TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
Pages (2): « 1 [2]

Posted by M_Peror on Sep-13-2003 13:25:

Die ENE avond in oktober dat ik beslist niet kan... en dan plannen ze niet 1 maar 2 dingen waar ik eigenlijk gewoon heen MOET! Grrrrr....

Posted by Tom Lont on Sep-13-2003 13:29:

Unhappy

Dit is behoorlijk balen dus. Ik heb mijn kaartjes van Ferry al in huis, dus daar ga ik al heen. Had hier heel graag bij willen zijn..

Posted by kolkiewolkie on Sep-13-2003 16:51:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

waar ga jij heen Kolkie?

Weet ik nog niet! Ik wacht nog even met het kopen van een kaartje, just in case johan gielen nog ergens een solo gaat geven . Nee, maar serieus, ik heb een tentamen die vrijdag erna en geen tijd ervoor om te leren (lees: zondag de 26ste kan ik prima gebruiken als leerdag)... mocht het de komende weken ENORM kut gaan (wat ik overigens niet verwacht ) dan ga ik nergens heen... maar de gedachte daar aan (niet gaan dus) is zo gruwelijk misselijkmakend dat ik subiet de hele week na afloop van dat weekend niet in staat ben normaal te leren... dus ja, dan moet je toch maar op pad he .

Rest nog de vraag w��r ik naartoe ga... ik denk dat ik maar eens afwacht waar de meeste mensen van hier naartoe gaan, want vooralsnog heb ik nog niemand om mee te gaan (dr. kuipers en trance en franzelare gaat ook naar TD). Het verleden heeft me echter geleerd dat d�t geen probleem hoeft te zijn .

//wacht af en hangt momenteel meer richting ferry

Posted by total woot on Sep-13-2003 18:02:

neeeeeeeeeeee dit is niet niet niet waar!!!

ga ook al de week erna naar x-qlusiv...
was nog zo van plan niets te doen t weekend ervoor, maar dat wordt steeds moeilijker en moeilijker...

Tijs, PH, 3o3, donna: ferry?

Posted by eieregooie on Sep-14-2003 01:08:

quote:
Originally posted by M_Peror
Die ENE avond in oktober dat ik beslist niet kan... en dan plannen ze niet 1 maar 2 dingen waar ik eigenlijk gewoon heen MOET! Grrrrr....

Ach, wees blij dat je niet hoeft te kiezen

Ik hoef ook niet te kiezen, want ik heb me Ferry kaartjes ook al Dit is idd wel een hele vette line-up... Maar je moet ook vooral kiezen tussen een waarschijnlijk overvolle club en de HMH. Dan is voor mij de keus snel gemaakt

Ach, beter hadden ze het een weekje eerder of later gedaan ofsow... maja... Je ken nie alles hebben

Posted by Remy D on Sep-15-2003 10:07:

Nou de keus voor mij is echt niet moeilijk!! Ferry all the way! Dat word tenminste iets speciaals, zie dit niet meer als een gewone Marcanti avond ala I love Trance!! Het feest van Ferry wordt zoiets als Dutch Dimension met Tiesto. Een 1 uit 1000 feest en eenmalig. Denk ook dat dat Armada feest vaker gaat komen.

Posted by Partyhardy! on Sep-15-2003 11:28:

precies Remy!
al die gekken moeten niet twijfelen en gewoon lekker meegaan naar Ferry!

Posted by ambs on Sep-16-2003 12:54:

Als ik in nederland was geweest zou ik zeker niet twijfelen....

ARMADA NIGHT!!!!!!!!!!!!! wooooeeeeiiiiiii!!! het is niet eerlijk

Posted by kolkiewolkie on Sep-16-2003 15:22:

quote:
Originally posted by ambs
Als ik in nederland was geweest zou ik zeker niet twijfelen....

ARMADA NIGHT!!!!!!!!!!!!! wooooeeeeiiiiiii!!! het is niet eerlijk

ruilen? ik naar het buitenland en jij naar dit feestje

Posted by ambs on Sep-16-2003 15:24:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ruilen? ik naar het buitenland en jij naar dit feestje

ruilen? 19 jaar zijn en in amerika wonen......

Pages (2): « 1 [2]