TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
Pages (2): « 1 [2]
Die ENE avond in oktober dat ik beslist niet kan... en dan plannen ze niet 1 maar 2 dingen waar ik eigenlijk gewoon heen MOET! Grrrrr.... 
Dit is behoorlijk balen dus. Ik heb mijn kaartjes van Ferry al in huis, dus daar ga ik al heen. Had hier heel graag bij willen zijn.. 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! waar ga jij heen Kolkie? |
. Nee, maar serieus, ik heb een tentamen die vrijdag erna en geen tijd ervoor om te leren (lees: zondag de 26ste kan ik prima gebruiken als leerdag)... mocht het de komende weken ENORM kut gaan (wat ik overigens niet verwacht
) dan ga ik nergens heen... maar de gedachte daar aan (niet gaan dus) is zo gruwelijk misselijkmakend dat ik subiet de hele week na afloop van dat weekend niet in staat ben normaal te leren... dus ja, dan moet je toch maar op pad he
.
en franzelare gaat ook naar TD). Het verleden heeft me echter geleerd dat d�t geen probleem hoeft te zijn
.
neeeeeeeeeeee dit is niet niet niet waar!!!
ga ook al de week erna naar x-qlusiv...
was nog zo van plan niets te doen t weekend ervoor, maar dat wordt steeds moeilijker en moeilijker...
Tijs, PH, 3o3, donna: ferry?
| Originally posted by M_Peror Die ENE avond in oktober dat ik beslist niet kan... en dan plannen ze niet 1 maar 2 dingen waar ik eigenlijk gewoon heen MOET! Grrrrr.... |

Dit is idd wel een hele vette line-up... Maar je moet ook vooral kiezen tussen een waarschijnlijk overvolle club en de HMH. Dan is voor mij de keus snel gemaakt 
Nou de keus voor mij is echt niet moeilijk!! Ferry all the way! Dat word tenminste iets speciaals, zie dit niet meer als een gewone Marcanti avond ala I love Trance!! Het feest van Ferry wordt zoiets als Dutch Dimension met Tiesto. Een 1 uit 1000 feest en eenmalig. Denk ook dat dat Armada feest vaker gaat komen.
precies Remy!
al die gekken moeten niet twijfelen en gewoon lekker meegaan naar Ferry! 
Als ik in nederland was geweest zou ik zeker niet twijfelen....
ARMADA NIGHT!!!!!!!!!!!!! wooooeeeeiiiiiii!!! het is niet eerlijk 
| Originally posted by ambs Als ik in nederland was geweest zou ik zeker niet twijfelen.... ARMADA NIGHT!!!!!!!!!!!!! wooooeeeeiiiiiii!!! het is niet eerlijk |
| Originally posted by kolkiewolkie ruilen? ik naar het buitenland en jij naar dit feestje |