TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »


Posted by mr.marcello on Sep-30-2003 21:31:

Echt zonde...


Posted by Opti on Oct-01-2003 03:27:

PSV was een lachertje Waars raoel btw?


Posted by Fkwebeman on Oct-01-2003 06:53:

PSV en Europees voetbal.. wordt dat ooit wat?

onervarenheid noemen ze het dan..
Nou, volgens mij staat er heel wat meer ervaring in het veld dan bij Ajax.
Pech misschien? Kun je ook overheen voetballen als je goed genoeg bent.

Gisteren was weer tenenkrommend slecht, passen over 10 centimeter die niet aankomen enzow..
en echte superploegen zitten er niet eens in de poule van PSV..


Posted by Blik on Oct-01-2003 07:11:

het moet natuurlijk weer allemaal van ajx komen...

Hiddink zou trouwens alle spelers die het europese niveau niet aankonden uit de selectie zetten, stond gister in de metro.

lullig voor hiddink dat die 10 nieuwe basisspelers moet kopen dan, alleen Waterreus kon er niks aan doen gister.

Dit bewijst ook eens te meer dat Kezman gewoon geen wereldspits is, die jongen kan gewoon niet scoren in de Champions League, alleen in de Nederlandse competitie...


Posted by Valhalla on Oct-01-2003 08:09:

had ook het stukkie in de spits/metro (beide dezelfde bron = ANP) gelezen, maar denk niet dat deze uitspraken veel effect hebben gehad, enige die zoals altijd inzet toonde was kezman, en die zijn ze volgend jaar toch al kwijt.

maar misschien kicked hiddink wel de helft van zijn selectie en begint hij helemaal opnieuw in de hoop hier wat beters van de kunnen bouwen
(combinatie jeugd + niet al te dure aankopen)

als ajax vanavond verliest.... moeten ze zich schamen


Posted by arjoderoon on Oct-01-2003 12:51:

toch jammer dat psv nu alweer kansloos is. mag nu toch hopen dat ajax een beter resultaat haalt. vond het gister zo barslaat dat ik hem na 15 minuten tweede helft maar weer uitgezet heb...

vond ajax tegen milan zeker niet kansloos... jammer dan vd vaart die 1000% kans mistte.... de kracht van ac milan viel mij eigenlijk nogal tegen. eens kijken wat ze er vanavond van bakken.


Posted by Fkwebeman on Oct-01-2003 13:30:

quote:
Originally posted by arjoderoon
toch jammer dat psv nu alweer kansloos is. mag nu toch hopen dat ajax een beter resultaat haalt. vond het gister zo barslaat dat ik hem na 15 minuten tweede helft maar weer uitgezet heb...

vond ajax tegen milan zeker niet kansloos... jammer dan vd vaart die 1000% kans mistte.... de kracht van ac milan viel mij eigenlijk nogal tegen. eens kijken wat ze er vanavond van bakken.


Maar ook een gigantische wereldredding van Dida hoor!
man wat heb ik gevloekt, geen ajax fan, maar wel fanatiek voor ALLE europese deelnemers van NL.

PSV.. tja zijn die niet gewoon bij voorbaat al kansloos?

Ik eet voetbal, maar ben gisteren in de 2e helft maar de afwas gaan doen..


Posted by Remy D on Oct-01-2003 18:09:

PSV Schande die club moet verbannen worden uit Europa. Met zo'n club krijgen we nooit meer 3 clubs in de CL!!


En Ajax rolt die belgen wel op met een nulletje of 4.


Posted by Fkwebeman on Oct-01-2003 18:27:

quote:
Originally posted by Remy D
PSV Schande die club moet verbannen worden uit Europa. Met zo'n club krijgen we nooit meer 3 clubs in de CL!!


En Ajax rolt die belgen wel op met een nulletje of 4.


dat hoop ik, compenseert weer voor gisteren..


Posted by basvh on Oct-01-2003 21:28:

achteraf een nette 2-0, al hadden ze het toch ff moeilijk.


Posted by raoel on Oct-01-2003 21:50:

quote:
Originally posted by Optimus
Waars raoel btw?


