TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Sabina Rondom Arnhem zijn nu vette controles ![]() De A325 is helemaal afgesloten, alle auto's worden een fuik ingeloosd. |
Whahahaha... weet je welke plaat voorbij kwam:
Tiesto Traffic! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Whahahaha... weet je welke plaat voorbij kwam: Tiesto Traffic! |
Die cover van pull over was echt te erg!
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Die cover van pull over was echt te erg! |
Ik hoor ze op PF ook al klagen 
Zit nu te luisteren en vind het op zich wel ok. Ben ook wel moe, maar vind het al iets beter dan 6 maanden geleden 
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Zit nu te luisteren en vind het op zich wel ok. Ben ook wel moe, maar vind het al iets beter dan 6 maanden geleden |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Hmmm ik wil hier even op terug komen Bagger |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Zou willen dat ik zo kon hakken ![]() |
is bass-d and king matthew niet uitgezonden de enige set die ik nu echt wil horen grrrrrr 
ik ben tot heel laat in de nacht opgebleven luisterend naar de live stream, klonkt vet hoor, was ik er maar bij geweest
Nah, ik heb ook zitten luisteren tot een uur of 3, vond t wel lekker klinken, maar nu ik de reacties lees op t q-dance forum geloof ik dat we helemaal NIETS gemist hebben.....behalve een hoop iq-loos gebeuk.
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 is bass-d and king matthew niet uitgezonden de enige set die ik nu echt wil horen grrrrrr |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG En dat vond ik nou juist de slechtste set van het hele feest. Ze mixten de plaatjes nie eens aan elkaar... |
| quote: |
| Originally posted by Original 2 steps Ahead - Drop it |
whoops... verkeerde toets
Ik vond het echt weer SUPER!!!! 

En Wouter, je hebt wel wat gemist. 

Ik heb de sets ff snel gechecked en vond het niet echt bijzonder. Live zal het natuurlijk wel te pruimen zijn, ook al zou ik 8 uur hardstyle echt niet trekken, maar goed 
Alleen van die vele hardstyle remakes van oude hardcore nummers wordt je toch gek, ik bedoel is er dan helemaal geen creativiteit meer te bekennen bij de producers??? Maar goed de massa vind het allemaal geweldig...
Ik heb ook ff wat reacties zitten lezen en het enigste wat ik niet snap was de drukte? Ik bedoel Tiesto In Concert was toch ook uitverkocht en daar vond ik het qua drukte wel meevallen.
| quote: |
| Originally posted by moogwai Ik heb ook ff wat reacties zitten lezen en het enigste wat ik niet snap was de drukte? Ik bedoel Tiesto In Concert was toch ook uitverkocht en daar vond ik het qua drukte wel meevallen. |
Dan hebben ze dus gewoon veel meer kaarten laten verkopen dan die 25.000. Lijkt me duidelijk...
Je kunt zeggen van de muziek wat je wilt maar die aankleding is echt vet 


ben er met een paar vrienden naartoe geweest, echt een top feest !!
een van mn eerste grotere party`s, k heb mn ogen werkelijk uitgekeken
| quote: |
| Originally posted by magrec Je kunt zeggen van de muziek wat je wilt maar die aankleding is echt vet ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe So de fuck, wat vet!!! Echt super! Daar heb ik echt dik respect voor altijd! Ik had er weer kunnen werken (deze shit dus opbouwen) maar niet gedaan. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.