TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Echt zonde...
PSV was een lachertje
Waars raoel btw?
PSV en Europees voetbal.. wordt dat ooit wat?
onervarenheid noemen ze het dan..
Nou, volgens mij staat er heel wat meer ervaring in het veld dan bij Ajax.
Pech misschien? Kun je ook overheen voetballen als je goed genoeg bent.
Gisteren was weer tenenkrommend slecht, passen over 10 centimeter die niet aankomen enzow..
en echte superploegen zitten er niet eens in de poule van PSV..
het moet natuurlijk weer allemaal van ajx komen...
Hiddink zou trouwens alle spelers die het europese niveau niet aankonden uit de selectie zetten, stond gister in de metro.
lullig voor hiddink dat die 10 nieuwe basisspelers moet kopen dan, alleen Waterreus kon er niks aan doen gister.
Dit bewijst ook eens te meer dat Kezman gewoon geen wereldspits is, die jongen kan gewoon niet scoren in de Champions League, alleen in de Nederlandse competitie...
had ook het stukkie in de spits/metro (beide dezelfde bron = ANP) gelezen, maar denk niet dat deze uitspraken veel effect hebben gehad, enige die zoals altijd inzet toonde was kezman, en die zijn ze volgend jaar toch al kwijt.
maar misschien kicked hiddink wel de helft van zijn selectie en begint hij helemaal opnieuw in de hoop hier wat beters van de kunnen bouwen
(combinatie jeugd + niet al te dure aankopen)
als ajax vanavond verliest.... moeten ze zich schamen 
toch jammer dat psv nu alweer kansloos is. mag nu toch hopen dat ajax een beter resultaat haalt. vond het gister zo barslaat dat ik hem na 15 minuten tweede helft maar weer uitgezet heb...
vond ajax tegen milan zeker niet kansloos... jammer dan vd vaart die 1000% kans mistte.... de kracht van ac milan viel mij eigenlijk nogal tegen. eens kijken wat ze er vanavond van bakken.
| quote: |
| Originally posted by arjoderoon toch jammer dat psv nu alweer kansloos is. mag nu toch hopen dat ajax een beter resultaat haalt. vond het gister zo barslaat dat ik hem na 15 minuten tweede helft maar weer uitgezet heb... vond ajax tegen milan zeker niet kansloos... jammer dan vd vaart die 1000% kans mistte.... de kracht van ac milan viel mij eigenlijk nogal tegen. eens kijken wat ze er vanavond van bakken. |
PSV
Schande die club moet verbannen worden uit Europa. Met zo'n club krijgen we nooit meer 3 clubs in de CL!!
En Ajax rolt die belgen wel op met een nulletje of 4. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D PSV Schande die club moet verbannen worden uit Europa. Met zo'n club krijgen we nooit meer 3 clubs in de CL!!En Ajax rolt die belgen wel op met een nulletje of 4. |
achteraf een nette 2-0, al hadden ze het toch ff moeilijk.
| quote: |
| Originally posted by Optimus Waars raoel btw? |
| quote: |
| Originally posted by Switch die van Drommel mogen ze gelijk stallen bij FC Eindhoven denkt echt dattie bij oranje hoort, maar als ie weer zo gaat spelen als vandaag kun je em gauw vergeten. kan een bal nog geen 2 meter ver in de voet leggen |
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman PSV en Europees voetbal.. wordt dat ooit wat? |
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman onervarenheid noemen ze het dan.. Nou, volgens mij staat er heel wat meer ervaring in het veld dan bij Ajax. Pech misschien? Kun je ook overheen voetballen als je goed genoeg bent. |
| quote: |
| Originally posted by Blik Dit bewijst ook eens te meer dat Kezman gewoon geen wereldspits is, die jongen kan gewoon niet scoren in de Champions League, alleen in de Nederlandse competitie... |
| quote: |
| Originally posted by Blik Hiddink zou trouwens alle spelers die het europese niveau niet aankonden uit de selectie zetten, stond gister in de metro. lullig voor hiddink dat die 10 nieuwe basisspelers moet kopen dan, alleen Waterreus kon er niks aan doen gister. |
| quote: |
| Originally posted by Valhalla had ook het stukkie in de spits/metro (beide dezelfde bron = ANP) gelezen, maar denk niet dat deze uitspraken veel effect hebben gehad, enige die zoals altijd inzet toonde was kezman, en die zijn ze volgend jaar toch al kwijt. maar misschien kicked hiddink wel de helft van zijn selectie en begint hij helemaal opnieuw in de hoop hier wat beters van de kunnen bouwen (combinatie jeugd + niet al te dure aankopen) |
FF over Ajax.
