TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I love Techno 2003
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eerlijk? Beetje jammer, dacht dat BasD toch de eerste was, en ik de 2e.Wij hebben meteen gereageerd in deze thread. Dus 3 kaarten voor ons...niet? Maarja, ziet maar, ik zou het erg op prijs stellen in ieder geval. Sowieso al top dat ja aan ons denkt. Dank u. Optimus/Tim/BasD, we kunnen de kaarten ook delen zegmaar... |
| Originally posted by Optimus mwhaha, ik wilde na Bas replyen maar ik denk dat er weinig kans is dat JDark meer dan 2 kaarten ofzo krijgt want ik denk wel dat er nu al mensen voor de winkel liggen ervoor. |

Als je ze nu alleen voor de normale prijs kan kopen dan zuo ik gewoon door d emensen zelf hun kaartje laten kopen.
Voor jouw wordt het dan hardstikke duur en hier in nederland zijn de kaarten overal te koop 
Of zie je nog kans om koedkope te kopen?
Ehmm..ik twijfel een beetje. Hoor/Lees wat 'slechte' verhalen over I Love Techno. Over drukte, massaliteit en afgesloten zalen (waar je niet meer in mag!) omdat het TE druk is.
Hmm..dan denk ik nog even na of ik ga....35 euro + reiskosten zijn dan maybe iets teveel...
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Ehmm..ik twijfel een beetje. Hoor/Lees wat 'slechte' verhalen over I Love Techno. Over drukte, massaliteit en afgesloten zalen (waar je niet meer in mag!) omdat het TE druk is. Hmm..dan denk ik nog even na of ik ga....35 euro + reiskosten zijn dan maybe iets teveel... Greetz, SnuggLe |
? )
ja, heb ik ook gehoord over die zalen die afgesloten waren. Nou en, dan kom je gewoon een kwartiertje later terug, dan kan je weer de zaal gewoon in. En drukte kan je verwachten bij een feest als ILT
En de kosten, ach ik ga alleen naar ILT in oktober, dus geld zat tegen die wtijd
| Originally posted by New Wave Jonguh, ga nou geen rare dingen bedenken. Je hoort toch ook van zat mensen dat het bruut vet is! Iedereen heeft zijn eigen mening over iets en om die mening over te nemen zonder dat je eigenlijk zelf weet van hebt is dom. (of zit je weer te dissen ? ) |
| Originally posted by SnuggLe Nee serieus, ik twijfel nog. Even kieken. Niet zeuren jij grote hitjeskenner, ik zie wel of ik ga. |

| Originally posted by New Wave Optimus is de grote hitjeskenner, niet ik. ![]() Je staat al op de lijst, als je niet meegaat dan kom je op nummer 1 te staan en zakt Jukx naar plaats 2 |
| Originally posted by SnuggLe Wordt um waarschijnlijk toch nie. |
| Originally posted by SnuggLe Ehmm..ik twijfel een beetje. Hoor/Lees wat 'slechte' verhalen over I Love Techno. Over drukte, massaliteit en afgesloten zalen (waar je niet meer in mag!) omdat het TE druk is. Hmm..dan denk ik nog even na of ik ga....35 euro + reiskosten zijn dan maybe iets teveel... Greetz, SnuggLe |
Ik zeg toch; ik twijfel. Het ligt niet alleen daaraan hoor, het is vooral het geld; 35 euro entree, 30 euro om er te komen, dan nog drinken. Ik wil gewoon als ik 100 euro uitgeef zeker weten dat het vet wordt. Er komen nog genoeg dure feesten aan.
| Originally posted by SnuggLe Ik zeg toch; ik twijfel. Het ligt niet alleen daaraan hoor, het is vooral het geld; 35 euro entree, 30 euro om er te komen, dan nog drinken. Ik wil gewoon als ik 100 euro uitgeef zeker weten dat het vet wordt. Er komen nog genoeg dure feesten aan. |

