TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DN kan dra åt helvete
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by mjz hehe, rolig idiot... alla vet ju att dansmusik djs är nördar som förlorade oskulden när dom var 27 och fortfarande bodde hemma hos mamma... riktiga män gör hip-hop och visar sin stora intelligens genom att imitera våra nära släktingar aporna och kalla det musik... vem som helst blir ju impad av sånt...så... vad är outkast? hip-hop, smörpop eller hårdrock? |
ha ha ha.. 600 skallede, bleke, småfete menn... Jeg gir han springskalle, på 1-2-3.. (jeg løfter 176 kg i benken) LOL... Lysna til Outkast nyaste... ha ha ha ha.. Hvilken nerd.. ha ha ha ha... he he he... Var han seriøs mon tro? :_)
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 musik för boskap, negerdunk. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.