TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Beetje overdreven? Je moet die post van hem gewoon een beetje luchtig nemen, zie de humor er van in |
| Originally posted by SnuggLe Jij zit hier nog niet langer ofzo?? Ik ga hier niet eens op in. Die mongool zit al eeuwen moeilijk te doen, en de hele discussie is al een keer gevoerd. Hij blijft gewoon gebanned. Denk dat je een van de weinige bent die het erg vindt. |
Maar dat doet er niet toe.
posts van somige mensen moet je idd niet te serieus opvatten maar voor siesta gaat dat gewoon niet op.. hij gaat te ver.. kleuter
| Originally posted by robin posts van somige mensen moet je idd niet te serieus opvatten maar voor siesta gaat dat gewoon niet op.. hij gaat te ver.. kleuter |

Wat is het standpunt van Blik omtrent de ban van Siesta, mag aannemen dat het geen ��nmansactie is van Snug ??
| Originally posted by MaGiK54 Wat is het standpunt van Blik omtrent de ban van Siesta, mag aannemen dat het geen ��nmansactie is van Snug ?? |
| Originally posted by SnuggLe Nou, als zelfs Robin het ook al vindt ![]() Geintje ! ![]() |
jongens nemen jullie dit niet allemaal te serieus?
dat gerrit zo op jou specifiek doorgaat heeft er mee te maken dat je elke freakin keer er op reageert.je kan die dude ook gewoon op ignore zetten. Beetje jammer deze ban, lekker ook als je de ultieme TA Holland Party geschiedenis over een paar jaar checked,zie je Addiction part 1 (waar blijft 2 dan?
) en een ene Dj Siesta, maar die is geen ta'er meer want hij pest.
Kom op hey,of je pest terug,of je doet mode + zelfspot of ignore 4 life. Vind de laaste tijd hier al weinig gebeuren en word straks alleen maar minder. Gaan we ons allemaal strikt aan de regels houden alleen om over trance te posten,krijg je een leeg forum,tis lately weinig trance meer hier namelijk 
Ja ok,AvB,erg vernieuwend allemaal
Anyway,bram dude,verwijder die ban gewoon lekker,je laat je alleen maar nog meer kennen nu
| Originally posted by Blik Het was weliswaar niet ontzettend erg wat die nu deed, maar het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Hij heeft zijn kansen gehad, en verspeeld |
Originally posted by FunkySimon |
Hmm ik moet wel erg lachen om de laatste reply van RV maar ff ter zake:
Snuggle, je vraagt iedereen naar hun mening over de permanente ban..Biohazard geeft m en dan zeg je "hier ga ik niet eens op in"...Da's niet consequent he. We weten allemaal hoe de verhouding Snuggle - Siesta is maar t moet niet resulteren in een ban omdat jij toevallig een mod bent. Als t tegen een ander was geweest, die geen mod ability heeft, zou je dan ook tot deze beslissing komen?
Het neigt allemaal erg naar een persoonlijke vete. Ik kan me voorstellen dat Siesta het bloed onder je nagels vandaan haalt maar dan nog. Het blijft Internet. Misschien een idee om op een feest elkaar 'toevallig' tegen t lijf te lopen? Je typt sneller iets dan dat je t in iemands gezicht zegt.
| Originally posted by DjRV sorry maar ff puur "zakelijk" gezien kom je hier met een punt die nog kant of wal raakt. de druppel die de emmer deed overlopen voor wie? voor een moderator van het tranceaddict forum. Moderators horen bikkels van steen te zijn en niet eens te reageren zelfs op dit soort "humor" . Bij een vorig moderator incident,genoemd Henkie Homofiel,waren jou acties ook al diep triest Blik,word het niet is tijd voor een andere baan? Of naja,wat anders in ieder geval want je brengt geen toegevoegde waarde aan dit forum imo. Als er problemen zijn laat je es wat van je horen en kies je heel wijselijk de meederheid van het forum zodat mensen je niet meer niet lief gaan vinden. Heb je uberhaupt een eigen mening? Sorry hoor,even goede vrienden (uhmm) maar sja,wees es eerlijk ouwe |
Nou ik sluit me aan bij RV. Ik vind dat je het allemaal niet te serieus op moet vatten bram. Ik zou me vooral druk maken om de belangrijkere dingen in het leven dan hier al je agressie in te stoppen
ik vind dit neigen naar een dictatuur, mis een beetje democratie 
maak dan een poll of we m weg willen hebben of niet. Weet zeker dat je dat met ruime meerderheid verliest namelijk.