Hier

quote:
Originally posted by Switch
die van Drommel mogen ze gelijk stallen bij FC Eindhoven
denkt echt dattie bij oranje hoort, maar als ie weer zo gaat spelen als vandaag kun je em gauw vergeten. kan een bal nog geen 2 meter ver in de voet leggen


Erg overdreven opmerking, V Bommel heeft wel degelijk een zeer goede pass. Helaas kijken een hele hoop mensen, zoals jij, niet objectief naar voetbal. V bommel kan de bal zelden kwijt zonder veel risico in zijn pass te leggen. Dit komt omdat de rest van het elftal (zowel bij PSV als Oranje) niet genoeg beweegt, dan wel dat de tegenstander zijn medespelers goed afdekken. Door dat risico in zijn passes is de kans gewoon groter dat ie net te scherp is of er komt net een ander been tussen.


quote:
Originally posted by Fkwebeman
PSV en Europees voetbal.. wordt dat ooit wat?


Niet met deze selectie op dit niveau. UEFA-cup misschien....


quote:
Originally posted by Fkwebeman
onervarenheid noemen ze het dan..
Nou, volgens mij staat er heel wat meer ervaring in het veld dan bij Ajax.
Pech misschien? Kun je ook overheen voetballen als je goed genoeg bent.


IMO ligt het niet aan (on)ervarenheid, maar wel een groot deel aan de mentaliteit van de spelers. Ik bedoel hiermee niet de wedstrijdinstelling, maar juist hetgeen wat je uitstraalt als speler.
En bij veel PSV-er zie je geen zelfvertrouwen, flair, bluf en brutaliteit. Ze durven te weinig acties te maken of hun tegenstander is af te bluffen dmv "iets te stevig" inkomen.


quote:
Originally posted by Blik
Dit bewijst ook eens te meer dat Kezman gewoon geen wereldspits is, die jongen kan gewoon niet scoren in de Champions League, alleen in de Nederlandse competitie...


Ben ik met je eens. Kezman is een Killer in de 16, maar kan zelf geen fatsoelijke actie te maken. Voor PSV een leuke spits in de competitie. Daar krijgt ie de ballen vaak op een presenteer blaadje voor de goal of hij wordt fatsoenlijk diep gestuurd. Helaas komt PSV in de CL bijna niet in de 16 omdat ze daarvoor niet genoeg voetballend vermogen hebben. Ook een dieptepass heeft niet veel zin omdat de verdedigers in CL beter anticiperen dan in de HCE.

Toch zou Kezman een goeie spits in Europa zijn, maar dan moet hij bij een beter team spelen waar hij weer kan fungeren als pure spits, een killer in de 16.


quote:
Originally posted by Blik
Hiddink zou trouwens alle spelers die het europese niveau niet aankonden uit de selectie zetten, stond gister in de metro.

lullig voor hiddink dat die 10 nieuwe basisspelers moet kopen dan, alleen Waterreus kon er niks aan doen gister.


quote:
Originally posted by Valhalla
had ook het stukkie in de spits/metro (beide dezelfde bron = ANP) gelezen, maar denk niet dat deze uitspraken veel effect hebben gehad, enige die zoals altijd inzet toonde was kezman, en die zijn ze volgend jaar toch al kwijt.

maar misschien kicked hiddink wel de helft van zijn selectie en begint hij helemaal opnieuw in de hoop hier wat beters van de kunnen bouwen
(combinatie jeugd + niet al te dure aankopen)



Hiddink zou dit natuurlijk graag willen, maar de transfer markt zit op slot en omdat PSV vanwege de financi�le situatie pas kan kopen als het een speler verkoopt zal men niet makkelijk een nieuwe speler aan kunnen trekken. Alleen als Kezman en/of V Bommel (alleen zij zijn interessant voor grote clubs) voor vele miljoenen worden verkocht kunnen ze andere spelers halen. Talenten uit het buitenland of opvallende spelers uit de HCE die goedkoper zijn dan de verkochte(n) maar die wel van hetzelfde niveau zijn, zodat je in totaal een speler of 4 kunt aan trekken.

Behalve talenten te halen kan PSV proberen om oud gedienden als Cocu, Numan en Stam terug te halen. Of toppers die elders op de bank zitten.
Maar die willen vaak niet in de HCE spelen...

Ow, en Blik
Ook die Waterreus moet opzouten. Kben nooit geen fan van hem geweest, maar het was een degelijke keeper, goed genoeg voor de HCE. Echter is hij niet goed genoeg voor de CL, hij pakt immer nooit onmogelijk ballen. Beter gezegd, hij pakt geen punten voor PSV en ook zijn spelvoortzetting is ronduit zwak!
Babos, Gentenaar zijn al veelvuldig genoemd door PSV supporters op internet. Steeds meer supporters zijn voor vervanging van Reus, maar hij heeft nog steeds een grote achterban.

