TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wimbledon.......
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Robvef Dat zou wel goed zijn ja. Als het maar leuke partijen worden om naar te kijken. |
ja, de Nederlanders liggen er waarschijnlijk helaas uit morgen.......
de Belgen hebben meer geluk met de vrouwen
En Sluiter ligt eruit. Jammer dat hij die tweede set niet won. Als ie die had gewonnen had het waarschijnlijk een overwinning geweest
| Originally posted by Dj Lex En Sluiter ligt eruit. Jammer dat hij die tweede set niet won. Als ie die had gewonnen had het waarschijnlijk een overwinning geweest |
| Originally posted by Blik ja, de Nederlanders liggen er waarschijnlijk helaas uit morgen....... de Belgen hebben meer geluk met de vrouwen |
. Hopelijk gaat het H�nin beter deze keer want de partij tegen Boogert was me toch wel iets te gortig sommige momenten. Nu ja, ons mannentennis is momenteel ook maar om bij te huilen, zeker nu dat Filip Dewulf ermee gestopt is. Niet dat hij nu zo goed speelde. En Malisse zit waarschijnlijk nog te denken aan de lekkere avonden met Capritiati, waar hij nu nog enkel kan van dromen...
Filip Dewulf ??? 

Dat was ook niet een van de toppers...hehe
Nou om eerlijk te zijn denk ik dat Belgie meer toekomst heeft dan Holland hoor. Als je alleen het herentennis al ziet. Ze hebben Rochus broertjes en Malisse, ik denk zelfs dat ik er nog 1 vergeet. Dan het dames tennis. 2 top tien vrouwen is natuurlijk heel knap voor zo'n landje.
| Originally posted by Dj Lex Nou om eerlijk te zijn denk ik dat Belgie meer toekomst heeft dan Holland hoor. Als je alleen het herentennis al ziet. Ze hebben Rochus broertjes en Malisse, ik denk zelfs dat ik er nog 1 vergeet. Dan het dames tennis. 2 top tien vrouwen is natuurlijk heel knap voor zo'n landje. |
. Ik ben nog altijd niet grijs genoeg om daarover te beginnen.
| Originally posted by Gloomy Eeeej, zo'n landje...niets voor niets wordt 'zo'n landje' voorzitter van de Europese Unie. Nu ja, de discussie over het feit dat Nederlanders Belgi� zo maar een landje vinden duurt al eeuwen, dus ja, eigenlijk niet nodig om daar over door te boren . Ik ben nog altijd niet grijs genoeg om daarover te beginnen. |
Blikje, laat me ff in de waan dat Belgi� toch ook iets betekent op wereldvlak
(wat eig ook wel zo is, hoe weinig ook...)
ehh, wat heeft Schalken gisteren eigenlijk gedaan.....???
| Originally posted by Blik ehh, wat heeft Schalken gisteren eigenlijk gedaan.....??? |
oh btw...
5-7, 6-3, 6-4, 6-2 geloof ik als je geinteresserd was...
| Originally posted by -=WVG=- oh btw... 5-7, 6-3, 6-4, 6-2 geloof ik als je geinteresserd was... |

Ja jammer dat we Kraai eigenlijk niet meer hebben he. Je kan zeggen wat je wil, maar die gast kon wel tennissen. Ik weet nog wel dat hij nummer 1 vaqn d ewereld kon worden, maar verloor
| Originally posted by Dj Lex Ja jammer dat we Kraai eigenlijk niet meer hebben he. Je kan zeggen wat je wil, maar die gast kon wel tennissen. Ik weet nog wel dat hij nummer 1 vaqn d ewereld kon worden, maar verloor |
| Originally posted by Dj Lex Ik denk dat vandaag allebei de Nederlanders eruit vliegen. Twee sterke tegenstanders. Twee 4 setters denk ik |
| Originally posted by Partyhardy! Pete Sampras (VS,1) - Roger Federer (Zwi,15) Todd Martin (VS,13) - Tim Henman (GB,6) Marat Safin (Rus,4) - Arnaud Cl�ment (Fra,13) Goran Ivanisevic (Kro) - Greg Rusedski (GB) Guillermo Ca�as (Arg) - Thomas Enqvist (Zwe,10) Mikhail Youzhny (Rus) - Patrick Rafter (Aus,3) Lleyton Hewitt (Aus,6) - Nicolas Escud� (Fra,24) Nicolas Kiefer (Dui,19) - Andre Agassi (VS,2) |
)
| Originally posted by Gloomy Hingis met haar mooi hoofdje, |
| Originally posted by michiel dit is toch zeker een grapje????? dat kind is zooo fucking lelijk maar goed, ik wil dat sampras het toernooi wint, want die gozer is toch in zn nadagen dan gun ik hem dit nog wel. issie mooi recordhouder met alles later michiel |