TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wimbledon.......
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 11:47:

quote:
Originally posted by Robvef

Dat zou wel goed zijn ja. Als het maar leuke partijen worden om naar te kijken.

Weet je toevallig hoe laat ze moeten spelen Rob?

Posted by Blik on Jun-29-2001 15:36:

ja, de Nederlanders liggen er waarschijnlijk helaas uit morgen....... de Belgen hebben meer geluk met de vrouwen

Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 17:10:

En Sluiter ligt eruit. Jammer dat hij die tweede set niet won. Als ie die had gewonnen had het waarschijnlijk een overwinning geweest

Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 17:38:

quote:
Originally posted by Dj Lex
En Sluiter ligt eruit. Jammer dat hij die tweede set niet won. Als ie die had gewonnen had het waarschijnlijk een overwinning geweest

Tjongejonge zeg, in die 3e set stond ie me toch te tobben...
3x achter elkaar slaat ie een vrije bal in het net...En dan ook nog de set afsluiten met een dubbele fout, dan weet je al dat ie die 4e ook wel gaat verliezen...

Posted by Gloomy on Jun-30-2001 08:37:

quote:
Originally posted by Blik
ja, de Nederlanders liggen er waarschijnlijk helaas uit morgen....... de Belgen hebben meer geluk met de vrouwen

Merci Blik om es aan je Zuiderburen te denken . Hopelijk gaat het H�nin beter deze keer want de partij tegen Boogert was me toch wel iets te gortig sommige momenten. Nu ja, ons mannentennis is momenteel ook maar om bij te huilen, zeker nu dat Filip Dewulf ermee gestopt is. Niet dat hij nu zo goed speelde. En Malisse zit waarschijnlijk nog te denken aan de lekkere avonden met Capritiati, waar hij nu nog enkel kan van dromen...
Nu ja, als gezonde man kijk ik wel liever naar het vrouwentennis. Aaaah, de mooiste partij is en blijft nog altijd Hingis - Kournikova. Hingis met haar mooi hoofdje, en Kournikova....ja dat zullen jullie wel weten zeker...

Posted by -=WVG=- on Jun-30-2001 10:05:

Filip Dewulf ???

Dat was ook niet een van de toppers...hehe

Posted by Dj Lex on Jun-30-2001 10:19:

Nou om eerlijk te zijn denk ik dat Belgie meer toekomst heeft dan Holland hoor. Als je alleen het herentennis al ziet. Ze hebben Rochus broertjes en Malisse, ik denk zelfs dat ik er nog 1 vergeet. Dan het dames tennis. 2 top tien vrouwen is natuurlijk heel knap voor zo'n landje.

Posted by Gloomy on Jun-30-2001 10:30:

quote:
Nou om eerlijk te zijn denk ik dat Belgie meer toekomst heeft dan Holland hoor. Als je alleen het herentennis al ziet. Ze hebben Rochus broertjes en Malisse, ik denk zelfs dat ik er nog 1 vergeet. Dan het dames tennis. 2 top tien vrouwen is natuurlijk heel knap voor zo'n landje.

Eeeej, zo'n landje...niets voor niets wordt 'zo'n landje' voorzitter van de Europese Unie. Nu ja, de discussie over het feit dat Nederlanders Belgi� zo maar een landje vinden duurt al eeuwen, dus ja, eigenlijk niet nodig om daar over door te boren . Ik ben nog altijd niet grijs genoeg om daarover te beginnen.

Posted by Blik on Jun-30-2001 12:32:

quote:
Originally posted by Gloomy

Eeeej, zo'n landje...niets voor niets wordt 'zo'n landje' voorzitter van de Europese Unie. Nu ja, de discussie over het feit dat Nederlanders Belgi� zo maar een landje vinden duurt al eeuwen, dus ja, eigenlijk niet nodig om daar over door te boren . Ik ben nog altijd niet grijs genoeg om daarover te beginnen.

ehh, volgens mij word elk land een keertje voorzitter van de EU hoor (kan me vergissen hoor) net zoals dat elk land een keertje een president van de Europese Bank mag afvaardigen dacht ik

Posted by Gloomy on Jun-30-2001 13:23:

Blikje, laat me ff in de waan dat Belgi� toch ook iets betekent op wereldvlak (wat eig ook wel zo is, hoe weinig ook...)

Posted by Blik on Jun-30-2001 13:27:

ehh, wat heeft Schalken gisteren eigenlijk gedaan.....???

Posted by -=WVG=- on Jun-30-2001 13:36:

quote:
Originally posted by Blik
ehh, wat heeft Schalken gisteren eigenlijk gedaan.....???

