TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mirc Kanaal!!kom allemaal super gezellig
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis ennuh het is gesprekken ipv gespreken Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Miss Proximus In gewoon Nederlands is het "gegroet lezers" jaja..2 jaar Gymnasium *schaam schaam* |
| Originally posted by Jukx ach... ikke 5 jaar!! |
| Originally posted by Miss Proximus In gewoon Nederlands is het "gegroet lezers" jaja..2 jaar Gymnasium *schaam schaam* |

Nou, ik heb nog nooit een gymnasium van binnen gezien... Alles lekker met een omweg gedaan. Mavo, Mbo en straks (als ik er nog zin in heb) HBO...
Allemaal leuk en aardig, maar we dwalen af:
gewoon allemaal binnenkort een keer inloggen op mIRC.
Kanaal, server e.d. zijn hiervoor reeds ergens genoemd
Ja, dus:
/server efnet.vuurwerk.nl
#taforum
| Originally posted by Dwingo Allemaal leuk en aardig, maar we dwalen af |

| Originally posted by -=WVG=- hehe, in elke thread dwalen we af, dus deze kan er ook nog wel bij dacht ik zo... ![]() |
), dat iedereen dan ineens over mIRC enzo gaat posten.
| Originally posted by Dwingo Klopt, maar alles blijft lekker overzichtelijk als we gewoon een nieuwe thread starten met de titel: je schoolloopbaan ofzo. Alleen zul je zien dat als er een thread over schoolloopbanen is (wat een dom woord ), dat iedereen dan ineens over mIRC enzo gaat posten.Ach ja, boeie |

Dit is een klassieker...
Ik hoop dat yarnie nu geen foute dingetjes meer zegt gheghe
volges mij zijn hier alleen maar leerpikkies... :P
heb 4 jaar havo gedaan en daarna mavo gedaan
| Originally posted by New Wave Ik hoop dat yarnie nu geen foute dingetjes meer zegt gheghe |
New Wave zocht deze thread nog denk ik... de uitleg van de Bruine Snor en DoggyPunch op irc door Akira
Wat een geniale tijden waren dat 
| Originally posted by Glaniskanis New Wave zocht deze thread nog denk ik... de uitleg van de Bruine Snor en DoggyPunch op irc door Akira Wat een geniale tijden waren dat |

Tenzij sommige mensen (die er vaak instaan) me dat beletten