TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by Ries'79 on Sep-23-2003 21:58:

Ik ben van mening dat sommige TA ers een beetje door draven, ze gaan ook voorbij aan de discussie punten die door naar voren zijn gebracht.

Ik ben van mening dat armada op langer termijn niet over de kop gaat door dat ze te grote artiesten hebben. (misschien wel als de trance scene instort). Mike en signum hebben ze naar mijn mening alleen erbij betrokken om het label naamsbekendheid te geven. Op langer termijn zullen ze minder bekende producers signen, die door armada (lees AVB) gepushd worden. Hierdoor zijn de kosten die naar de producer zijn lager en blijft het label meer rendabel. Ik ben het wel mee eens dat het label staat of valt met de populariteit van AVB!

Tja die eeuwige vergelijking met black hole, tiesto vs. armin armada is zo onzinnig. Tiesto heeft namelijk niet het wiel uit gevonden, wie dat wel denkt moet zijn geschiedenis boeken er maar eens op na slaan. Er bestond namelijk al een bekende held met een naam paul oakenfold, en daarvoor zal er ongetwijfeld nog wel een hele rits dj's geweest zijn die de zelfde stijl draaiden.

To kolkiewolkie:
Je heb idd gelijk over de afdracht van grote feesten. Overal waar muziek openbaar gebracht wordt moet geld afgedragen worden aan de auteur, componist en uitgever (lees platenmaatschappij). Niet alleen bij housse parties, concerten maar ook in cafe's, scholen, winkels, sportscholen en zo kan ik nog uren door gaan. Omdat het voor de bovengenoemde partijen niet te doen is om onderling afspraken te maken hebben de partijen zich verenigd in de vereniging BUMA. (bureau muziek auteurs recht)! Deze vereniging behartigd alle belangen van de aangesloten auteurs (producers) en platen maatschappijen. T klinkt misschien erg veel 7% (is bij dance evenementen vaak een lager percentage 5 of zelfs 3) Maar aan de andere kant is het peanuts, dance evenementen gaan nu eenmaal over muziek, en de muziek is eigendom van de maker. Het is natuurlijk erg gek dat de dj, 1000 euro's verdient en de maker van de muziek helemaal niets. Kan hier nog uren over schrijven, heb afgestudeerd bij buma, dus als iemand hier iets meer over wilt weten dan hoor ik het wel!

Zelf ben ik een beetje uitgekeken op alleen trance, er zijn zoveel dezelfde soort plaaten, echt vernieuwend is het niet. Ook de sfeer bij veel feesten staat mij niet zo heel erg meer aan. Het gaat niet meer over de muziek maar over de dj, ik vind het leuk dat zeer veel mensen fan zijn van een dj, er fanclubs komen, over een paar jaar balkelende wordt vervangen door AVB, Tiesto of wie dan ook. maar laten we ze niet helemaal de hemel in prijzen. Ten slotte draaien ze alleen plaatjes.

AMEN, tot morgen bij invited


Posted by TranceFool on Sep-24-2003 06:43:

quote:
Originally posted by Chicane
ID&T is meer dan alleen maar Armin van Buuren gelukkig

ik doelde meer op deze zin:

quote:

wat gaat de volgende stap worden? Videoclips, agenda's, TMF competities (Armin), stickers, schooltassen, condooms.. noem het maar op.


Posted by Ding Chavez on Sep-24-2003 10:15:

quote:
Originally posted by Ries'79
Kan hier nog uren over schrijven, heb afgestudeerd bij buma,


Ik koop al mijn Cd's altijd gewoon hoor

Mods, ban hem ff, ik geloof dat we een infiltrant hebben


Posted by Ries'79 on Sep-24-2003 10:48:

Mods, ban hem ff, ik geloof dat we een infiltrant hebben [/QUOTE]

No worries, heb bij BUMA afgestudeerd, stemra gaat over kopieeren!


Posted by Massive on Sep-24-2003 12:10:

Love is in the air

quote:
Originally posted by Ries'79

No worries, heb bij BUMA afgestudeerd, stemra gaat over kopieeren!




jaja een pot nat ! wegwezen jij


Posted by Ries'79 on Sep-24-2003 12:46:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
jaja een pot nat ! wegwezen jij


Pas maar op ik heb stemra al gewaarschuwd aangezien je in hoofdorp woont en Stemra zich daar ook bevindt kan je ze vanmiddag al verwachten!!


