TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG En trouwens er zullen er ook zat zijn die 16-17 zijn (waaronder ik), die met van die gare ouders zitten die je nie altijd laten gaan... |
Ik ben 2 van de 4 jaar stiekum naar feesten geweest...heb zelfs 2 x gezegd dat ik gewoon een feestje had in Leewuarden zelf..en waar zat ik? jaja..het Ruhrgebied dus..LOL..schijt aan ouders..braaf zijn kun je altijd nog wel
Ach...ik overleef het zo ook wel...en wanneer ik 17 ben (over 2mnd) wordt het weer wat minder erg...
Huppa
Bellie
count me in
Ik heb op DV ook een membermeeting met RV, Donna, enz enz maar ik ben er dus ook
Eindelijk weer
Greetz,
Glaniskanis
Aaa zo gaat ie lekker 
Miss P.
Petrus
Nastra
Magrec
Henkie (???)
BeLLiE
Glaniskanis
Rv
Donna
Cold
GREETZ!!
Je kan mij op de volgende feesten zeker vinden de komende tijd:
- Sensation
- Oxygene
- HQ
- DV
- Awekeningsfestival
- Impulz Outdoor
En natuurlijk de Santpoortse Feestweek hahaha. Das alleen maar drank daarzo, echt wel lache 



Oja en natuurlijk woensdag 18 juli naar de Melkweg. Techno met oa Speedy J en Luke Slater. 
Ok dus remy er ook bij!! 
Miss P.
Petrus
Nastra Azzuro
Magrec
Henkie Henk
BeLLiE
Glaniskanis
Rv
Donna
Cold
Remy D
| quote: |
| Originally posted by Remy D Oja en natuurlijk woensdag 18 juli naar de Melkweg. Techno met oa Speedy J en Luke Slater. |
| quote: |
| Originally posted by Bellie jaaa dat had ik gelezen ja....Alleen ik zit dan op Kreta...Maar ja dat wordt ook supervet!! GREETZ!! |

Maarja volgend jaar ga ik 3 x 

Uhmm.....zet mij maar neer op het lijstje met een vraagteken.......ik als techno_maniac ken denk niet weigeren (alleen als cash niet meewerkt) , ik weet niet hoe ik met cash zit........ga twee dagen daarna op vakantie.........
ik ga ook!!!!!!
vergeet mij niet!!! ik ben de dag erna jarig!!!! Neem een cadeautje mee voor me!!!
heheh ok dan...nog meer...
mmz ik maak wel een nieuwe thread.is wat overzichtelijker.Ben benieuwd wie er allemaal gaat en ook wil meeten!!
GREETZ!!
ja ik ben ook maar 16, maar ik heb het niet zo erg hoor, ik zei tegen me moeder ik ga dit jaar naar innercity is dag voor me verjaardag, kan zijn dat ik dan pas volgende dag s'middags thuiskom, is niet erg heh? en ze zei ja hoor is wel goed, maar pas je dan wel beetje op jezelf en als je het doet doe het dan alsjeblieft veilig! ik wil niet dat mijn zo'n op ze 16e meisjes zwanger maakt of ziekte krijgt 
en ja dat is serieus en aangezien ik na scheiding bij me moeder kom te wonen en me pa nix vertel staat het er dus echt zo voor! 
enigste problemen zijn dan alleen nog het geld en ik kan voor geen meter dansen, maarja ik ga wel paar keertjes met paar vrienden/vriendinnen naar eindelijk kunnen ze me dansen leren en dan zoek ik nog 2 baantjes er bij en ben ik ook echte feestganger 
maar dan had ik nog 1 dingetje hoor, ik ben maar iets van 1,75-1,80 en ga daarom volgens mij niet zo door voor een 18 jarige, is dit ernstig probleem? of zeggen ze als je met kaartje voor innercity aan komt zetten van 100 piek of wat dat ook mag kosten gewoon loop maar door dan? als je ten minste geen totale nerd bent natuurlijk 
ik ben maar 1.69m


lol..zolang jij je condooms maar goed laat zien, dan mag je er wel in 
hey bedankt voor het advies, dus ok ff voor duidelijkheid, ik moet condooms duidelijk zichtbaar meenemen en ik moet alleen coole vrienden meenemen en is het dan nog slim om VIP kaartje te kopen of dat juist niet omdat dat te veel opvalt (kan ik lekker wel aan komen
) nouja moet lukken, ga dus wel ff naar innercity en weet ook al met wie 
trek die condoom wel over je face dat helpt 
BAH!!!!!!!!!
@Nastra haat condooms, vieze dingen
@Nastra vind condooms de meest vieze dingen die er bestaan
hehe
jaaaaaaa vies he!
Vooral gebruikte,dat worden van die vodjes met derrie derin whaha
naja goed,vies dus

Nah jah...liever derrie in t condoom dan op je voorhoofd....
| quote: |
| Originally posted by WNxHunter hey bedankt voor het advies, dus ok ff voor duidelijkheid, ik moet condooms duidelijk zichtbaar meenemen en ik moet alleen coole vrienden meenemen en is het dan nog slim om VIP kaartje te kopen of dat juist niet omdat dat te veel opvalt (kan ik lekker wel aan komen ) nouja moet lukken, ga dus wel ff naar innercity en weet ook al met wie |
Da Priest leid je de weg door de hekken. 

Nee maar vorig jaar was ik met een vriend van mij en die was toen ook 16 en hij is ook klein.. Maar geen enkel probleem bij de ingang. Nouja
we moesten alleen onze flesje Spa blauw inleveren 
hey ok dan! vet ga ik ook wel! maar denk dat ik zeker tot augustus nergens heen ga/kan, ik heb vriendinnen die mij steeds weer willen zien, snap ook niet waarom hoor
en daarbij heb ik nog een 6 daagse baan en dat is 8 uur per dag, dus ga als school begonnen is wel feesten, dan heb ik weer alle tijd 
Ik ben gelukkig 16 en 1m97
! hehe...
ook al maaktr het nie uit of je klein bent...als je er maar beetje volwassen uit ziet eh 
Of je zet gewoon je liefste powerpuffgirl-glimlach op en dan neem je ook nog s kilo's drugs mee naar binnen
gna gna
als je "iets" mee wilt nemen.. wat niet geheel toegelaten wordt
en als je door of langs een of ander metaaldetectortje moet is het t verstandigst om echt totaal geen maar dan ook toootaaaal geen metaal bij je te hebben ook been broekgesp ofzow.. want als ze je dan gaan searche.. en ze vinde wat.. is het wel jammer voor je..
Ow ja miss p.. waar hou jij het. niet dat ik altijd met pakke sjouw ofzow hoor eigenlijk nooit.. maar handig om te weten.. moet ook nog op vakantie he 
Oh ja lekker bezig hollanders in de chill out 
OVer de o zo zeldzame "stuiver"
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1
als je mee wil replye lees dan wel ff goed waar t over gaat
hehe 
Vanaf Nastra Azzurro komt de waarheid over de stuiver boven.
GreetZ
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.