TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Party report: SMC dag 2
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Sand Leaper Kanskje Paul rett og slett er litt sjenert av seg n�r han ikke kjenner til omgivelsene s� godt? |
Det �r ju alltid ett plus i kanten att dj'n hoppar och har sig lite, men man f�r ju komma ih�g att de �r vanliga m�nniskor precis som vi.. alla har vi dagar d� vi �r lite mer tillbakadragna, men enligt vad jag l�ste i b�rjan s� verkade det ju vara en j�kligt lyckad kv�ll.
Lite whine har ju kommit p� de senaste postarna, men men. alla kan ju inte vara n�jda
�r iaf fet avundsjuk p� er alla f�r att man missa skiten
�nskar jag kunde g�tt...efter minds partyreport s� har jag en ny DJ jag absolut kommer g�ra allt f�r att se (vet att mind's musiksmak e i stort sett som min n�r de kommer till uplifting) 
men ass� som jag f�rst�tt det (har inte sett PvD sj�lv) s� e PvD oftast v�ldigt koncentrerad p� att just spela � inte showa mer �n n�dv�ndigt...lite kontakt ska DJ'n ha men f�rdelen med att dom inte har s� mycke kontakt e v�l att dom f�r mer tid � koncentrera sig p� att mixa 
Men vad g�ller publik kontakt ska man nog iaf som Svensk inte vara s� kr�sen d� 90% av alla Svenska har s� gott som obefintlig publik kontakt utan mest st�r � glor p� tallrikarna...
Hur det �n mixades eller hur det �n var s� kokade publiken precis som jag... 
haha... Vizay - trodde du var d�r... vem fan var det snacka me b�de dag 1 o 2 nu d� ...haha... hmm...
Ganska s�ker p� att k�nde igen killen fr�n bilder p� TA.. han m�ste ju trott att jag var v�rsta psykfallet
| Originally posted by zamson haha... Vizay - trodde du var d�r... vem fan var det snacka me b�de dag 1 o 2 nu d� ...haha... hmm... Ganska s�ker p� att k�nde igen killen fr�n bilder p� TA.. han m�ste ju trott att jag var v�rsta psykfallet |
daaaaaaaamn va soft det verkar ha varit! M�STE se pvd n�n g�ng innan jag d�r =)
| Originally posted by SteveTranz4ever De va inte impulze d� ? |
| Originally posted by zamson nopp det var inte dogge - d va n�n lirare med glas�gon som hade gr�na sj�lvlysande glas... hahaha dum man k�nner men... wtf skitsamma |
jo han m�ste trott jag var helt E:ad...
Roligaste som h�nde var en kille som kom fram till mig och sa att dom gl�mt Erik hemma...och undrade om jag hade sett Erik 
BILDER BILDER BILDER
Och snygga s�dana
http://www.skelett.nu
det �r samma som �r p� SMCs hemsida j�he 
Magnus G tar som sagt gryymma bilder
| Originally posted by mindshooter det �r samma som �r p� SMCs hemsida j�he ![]() Magnus G tar som sagt gryymma bilder |
| Originally posted by WhiteRussian Bara jag som inte �r s� j�tteimponerad som de flesta andra brukar va d�...? |
var just ett inslag om SMC p� ZTV-nytt, bland annat intervju med PvD
jag vill ha fler bilder o filmer.. n�n som har l�nkar??
P� ztvnytt...visa dom n�t fr�n festen?
N�n som l�st Aftonbladets PULS bilaga idag ??? En liten micro artikel om SMC
Bilder p� 3 personer jag k�nner eller h�lsar p� n�r jag e ute...
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n som l�st Aftonbladets PULS bilaga idag ??? En liten micro artikel om SMC Bilder p� 3 personer jag k�nner eller h�lsar p� n�r jag e ute... |
haha
Dj Irish > PvD
| Originally posted by Cryptic Dj Irish > PvD |
| Originally posted by Aendy �r det norm att man ska inleda sin tid p� SWETA med kryptiska inl�gg? |

| Originally posted by Cryptic Dj Irish > PvD |
(heja johan!
)
| Originally posted by St_Andrew Edit: Aendy om du inte f�rstod s� betyder det "Dj irish �r st�rre �n PvD"... fast det tror jag att du gjorde ville bara va p� den s�kra sidan |
Var finns alla bilder fr�n denna fest?