Posted by Remy D on Sep-24-2003 13:13:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Black Hole (ik neem aan dat je dat met Magik bedoeld?) doet het ook nogsteeds erg goed, dus waarom zou je het daar niet een beetje van af mogen kijken? Het is toch onzin dat een label niet ook een feest kan organiseren alleen omdat BH dat ook al gedaan heeft..zo'n feest is gewoon een goede promotie voor het label en de artiesten van het label, daar is toch niks mis mee?

Ik heb ook nooit gezegd dat het erg is ik zei alleen dat ze hetzelfde aan het doen zijn. Ik vind het ook goed, als Armada Nights in de toekomst net zo worden als Wildlife dan staan er nog mooie dingen te gebeuren.


Posted by SnuggLe on Sep-24-2003 13:47:

quote:
Originally posted by Ries'79
AMEN, tot morgen bij invited


He, ik wil je morgen wel ff meeten! Even meer Den haag TA's ontmoetuh!
Spreek die gek met de camera maar aan Foto's van me zwerven hier genoeg rond, en kijk anders ff op partyflock, en dan bij member/fotograaf SnuggLe.


Posted by Massive on Sep-24-2003 14:07:

quote:
Originally posted by Ries'79
Pas maar op ik heb stemra al gewaarschuwd aangezien je in hoofdorp woont en Stemra zich daar ook bevindt kan je ze vanmiddag al verwachten!!


lol! wist niet dat die lui hier zaten, even voorzorgsmaatregelen nemen


Posted by Switch on Sep-24-2003 14:55:

zolang je niks sharet is er niks aan de hand massive
downloaden mag....


Posted by TranceFool on Sep-24-2003 17:20:

Om nog even terug te komen op die dure producers....
Als er iemand in Nederland makkelijk jong talent aan kan trekken is het wel Armin naar mijn idee. Met zijn ASOT show krijgt hij volgens mij echt superveel demootjes binnen van jonge onervaren producers. Dit lijkt mij toch wel een erg sterk punt voor in de toekomst.


Posted by Massive on Sep-24-2003 19:30:

quote:
Originally posted by Switch
zolang je niks sharet is er niks aan de hand massive
downloaden mag....


ah nee downloaden doe ik niet, en sharen dus ook niet, heb wel eens een mp3tje gedownload omdat een nummer op een cd die ik origineel had skipte, tja mp3 is niet aan mij besteed, zulke praktijken houd ik mij niet mee bezig.


Posted by eieregooie on Sep-24-2003 19:32:

Ik maak me eerlijkgezegd ook nie echt zorgen over Armada... Volgens mij is het wel dik in orde daaro...

(geen zin om een heel verhaal te typen )


Posted by Donna on Jan-02-2004 23:21:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb ook nooit gezegd dat het erg is ik zei alleen dat ze hetzelfde aan het doen zijn. Ik vind het ook goed, als Armada Nights in de toekomst net zo worden als Wildlife dan staan er nog mooie dingen te gebeuren.



Now that....will never happen

De Wildlife feesten waren Magik van zichzelf,en alhoewel het gerust een leuk feest was @XL backthen kon t toch echt niet aan een Wildlife tippen.

The magik yourney thru the wildlifes were like a forbidden paradise


Posted by MennoB on Jan-03-2004 11:55:

Hij heeft CERN - The Message ook op ASOT staan. Terwijl hij zelf dit nummer nooit heeft gedraaid, volgens mij . Op OD staat wel dat hij flink wordt gedraaid door hem...

En bijna iedereen heeft die plaat al omdat hij maanden geleden op 5am was uitgekomen. Wel als promo maar toch..


Posted by djdavid on Jan-05-2004 10:00:

laat ik er dit over zeggen, armada is als een komeet van start gegaan dus in dat opzicht hebben ze het goed gedaan. maar wat ik persoonlijk alleen errug irritant vind is dat ze je onderhand iedere week een 'trancetopper' in je strot douwen....
en je wordt bijna gek van al die sublabels: armind, soundpiercing, captivating sound, a state of trance (allemaal trance)en zo mis ik er vast nog een paar en dan heb je nog bandung van harry lemon...
alles wordt zo enorm gehyped en er worden zoveel platen uitgebracht, maar als dat de koers is die armin met z'n maatjes wil varen, mij best(zou t zelf niet zo doen, maar wie ben ik ). en wat dat gezeik betreft over die vergelijkingen met blackhole, VETTE onzin natuurlijk... daar houd ik t bij

amen!


Posted by Donna on Jan-06-2004 01:20:

Sjahhh al die labels zijn allemaal bliksemafleiders,zodat t lijkt dat t niet allemaal van de "groothandel" komt.
En zoiets werkt best heel goed hoor op ons brave burgers,er zijn er zat die nie eens weten dat die labels onder armada vallen,majah dat zijn dan ook meteen weer de mensen die t worst zal wezen,en die gekleurde stickertjes op hun platen plakken om te zien wat voor genre plaat t is als ze staan te draaien omdat ze ECHT de trackname nie zouden weten en van wie ie is al helemaal niet.