Kheb er weer weinig van gezien, maar iig mooi resultaat.
Wat ik heb gezien:
Veel slordige ballen, maar wel fris opportunistisch voetbal, net als vorig jaar.
Toch verwacht ik niet dat ze dit jaar de 2e ronde halen.
Vd Vaart is niet zoals vorig jaar en ook sneijder heeft een terugval.
Ook Chivu was beter dan Escud� (al vin ik chivu nog steeds overschat) en Vd Meyde was toch belangrijk. Al vond ik het een verschrikkelijk irritante voetballer, hij is/was wel goed.
Maar ff afwachten. Voor ajax komen nu 2 sleutelwedstrijden tegen hun concurrent. Maar ik denk dat Celta sterker is.
babos schijnt al getekend te hebben voor Feuyenoord. En als PSV zo doorgaat, wilt niemand meer Kezman en Van Biommel hebben eind dit seizoen. Ze zijn min of meer door het ijs gezakt tot nu toe in de Champions League. Morgen ff een uitgebreide (afzeik)post schrijven over PSV
En Ajax had een matige wedstrijd gespeeld. Na de 2-0 gewoon goed en professioneel de wedstrijd uitgespeeld, maar daarvoor had Brugge bij vlagen de wedstrijd in handen.
Net terug uit de ArenA. Over het algemeen een goede wedstdijd van Ajax, met Sonck als uitblinker. Toch eztra zuur voor die Belgen dat juist een Belg 2x scoort 
Belgische commentator bij de 2-0..
'Nu hebben we al zo weinig succes in de champions league, is het nog een belg ook die ons de das om doet'
Dat was wel ff sneu om te horen.. (want ik kan me voorstellen hoe die belgen zich voelen)
Hij klonk echt alsof de tranen in zijn ogen stonden 
van @j@x verwacht ik wel dat ze de 2de ronde halen. met deze poule moet dat wel lukken. p$v red het gewoon weer niet. ik hoor overal dat de selectie niet goed genoeg is enzo. v. bommel word dan niet genoemd, maar die speelde ook goed bagger die 2 wedstrijden. veel passen komen niet aan en acties op belangerijke momenten lukken niet. als ie zo blijft spelen gaat ie nooit weg bij p$v en blijft het een middelmatige voetballer. kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen.
PS Babos gaat inderdaad naar Feyenoord volgend seizoen
goeie zaak.
| quote: |
| Originally posted by Nook kezman blijft p$v's beste speler, maar die kreeg in allebei de wedstrijden geen goeie bal aangegeven. aan hem ligt het echt niet. dat mensen daar nog over twijfelen. |
machtig mooi resultaat, de wedstrijd zelf was erg saai maar het was prachtig hoe Sonck na de 1-0 naar de Brugge supporters toeliep 
volgende 2 wedstrijden zijn cruciaal, als ze daar 6 of 4 punten zijn ze vrijwel zeker door naar de achtste finales (er is geen 2de ronde meer)
Het was misschien nog wel mooier om te zien hoe de Belgen hier in het caf� reageerden.. Balen balen balen 
Volgens mij vroegen ze zich wel af waarom ik zo moest lachen..
En dan is alles wat je hoort....
Het lied van FEYENOORD!!
hand in hand...
| quote: |
| Originally posted by Blik (er is geen 2de ronde meer) |
| quote: |
| Originally posted by Jappio En dan is alles wat je hoort.... Het lied van FEYENOORD!! hand in hand... |
en dan vooral het nieuwe clublied van sparta:
helemaal niets! helemaal niets! hele hele helemaaal niets!!
whoppa!!
fortuna sittard - sparta 1-1
top oss - excelsior 1-2
stand:
| quote: |
1. FC Den Bosch 8 6 2 0 20 20- 8 2. Excelsior 9 6 2 1 20 15- 7 3. Sparta 9 6 1 2 19 24- 8 4. Helmond Sport 7 5 2 0 17 14- 4 |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Homo's lopen hand in hand, Homo's lopen hand in hand, HOMO'S LOPEN HAND IN HAND! |
Weekje CL voetbal begint vanavond weer.
PSV vecht voor zn laatste kans op plaatsing voor de 2e ronde, maar dan moeten ze wel nu eerst 2x winnen van AEK, een van de (nog zwakkere) broeders van de CL. Ik gok op een gelijkspelletje (1-1).
Ajax - Celta wordt een krappe 2-1, bij Celta lopen veel indivuele knappe technische spelers rond en volgens mij zijn ze ook aardig goed in de counter, dus...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.