(Users Browsing this Forum: basvh, Tom Lont, Civic, magrec, DJ_Siesta, Flippe, LowRider, eieregooie, AFA, Kakao, MaGiK54, Veverka, Dirkie, Duke2003, arj1o1)
hij komt het dat hij hier nog steeds rondzwerft of kan hij alleen niet meer posten
Ow, het is weer zover 
Het enige wat ik vervelend vindt is dat het iedere fucking keer hetzelfde liedje is met Siesta... Verzin is wat nieuws dude... Alsie gebanned is of wordt kan me dat echt geen ene fuck schelen... ik zallem niet missen, en dat komt voornamelijk omdat 'ie eigenlijk nooit iets te melden heeft... Al waren het maar flauwe grapjes (dat kan ik wel waarderen
), maar ook daarin zien we nooit iets nieuws... Alsie niet gebanned wordt ook prima... hij zet zichzelf op deze manier het hardst voor lul...
| Originally posted by DjRV dat gerrit zo op jou specifiek doorgaat heeft er mee te maken dat je elke freakin keer er op reageert. |
| Originally posted by Jesse Snuggle, je vraagt iedereen naar hun mening over de permanente ban..Biohazard geeft m en dan zeg je "hier ga ik niet eens op in"...Da's niet consequent he. We weten allemaal hoe de verhouding Snuggle - Siesta is maar t moet niet resulteren in een ban omdat jij toevallig een mod bent. Als t tegen een ander was geweest, die geen mod ability heeft, zou je dan ook tot deze beslissing komen? Het neigt allemaal erg naar een persoonlijke vete. Ik kan me voorstellen dat Siesta het bloed onder je nagels vandaan haalt maar dan nog. Het blijft Internet. Misschien een idee om op een feest elkaar 'toevallig' tegen t lijf te lopen? Je typt sneller iets dan dat je t in iemands gezicht zegt. |
Of laat ik me nu weer kennen?

Bram is altijd heel goed met woorden, je legt het goed en duidelijk uit... en ik ben het met je eens hoor... Mening geven mag wel, maar als je HELEMAAL niks goeds te zeggen hebt, zeg dan liever helemaal niks....
En vooral niet als je mensen persoonlijk gaat aanvallen, stelt echt niks voor....
wooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiii for SnuggLe i think you did exactly what your function as moderator asks of you
Mwjha, dan gaat deze mean motherfukker ook maar effe wat zeggen 
Ik vind deze ban wel terecht.
Voor het grote deel was de irritatie tussen Bram en Gerrit zeer groot.
Maar ik vind niet dat dit de reden voor een ban is.
Veel dingen die hij zei sloeg als een kut op een drumstel (zo zeiden wij dat vroegah in gouda
).
De meeste posts waren kinderachtige dingen die nergens op sloegen, ook in serieuze threads is dat zeer storend.
Ik denk dat bij veel mensen de irritatiegrens berijkt was.
Ook is hij vaak zat gewaarschuwt omdat hij liep te kloten en bij het jennen van mensen maar steeds door ging.
Op het begin effe leuk maar na een poosje wordt het stront vervelend.
Ook het feit dat hij in die dingen humor zag wat totaal niet voor andere mensen humoristisch te omschrijven was.
Toen hij gesuspended was had hij een duidelijke waarschuwing gekregen van de mods.
Hij had zichzelf dus kunnen aanpassen en zijn karakter op het forum kunnen bijstellen.
Als ik gewaarschuwd wordt voor mijn gedrag dan is dat de normaalste zaak om dat dan voor jezelf te corrigeren.
Je weet dat mensen tegen je op zien en om het gezellig te houden probeer je daar dan wat aan te doen.
Dat heeft hij niet gedaan.
Ik flame ook wel eens mensen of ik zit ook vaak zat te kloten maar ik kan mijzelf omschakelen voor posts met serieuze bedoelingen.
dat kon Gerrit totaal niet. (vooral niet de laatste maanden)
Ik kan daarentegen de post van Ruben ook wel begrijpen.
Voor veel mensen wordt dit gezien als een fete tussen gerrit en bram.
Ik denk buitenom de moderatorschap van Bram, dat siesta zich anders had moeten opstellen tegenover Bram en op het forum.
| Originally posted by SnuggLe Alles in je vorige post |
| Originally posted by Jesse Ok, bedankt dat je nu je standpunt (nog eens) verduidelijkt hebt. Ik kan het me voorstellen dat je het ervaart dat er over je heen gelopen wordt als de ban opgeheven wordt. Ik vind alleen dat je dat aspect als mod opzij moet kunnen zetten. Persoonlijke aanvallen niet, daar moet je zeker adequaat op kunnen reageren, ongeacht je status hier. Verder denk ik wel dat de ban voor meer geregeldheid gaat zorgen. Maar af en toe zijn relletjes nodig toch? Wat mij betreft kan hij ook wegblijven. Toegevoegde waarde wordt nauwelijks geboden (behalve in beoordelingen op mp3/vinyl mixen) en het overbodige gekut mag ook wel eens afgelopen zijn. |
vergis je niet hey,ik irriteer me met regelmaat aan gedrag van kwestie in persoon en heb ook situaties met hem mee gemaakt waarin hij het kinderlijke gedrag vertoonde door een aantal opmerkingen te plaatsen die betrekking hadden tot mijn persoonlijk leven.Maar denk je dat ik hem daarna uit Basicbeats heb getrapt?Nee en waarom zou ik ook,dat zijn 2 dingen die compleet los van elkaar staan.