Dus de massa koopt zonder te weten en de kenners zeiken erover of kwijlen over armins schoenen,waar ambs dan weer dolblij mee is omdat ze dan weer ff aan zn voeten kan liggen dweilen.

Ut verkoopt,zolang we nog in deze "easy toegankelijke overgangstrance"
zitten onderweg naar whatever t ook gaat worden.
En daar komt ook nog s bij,t respect wat men vroegah voor een label had is toch allang nostalgie te noemen...
Armada is daar echt te laat mee,armin is zowieso vaak een stappie later,maar das toch studenteneigen? Altijd wat te laat komen?


Posted by magrec on Jan-06-2004 10:54:

Little mountain recordings das pas het label
http://www.littlemountainrecordings.com/

Kwaliteit niet kwantiteit


Posted by azior on Jan-06-2004 12:13:

altijd dat gezeur ook... is er een label dat gewoon ontzettend veel succes heeft en goede nummers uitbrengt, zeurt iedereen dat het te commercieel is en de mainstream... en alle labels met ongehypte nummers zijn niet goed genoeg...

ik ken een aantal producers en remixers van armada, en dat zijn geen commercieel ingestelde mensen, maar maken gewoon de muziek waar zij van houden... net zoals elke producer willen ze graag hun muziek, waar ze hard voor gewerkt hebben, delen met mensen die daar ook van houden... hetzij op een groot label of op een klein label...


Posted by djdavid on Jan-06-2004 12:23:

quote:
Originally posted by magrec
Little mountain recordings das pas het label
http://www.littlemountainrecordings.com/

Kwaliteit niet kwantiteit


en border community... nog zo een!!!


Posted by Chicane on Jan-06-2004 15:09:

quote:
Originally posted by azior
altijd dat gezeur ook... is er een label dat gewoon ontzettend veel succes heeft en goede nummers uitbrengt, zeurt iedereen dat het te commercieel is en de mainstream... en alle labels met ongehypte nummers zijn niet goed genoeg...

ik ken een aantal producers en remixers van armada, en dat zijn geen commercieel ingestelde mensen, maar maken gewoon de muziek waar zij van houden... net zoals elke producer willen ze graag hun muziek, waar ze hard voor gewerkt hebben, delen met mensen die daar ook van houden... hetzij op een groot label of op een klein label...


Armada zegt veel over het soort producertje: eenvoudig wegkomen met een simpel reason/fruityloop deuntje en bakken geld ermee verdienen. Heel dat universal religion is gemixt met reason lijkt wel

btw: weer een schapekop hier, Dordrecht takes over TA


Posted by Passiva on Jan-06-2004 15:29:

Jij moet echt snel je mond houden met je zaadloze opmerkingen. Ten eerste weet je geen zak over Reason of Fruityloops, en ten tweede is dat echt het allerdomste wat ik ooit heb gehoord.

Ik hap nu misschien wel, maar dit heeft niks te maken met dat ik zelf ook produce of whatsoever.

Plur

[EDIT]

Oh en.. Ik wacht met plezier op je reactie.


Posted by Ferry 0 on Jan-06-2004 15:31:

Mja

Dit loze gedrag hangt mij ook een beetje de strot uit. Ga eerst zelf maar eens een quality track maken voordat jij je iritante kut bek open trekt!


Posted by Chicane on Jan-06-2004 15:34:

Ik ben geen producer en ook geen fan van Armada, ik vind het goedkope teringzooi heel dat Armada, wat jullie vinden kan mij m'n kont roesten. Er staat nergens dat ik het beter kan. Het hitjes gehalte is alleen erg hoog.

Alaaf en vrolijk pasen.


Posted by Passiva on Jan-06-2004 15:41:

quote:
Originally posted by Chicane
Ik ben geen producer en ook geen fan van Armada, ik vind het goedkope teringzooi heel dat Armada, wat jullie vinden kan mij m'n kont roesten. Er staat nergens dat ik het beter kan. Het hitjes gehalte is alleen erg hoog.

Alaaf en vrolijk pasen.


Ja ..so? Dat het in jouw ogen allemaal 'goedkope teringzooi' is heeft nog niet te betekenen dat het allemaal met Reason of Fruityloops gemaakt is? Het lijkt er zelfs op dat jij hebt zitten prutsen met 1 van deze programma's, en dat er niets nuttigs is uitgekomen.
Kansloos om dit te associeren met Armada.


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.