TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DN kan dra åt helvete
Pages (2): « 1 [2]


Posted by RebeL9 on Sep-21-2003 20:44:

quote:
Originally posted by mjz
hehe, rolig idiot... alla vet ju att dansmusik djs är nördar som förlorade oskulden när dom var 27 och fortfarande bodde hemma hos mamma... riktiga män gör hip-hop och visar sin stora intelligens genom att imitera våra nära släktingar aporna och kalla det musik... vem som helst blir ju impad av sånt...

så... vad är outkast? hip-hop, smörpop eller hårdrock?


musik för boskap, negerdunk.


Posted by NoMoreTears on Oct-21-2003 00:43:

ha ha ha.. 600 skallede, bleke, småfete menn... Jeg gir han springskalle, på 1-2-3.. (jeg løfter 176 kg i benken) LOL... Lysna til Outkast nyaste... ha ha ha ha.. Hvilken nerd.. ha ha ha ha... he he he... Var han seriøs mon tro? :_)


Posted by tjockis on Oct-21-2003 10:44:

quote:
Originally posted by RebeL9
musik för boskap, negerdunk.


nu var du -nästan- lika mogen som kristoffer poppius.
enda skillnaden var att han skrev en välformulerad artikel...


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.