So fucking what??!? Het leven bestaat uit confrontaties,leuke en mindere leuke. En dan hebben het hier nog is for crying out loud over een forum op het internet,niet eens IRL. Schop iedereen lekker weg die zich niet aan de regels houdt en ruzie maakt. Hou je een lekker klein groepje over die over alles het zelfde denken. Wat zul je nog veel te bepraten hebben dan.
Ennuh yeah,gerrit heeft kwetsende dingen gezegt,veel zelfs,maar dat doet ie dan in ieder geval wel nog in het openbaar en niet achter je rug om,zoals zoveel gebeurt.
Boeiuh ook voor de rest,verandert toch niet hier,een kern groep blijft elkaar aardig vinden no matter what,voelen zich aangevallen als er wat gezegt word en posten met de volle bezetting van die groep 5 posts per dag.

| Originally posted by DjRV vergis je niet hey,ik irriteer me met regelmaat aan gedrag van kwestie in persoon en heb ook situaties met hem mee gemaakt waarin hij het kinderlijke gedrag vertoonde door een aantal opmerkingen te plaatsen die betrekking hadden tot mijn persoonlijk leven.Maar denk je dat ik hem daarna uit Basicbeats heb getrapt?Nee en waarom zou ik ook,dat zijn 2 dingen die compleet los van elkaar staan. So fucking what??!? Het leven bestaat uit confrontaties,leuke en mindere leuke. En dan hebben het hier nog is for crying out loud over een forum op het internet,niet eens IRL. Schop iedereen lekker weg die zich niet aan de regels houdt en ruzie maakt. Hou je een lekker klein groepje over die over alles het zelfde denken. Wat zul je nog veel te bepraten hebben dan. Ennuh yeah,gerrit heeft kwetsende dingen gezegt,veel zelfs,maar dat doet ie dan in ieder geval wel nog in het openbaar en niet achter je rug om,zoals zoveel gebeurt. Boeiuh ook voor de rest,verandert toch niet hier,een kern groep blijft elkaar aardig vinden no matter what,voelen zich aangevallen als er wat gezegt word en posten met de volle bezetting van die groep 5 posts per dag. |
Als Siesta dit zou doen op andere forums dan was hij allang gebanned geweest. Ik vind het wel meevallen kwa "strengheid" van de mods. Tuurlijk moet je het niet allemaal te serieus nemen van siesta maar hij wist geen maat te houden en zeker in deze topic ipv 1 vage opmerking kwamen erweer een x aantal totaal nietszeggende posts van hem tegen bram.
Persoonlijk boeit het me niet of hij nu wel of niet gebanned is.
Eigenlijk voelde ik me niet geroepen om hier te reageren..
Ik ken immers de hele voorgeschiedenis niet.
Maar!
1 Snuggle zal heus niet tot Mod zijn verkozen als hij binnen no-time na iedere overtredinkje/persoonlijke aanval mensen gaat bannen. Mod zijn is lastig en constant afwegingen maken. Ik denk altijd dat als iemand gebanned is, hij/zij dit dan ook wel verdiend heeft. En als iemand constant 1 persoon moet 'pakken' ook al is het i-net vind ik dat ook niet kunnen.
2 Kliekjes? hier? dat dacht ik eerst ook.. maar het is gewoon een kwestie van het feit dat bepaalde mensen hier nou eenmaal langer komen en mekaar misschien ook IRL kennen.
Ik ben hier nog niet al te lang veelvuldig actief, maar ik heb in feite niet lang het gevoel gehad dat anderen/nieuwen niet geaccepteerd wordt. Ieder wordt (voor zover het door de beugel kan
) geaccepteerd en gerespecteerd voor wat hij zegt, roept en schrijft.
ZO! en dat vind ik..
| Originally posted by DjRV Boeiuh ook voor de rest,verandert toch niet hier,een kern groep blijft elkaar aardig vinden no matter what,voelen zich aangevallen als er wat gezegt word en posten met de volle bezetting van die groep 5 posts per dag. |