Verder zijn de voornaamste posities die versterkt moeten worden:
- rechts half/buiten; rommedahl is snel, maar heeft voetballend niks in te brengen. Ook al heeft hij veel assist, hij kan mij niet bekoren.

- Schaduwspits; ofwel de nummer 10 positie. Bruggink kon zijn belofte na Nilis nooit inlossen. PSV-ers hebben hoop op Leandro, maar dat moet nog blijken. Misschien hebben we hem al in huis, maar deze vacature moet snel ingevuld worden.

- Verdedigend middenveld; Vogel heb ik altijd een goede voetballer gevonden. Maar in de CL is hij te ligt en staat stil in zijn ontwikkeling. Misschien kan Park op het middenveld naast V Bommel, maar dat zou ik eerst eens moeten zien. Park heeft nog niet alles laten zien denk ik.


En dan zullen er vervangers moeten komen voor Kezman en v Bommel die toch een keer zullen vertrekken.



Dan even inhoudelijk op de wedstrijd:
Ik had er helemaal niks van verwacht en ik vond zowel het spel als resultaat positief. Ik snap dan ook niet dat zoveel mensen zo negatief zijn over de wedstrijd van gister, Deportivo La Coruna is gewoon een klasse beter.
PSV gaf tot de 2-0 echter geen echte grote kans weg. De verdediging stond gewoon goed (Hofland terug...). Helaas stond het bij Depor verdedigend zo goed en dat icm met het kwaliteits gebrek geeft het resultaat dat PSV er gewoon niet doorheen kwam. Aansluiting naar de aanval was er gewoon niet. Daardoor ontstaat ook de 2-0 omdat Bouma de bal niet kwijt kan waardoor hij knullig bal verlies lijdt.
Pas na de 2-0 moet PSV alles op alles zetten en komt er ruimte. Vervolgens mag PSV blijzijn dat depor er niet 1 of 2 bij schiet.

Toch vind ik dat PSV gister eens volwassen heeft gespeeld. Verdedigend stond het goed en van daaruit probeerden ze te voetballen.
als depor de bal had lieten ze Depor komen en probeerde men daarna te counteren, alleen stonden Kezza en Rommedahl telkens buitenspel!!!
Als ze zo tegen Monaco hadden gespeeld had er meer ingezeten, maar toen was het weer allemaal zonder organisatie.

Tegen Athene heb ik hoop gezien de wedstrijd van gister.
Uit minstens gelijk, thuis van AEK winnen. Gewoon die 3e plaats pakken, dat moet lukken en vervolgens naar de UEFA-cup.
Afhankelijk van de resultaten van Depor en Monaco en of dat PSV 4 dan wel 6 punten haalt tegen AEK kan men eventueel hopen op de 2e plaats.

Echter horen ze gewoon niet thuis in de 2e ronde, simple as that.
Daarom mooi 3e en naar de UEFA-cup. Daar valt misschien wat meer te halen


Posted by raoel on Oct-01-2003 21:58:

FF over Ajax.

Kheb er weer weinig van gezien, maar iig mooi resultaat.
Wat ik heb gezien:
Veel slordige ballen, maar wel fris opportunistisch voetbal, net als vorig jaar.

Toch verwacht ik niet dat ze dit jaar de 2e ronde halen.
Vd Vaart is niet zoals vorig jaar en ook sneijder heeft een terugval.
Ook Chivu was beter dan Escud� (al vin ik chivu nog steeds overschat) en Vd Meyde was toch belangrijk. Al vond ik het een verschrikkelijk irritante voetballer, hij is/was wel goed.

Maar ff afwachten. Voor ajax komen nu 2 sleutelwedstrijden tegen hun concurrent. Maar ik denk dat Celta sterker is.


Posted by Opti on Oct-01-2003 22:44:

babos schijnt al getekend te hebben voor Feuyenoord. En als PSV zo doorgaat, wilt niemand meer Kezman en Van Biommel hebben eind dit seizoen. Ze zijn min of meer door het ijs gezakt tot nu toe in de Champions League. Morgen ff een uitgebreide (afzeik)post schrijven over PSV

En Ajax had een matige wedstrijd gespeeld. Na de 2-0 gewoon goed en professioneel de wedstrijd uitgespeeld, maar daarvoor had Brugge bij vlagen de wedstrijd in handen.


Posted by Cosmic on Oct-01-2003 22:46:

Net terug uit de ArenA. Over het algemeen een goede wedstdijd van Ajax, met Sonck als uitblinker. Toch eztra zuur voor die Belgen dat juist een Belg 2x scoort


Posted by Fkwebeman on Oct-02-2003 06:49:

Belgische commentator bij de 2-0..

