TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by arj1o1 on Nov-22-2003 21:57:

quote:
Originally posted by Sabina
Rondom Arnhem zijn nu vette controles

De A325 is helemaal afgesloten, alle auto's worden een fuik ingeloosd.


ik las het op cc drugscontrole... en vliegtuigcontrole op snelheid


Posted by SnuggLe on Nov-22-2003 22:19:

Whahahaha... weet je welke plaat voorbij kwam:


Tiesto Traffic!


Posted by arj1o1 on Nov-22-2003 22:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahahaha... weet je welke plaat voorbij kwam:


Tiesto Traffic!


nu bezig:
speedy j - pullover


Posted by Biohazard on Nov-22-2003 22:28:

Die cover van pull over was echt te erg!


Posted by Freezel on Nov-22-2003 22:30:

quote:
Originally posted by Biohazard
Die cover van pull over was echt te erg!

Daarvoor ook al 3 classics in 1 plaat:

T99 - Anastasia, Human Resource - Dominator en Marshall Masters - Stereomurder...

Echt zoooooooooooooo origineel


Posted by SnuggLe on Nov-22-2003 22:45:

Ik hoor ze op PF ook al klagen


Posted by Dj Lex on Nov-23-2003 00:49:

Zit nu te luisteren en vind het op zich wel ok. Ben ook wel moe, maar vind het al iets beter dan 6 maanden geleden


Posted by Dj Lex on Nov-23-2003 01:44:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zit nu te luisteren en vind het op zich wel ok. Ben ook wel moe, maar vind het al iets beter dan 6 maanden geleden



Hmmm ik wil hier even op terug komen

Bagger


Posted by SnuggLe on Nov-23-2003 04:22:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Hmmm ik wil hier even op terug komen

Bagger


LoL


Posted by New Wave on Nov-23-2003 08:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zou willen dat ik zo kon hakken


Dit is geen hakken Brammetje, je bent toch wel eens een keer op een hardcore feest geweest?


Posted by arj1o1 on Nov-23-2003 10:44:

is bass-d and king matthew niet uitgezonden de enige set die ik nu echt wil horen grrrrrr


Posted by Jimmy on Nov-23-2003 14:20:

ik ben tot heel laat in de nacht opgebleven luisterend naar de live stream, klonkt vet hoor, was ik er maar bij geweest


Posted by total woot on Nov-23-2003 14:28:

Nah, ik heb ook zitten luisteren tot een uur of 3, vond t wel lekker klinken, maar nu ik de reacties lees op t q-dance forum geloof ik dat we helemaal NIETS gemist hebben.....behalve een hoop iq-loos gebeuk.


Posted by HiGH_NrG on Nov-23-2003 15:48:

quote:
Originally posted by arj1o1
is bass-d and king matthew niet uitgezonden de enige set die ik nu echt wil horen grrrrrr


En dat vond ik nou juist de slechtste set van het hele feest. Ze mixten de plaatjes nie eens aan elkaar...


Posted by Original on Nov-24-2003 12:34:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En dat vond ik nou juist de slechtste set van het hele feest. Ze mixten de plaatjes nie eens aan elkaar...


Inderdaad, Plaatje uit.. wat gelul van de MC..plaatje aan.
Wel leuk om oude plaatjes weer is terug te horen op een feest(O.A. J&S - The first rebirth, 2 steps Ahead - Drop it, The Thrillseeka en nog wat andere)


Posted by basd on Nov-24-2003 12:43:

quote:
Originally posted by Original
2 steps Ahead - Drop it

= 3 Steps Ahead

= Peter-Paul Pigmans (helaas tijdje terug overleden)

2 Steps Ahead bestaat ook wel, maar die maken (drum fill) .... 2step.


Posted by Original on Nov-24-2003 13:52:

whoops... verkeerde toets


Posted by Remy D on Nov-24-2003 15:17:

Ik vond het echt weer SUPER!!!! En Wouter, je hebt wel wat gemist.


Posted by moogwai on Nov-24-2003 15:28:

Ik heb de sets ff snel gechecked en vond het niet echt bijzonder. Live zal het natuurlijk wel te pruimen zijn, ook al zou ik 8 uur hardstyle echt niet trekken, maar goed
Alleen van die vele hardstyle remakes van oude hardcore nummers wordt je toch gek, ik bedoel is er dan helemaal geen creativiteit meer te bekennen bij de producers??? Maar goed de massa vind het allemaal geweldig...

Ik heb ook ff wat reacties zitten lezen en het enigste wat ik niet snap was de drukte? Ik bedoel Tiesto In Concert was toch ook uitverkocht en daar vond ik het qua drukte wel meevallen.


Posted by Remy D on Nov-24-2003 15:47:

quote:
Originally posted by moogwai


Ik heb ook ff wat reacties zitten lezen en het enigste wat ik niet snap was de drukte? Ik bedoel Tiesto In Concert was toch ook uitverkocht en daar vond ik het qua drukte wel meevallen.

Dat was dus echt zo, het was echt drukker dan bij TiC!! Daar stond ik wel ff van te kijken.


Posted by moogwai on Nov-24-2003 15:54:

Dan hebben ze dus gewoon veel meer kaarten laten verkopen dan die 25.000. Lijkt me duidelijk...


Posted by magrec on Nov-24-2003 16:00:

Je kunt zeggen van de muziek wat je wilt maar die aankleding is echt vet



Posted by mantisnl on Nov-24-2003 16:44:

ben er met een paar vrienden naartoe geweest, echt een top feest !!
een van mn eerste grotere party`s, k heb mn ogen werkelijk uitgekeken


Posted by SnuggLe on Nov-24-2003 17:03:

quote:
Originally posted by magrec
Je kunt zeggen van de muziek wat je wilt maar die aankleding is echt vet




So de fuck, wat vet!!! Echt super!
Daar heb ik echt dik respect voor altijd!

Ik had er weer kunnen werken (deze shit dus opbouwen) maar niet gedaan.


Posted by mantisnl on Nov-24-2003 17:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe
So de fuck, wat vet!!! Echt super!
Daar heb ik echt dik respect voor altijd!

Ik had er weer kunnen werken (deze shit dus opbouwen) maar niet gedaan.


in t echt ziet het er nog 10x vetter uit


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.