Verleuren...

Posted by -=WVG=- on Jun-30-2001 13:41:

oh btw...

5-7, 6-3, 6-4, 6-2 geloof ik als je geinteresserd was...

Posted by Blik on Jun-30-2001 13:52:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
oh btw...

5-7, 6-3, 6-4, 6-2 geloof ik als je geinteresserd was...

en zeg maar "HOUDOE" tegen de Nederlanders............

Posted by Dj Lex on Jun-30-2001 16:28:

Ja jammer dat we Kraai eigenlijk niet meer hebben he. Je kan zeggen wat je wil, maar die gast kon wel tennissen. Ik weet nog wel dat hij nummer 1 vaqn d ewereld kon worden, maar verloor

Posted by -=WVG=- on Jun-30-2001 16:54:

quote:
Ja jammer dat we Kraai eigenlijk niet meer hebben he. Je kan zeggen wat je wil, maar die gast kon wel tennissen. Ik weet nog wel dat hij nummer 1 vaqn d ewereld kon worden, maar verloor

En dat hij Wimbledon won...da waz prag-tig

Posted by Partyhardy! on Jun-30-2001 22:58:

Talking

quote:
Ik denk dat vandaag allebei de Nederlanders eruit vliegen. Twee sterke tegenstanders. Twee 4 setters denk ik

Goed voorspelt lex! idd twee 4 setters!
Hier volgt nog even een update wie er nog over zijn in het heren-enkelspel;

Herenenkelspel, achtste finales:

Pete Sampras (VS,1) - Roger Federer (Zwi,15)
Todd Martin (VS,13) - Tim Henman (GB,6)

Marat Safin (Rus,4) - Arnaud Cl�ment (Fra,13)
Goran Ivanisevic (Kro) - Greg Rusedski (GB)

Guillermo Ca�as (Arg) - Thomas Enqvist (Zwe,10)
Mikhail Youzhny (Rus) - Patrick Rafter (Aus,3)

Lleyton Hewitt (Aus,6) - Nicolas Escud� (Fra,24)
Nicolas Kiefer (Dui,19) - Andre Agassi (VS,2)

Ik persoonlijk hoop dat agassi gaat winnen maar ik denk dat Hewitt dit jaar met de beker naar huis zal gaan. Overigens Ivanisevic zou ook mogen winnen van mij, hij gaat al zo lang mee en heeft het nog nooit gewonnen, ook lache was dat hij in zijn vorige wedstrijd tegen Andy Roddick zo blij was toen hij won, dat hij zijn t-shirt van zijn lijf scheurde,haha!

Posted by Blik on Jul-01-2001 09:54:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Pete Sampras (VS,1) - Roger Federer (Zwi,15)
Todd Martin (VS,13) - Tim Henman (GB,6)

Marat Safin (Rus,4) - Arnaud Cl�ment (Fra,13)
Goran Ivanisevic (Kro) - Greg Rusedski (GB)

Guillermo Ca�as (Arg) - Thomas Enqvist (Zwe,10)
Mikhail Youzhny (Rus) - Patrick Rafter (Aus,3)

Lleyton Hewitt (Aus,6) - Nicolas Escud� (Fra,24)
Nicolas Kiefer (Dui,19) - Andre Agassi (VS,2)

winnaars:

Sampras
Henman

Safin
Ivanisevic

Canas
Rafter

Hewitt
Agassi

mijn voorspelling, niet dat ik er nog veel van kan zien want ik vertrek MORGEN NAAR SALOU!!!!!!!!! (zeg ik dit misschien niet een beetje te vaak.....??)

Posted by michiel on Jul-01-2001 09:54:

quote:
Originally posted by Gloomy

Hingis met haar mooi hoofdje,

dit is toch zeker een grapje????? dat kind is zooo fucking lelijk

maar goed, ik wil dat sampras het toernooi wint, want die gozer is toch in zn nadagen dan gun ik hem dit nog wel. issie mooi recordhouder met alles

later

michiel

Posted by Dj Lex on Jul-01-2001 18:21:

quote:
Originally posted by michiel

dit is toch zeker een grapje????? dat kind is zooo fucking lelijk

maar goed, ik wil dat sampras het toernooi wint, want die gozer is toch in zn nadagen dan gun ik hem dit nog wel. issie mooi recordhouder met alles

later

michiel

Haha daar ben ik het helemaal mee eens michiel ik ken ook nix leuks in haar vinden hoor. Oh ja, haar portemonnee misschien.
En Blik dat heb je trouwens goed voorspelt, zo gaat het waarschijnlijk lopen.

Pages (2): « 1 [2]