'Nu hebben we al zo weinig succes in de champions league, is het nog een belg ook die ons de das om doet'

Dat was wel ff sneu om te horen.. (want ik kan me voorstellen hoe die belgen zich voelen)
Hij klonk echt alsof de tranen in zijn ogen stonden


Posted by Nook on Oct-02-2003 10:24:

van @j@x verwacht ik wel dat ze de 2de ronde halen. met deze poule moet dat wel lukken. p$v red het gewoon weer niet. ik hoor overal dat de selectie niet goed genoeg is enzo. v. bommel word dan niet genoemd, maar die speelde ook goed bagger die 2 wedstrijden. veel passen komen niet aan en acties op belangerijke momenten lukken niet. als ie zo blijft spelen gaat ie nooit weg bij p$v en blijft het een middelmatige voetballer. kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen.

PS Babos gaat inderdaad naar Feyenoord volgend seizoen goeie zaak.


Posted by raoel on Oct-02-2003 11:53:

quote:
Originally posted by Nook
kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen.


Dat mensen daar nog over twijfelen?

Ik in iig wel en je geeft zelf de reden waarom:
maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven

Dat is ut um dus. Hij moet ballen aangegeven krijgen anders is het een zeer beperkte voetballer. Als spits is ie super een echte killer, maar PSV heeft in de CL meer nodig. Ze hebben een spits nodig die zijn man uit kan spelen omdat de rest van het elftal niet genoeg kan brengen.
Zegt natuurlijk iets over de kwaliteit van het elftal, maar ook over Kezman.

Ik vind dat V Bommel te veel verweten wordt, al is het idd geen super speler, maar hij kan hoger dan PSV. Met name zijn zeer zwakke linker been zal moeten verbeteren. Als je hem dwingt om met links te passen....


Posted by Blik on Oct-03-2003 12:45:

machtig mooi resultaat, de wedstrijd zelf was erg saai maar het was prachtig hoe Sonck na de 1-0 naar de Brugge supporters toeliep

volgende 2 wedstrijden zijn cruciaal, als ze daar 6 of 4 punten zijn ze vrijwel zeker door naar de achtste finales (er is geen 2de ronde meer)


Posted by basd on Oct-03-2003 12:57:

Het was misschien nog wel mooier om te zien hoe de Belgen hier in het caf� reageerden.. Balen balen balen

Volgens mij vroegen ze zich wel af waarom ik zo moest lachen..


Posted by Jappio on Oct-04-2003 00:46:

En dan is alles wat je hoort....


Het lied van FEYENOORD!!

hand in hand...


Posted by Jappio on Oct-04-2003 00:46:

quote:
Originally posted by Blik
(er is geen 2de ronde meer)


Owww is dat zo?


Posted by Opti on Oct-04-2003 00:54:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by Jappio
En dan is alles wat je hoort....


Het lied van FEYENOORD!!

hand in hand...



Homo's lopen hand in hand,
Homo's lopen hand in hand,
HOMO'S LOPEN HAND IN HAND!


Posted by Jappio on Oct-04-2003 01:34:

en dan vooral het nieuwe clublied van sparta:

helemaal niets! helemaal niets! hele hele helemaaal niets!!
whoppa!!

fortuna sittard - sparta 1-1
top oss - excelsior 1-2

stand:

quote:

1. FC Den Bosch 8 6 2 0 20 20- 8
2. Excelsior 9 6 2 1 20 15- 7
3. Sparta 9 6 1 2 19 24- 8
4. Helmond Sport 7 5 2 0 17 14- 4


Posted by New Wave on Oct-04-2003 16:03:

quote:
Originally posted by Optimus
Homo's lopen hand in hand,
Homo's lopen hand in hand,
HOMO'S LOPEN HAND IN HAND!



ROTTERDAM IS KUT, ROTTERDAM IS KLOTE, HEEL FEYENOORD, BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!!!!!!!!!!


Posted by Cosmic on Oct-21-2003 18:16:

Weekje CL voetbal begint vanavond weer.

PSV vecht voor zn laatste kans op plaatsing voor de 2e ronde, maar dan moeten ze wel nu eerst 2x winnen van AEK, een van de (nog zwakkere) broeders van de CL. Ik gok op een gelijkspelletje (1-1).

Ajax - Celta wordt een krappe 2-1, bij Celta lopen veel indivuele knappe technische spelers rond en volgens mij zijn ze ook aardig goed in de counter, dus...


Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.