| Originally posted by New Wave NEDERLANDERRRR!!! lekker op de centjes letten! whooeehoeee!! ![]() Komopman, bij andere feesten deze zomer waar je nooit geweest was, zat je ook niet te piepen over centen! Heb jij nou een beetje kloten of ben je nou echt een wijf!? |
| Originally posted by SnuggLe Oke, ik zla me weer ff verdedigen: 1) Thailand was echt TE duur...teveel geld uitgegeven. 2) ik krijg geen fuck bijna van mijn afstuderen, plus ik moet een dure kamer betalen. Ik leen dik veel geld bij van de IBG. 3) jij werkt, dus hebt loon. 4) In de zomer heb ik Dance Valley oa laten schieten vanwege het geld ja..... 5) ik ben een wijf, oke? |
| Originally posted by SnuggLe Oke, ik zla me weer ff verdedigen: 1) Thailand was echt TE duur...teveel geld uitgegeven. 2) ik krijg geen fuck bijna van mijn afstuderen, plus ik moet een dure kamer betalen. Ik leen dik veel geld bij van de IBG. 3) jij werkt, dus hebt loon. 4) In de zomer heb ik Dance Valley oa laten schieten vanwege het geld ja..... 5) ik ben een wijf, oke? |

| Originally posted by New Wave 1) Tja, daar ben je zelf bij, je kan er rekening houden dat we je mee willen hebben naar ILT ![]() 2) Dan moet je maar geen stageplek zoeken bij een AMBTELIJKE instantie want daar krijg je inderdaad geen drol ![]() 3) Ik heb wel loon ja, maar ik heb ook nog eens verzekering, huur, autoverzekering, wegenbelasting, benzinegeld, studie-schuldaflossing, reserve-sparen voor nieuwe auto, reservegeld voor reparatiekosten voor auto enzenzenz. 4) Ik heb alle festivals laten schieten, behalve Awa fes ![]() 5) Dat dacht ik al |

| Originally posted by SnuggLe 1) Nou, Thailand gaat dan voor ILT ![]() 2) Tsja, kan ik er wat aan doen dat ik de polisie vet vindt, en al eeuwen een studie Bestuurskunde doe? ![]() 3) Ja ja ja ja ja, maar ik studeer, en heb 100 % zeker minder te besteden dan jij. Ik leen zelfs van de IBG, ik heb geen inkomsten zelf. 4) Nou, wat lul je dan! 5) Kusje! ![]() Enne, ik weet dat GKGG duur was, maar daar heb ik toen een hele tijd voor gespaard, en dus DV voor laten schieten. |
nouhoor, jij komt op nummer 1 in de lijst
En ik zit nog steeds op mijn 5 fietsen te wachten die gestolen zijn dus werk goed doen is voor jullie soort ook zeer kansloos 

ZEt me nou maar op 1! 
Re: I love Techno 2003
| Originally posted by Flippe Saterdag 18 oktober 2003 Flanders Expo Gent Line up: red room: readhead, marco bailey & christian smith, renato cohen, adam beyer & cari lekebush, chris liebing yellow room: gayle san, michel de hey, richi hawtin, stanny franssen, monika kruse (my personal favorite blue room: spacid, the hacker, miss kittin, vitalic (live), 2 many dj's, erol alkan orange room: andre galluzi, johannes heil (live), oliver bondzio, alter ego (live), sven v�th, toni rios green room: psychogene, ben sims, dimitri andreas (live), cajmere aka green velvet, t-quest, ur presents red planet Presale start 6 september In de voor verkoop �35(ex fee) en �40 aan de deur. |
Re: Re: I love Techno 2003
| Originally posted by Sukkel Hmz, jammer dat Armin van Buuren daar niet draait! Maar misschien dat ik d'r toch naartoe ga... |
ik heb 'i love techno' slipmatten 
ff omhoog
ik kom denk ik ook ff kijken samen met sanniej
| Originally posted by franzelare ik kom denk ik ook ff kijken samen met sanniej |