TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ultrashock za. 06/09 in Best
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Divine9 on Sep-08-2003 15:24:

quote:
Originally posted by M_Peror
Aargh... jouw reactie is ongeveer... 2 minuten(?) te laat gekomen! Heb voor ik de deur uit liep nog gekeken of er nog iemand gereageerd had.... damn! Sorry! Ben je wel nog geweest of niet?

Ik had al zo'n vermoeden dat ik net te laat was, jammer... maar kan gebeuren Volgende keer beter
Ik ben iig niet meer geweest, want ik kon de entreeprijs op dit moment even niet missen. Ik ben nog wel even bij Soundslike, (op het lichtplein in Eindhoven) wezen kijken, maar daar was jammer genoeg geen hond te bekennen. (iedereen naar Ultrashock natuurlijk)

Posted by franzelare on Sep-11-2003 20:07:

armin was echt goed! wij waren wel laat binnen 1 uur, maar het was het feestje zeker waard! jammer alleen van het weer

ik ben zeker vanplan om de 26ste naar antwerpen te gaan.... maar er is ook een leuk feestje met een hele goede Dj in utrecht die dag, dus dat word nog heeeeel moeilijk om te kiezen wat ik ga doen die dag!

en daarna zijn we lekker wezen afteren op houseqlassics, even oude herinneringen boven halen

Posted by ambs on Sep-11-2003 22:07:

Op Ultrashock:

Ik ben de linker

Posted by eieregooie on Sep-11-2003 23:36:

quote:
Originally posted by ambs
Op Ultrashock:

Ik ben de linker

Stalker!

Posted by ambs on Sep-12-2003 00:15:

Ik voel me beledigd

Posted by eieregooie on Sep-12-2003 00:45:

Posted by Opti on Sep-12-2003 00:59:

quote:
Originally posted by franzelare
ik ben zeker vanplan om de 26ste naar antwerpen te gaan.... maar er is ook een leuk feestje met een hele goede Dj in utrecht die dag, dus dat word nog heeeeel moeilijk om te kiezen wat ik ga doen die dag!

Ga je daarnaartoe Frans? Tim en ik gaan ook misschien

Posted by M_Peror on Sep-12-2003 07:16:

quote:
Originally posted by ambs
Op Ultrashock:

Ik ben de linker

En voor degenen die ons nog niet kennen, Engeltje (oranje) en ik (wit) staan erachter.

Posted by basvh on Sep-12-2003 18:00:

hej ambs kwam wat dance valley fotos tegen van jouw

er staan er heel veel op de dance valley site van jouw. ik weet niet of je dat al wist

Posted by ambs on Sep-12-2003 18:21:

ja maar m'n eerste reactie op die DV fotos van mezelf was MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! hahaha! er is ook eentje tussen de ID&T fotos van Sensation maar daar lijk ik echt op een beachball!!!
Er staan op m'n site ook heel veel fotos van mezelf

Pages (2): « 1 [2]