TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by Pjox on Sep-29-2003 21:50:

MojjMojj : jag tycker du ska vara glad att du inte fyller år i november i alla fall!!
Själv måste amn vänta ett helt år + nåra månader innan man kan gå på sånna där saker


Posted by Kongo_kim on Sep-30-2003 09:44:

vad har dom för lokaler i Linköping förutom JAS-hangarer.
(det är väl där dom gör JAS plan?)


Posted by dj_hysterix on Sep-30-2003 13:21:

är det 18-års ?


Posted by Glorie on Sep-30-2003 15:30:

Ticket release date:
10 Oct 2003
750 tickets
Price:
Presale: 180 kr
Door: 200 kr ( if available )

more info soon !
Stay tuned


Posted by reveal on Sep-30-2003 15:37:

djuriskt gjutet, vilken megahelg! (kör hårt med "mega" idag )


Posted by MojjMojj on Sep-30-2003 16:49:

Pjox: okey, kan jag hålla med om.. men eftersom jag är så otroligt smart, snygg och allmänt bäst så umgås jag bara med äldre & mer mogna personer som exempelvis Vizay (*hahahahahhaha* ) Så jag tänkte att det är mer synd om mig eftersom jag inte kan umgås med andra "nollor" som inte får komma in på festen

Fast jag kan ju också ha helt fel


Posted by JayBee on Sep-30-2003 17:05:

det vore väl kul men kan man köpa biljetter i sthlm då eller?


Posted by Nyx on Sep-30-2003 17:21:

Re: !!!

Jag kommer nog då..Tracid brukar köra riktigt bra musik i sina set!

Var köper man biljetter när dem släpps?

quote:
Originally posted by Glorie
Alla TA's får komma till mig innan om de vill. Det går bra Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc

FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig hehe


Trevligt då får jag la komma inom


Posted by Glorie on Sep-30-2003 17:41:

jag tror de kommer säljas i sthlm me.. tex.. näre gäller såna som inte bor i sthlm eller andra städer där det säljs.. kan ja köpa ut OM jag får pengar

Nyx! (inom e ett ord ja inte använder, men eftersom anna från skåne, säger inom fattar jag) Klart du får komma


Posted by reveal on Oct-07-2003 19:01:

varför är det 16-årsgräns


Posted by Pjox on Oct-07-2003 19:06:

quote:
Originally posted by reveal
varför är det 16-årsgräns


Så att jag också ska kunna få gå

MojjMojj : haha, äldre okej.. men kan man kalla Vizay särsilt mogen?


Posted by dbl on Oct-07-2003 19:39:

quote:
Originally posted by Glorie
kan ja köpa ut OM jag får pengar


fan då... där försvann nog min chans till att komma

har inte råd med både resa och biljett ju för tillfället


Posted by Glorie on Oct-07-2003 19:45:

Drunk weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kolla in det här

Presale locations:
Linköping
Yngves Livs 013-31 88 88

Norrköing
Sound de Light 011-10 45 80

Jönköping
Megahertz 036-10 01 93

Göteborg
Balagan 031-15 90 98

Stockholm
Saturn Return 08-21 20 89



Lineup:
Mainfloor:
Kai Tracid (Tracid Traxx)
Envio (ID&T, Armada, United Rec)
Endre (Anjuna beats)
Nasty

Mandarinfloor:
Tege
Nad
Core
Kalimax live

Deltaforcefloor:
Kricke
Delta
Per Herb
& Guests


Äntligen får jag se Kalimax!!!!! weeeeeee GIvetvis ska ja lyssna till Tracid, Endre och Envio också!!!!!


Posted by mindshooter on Oct-07-2003 19:46:

quote:
Originally posted by reveal
varför är det 16-årsgräns


För att fler ska kunna komma?

Tranceclubbet har alltid jobbat för att fler ska kunna festa, finns inte många sjyssta fester för under 18. Jag minns sjäöv hur uppskattade Tranceclubbers fester var när jag var 17 Blev som en inskolning till klubbvärlden.

Själv föredrar jag givetvis 18+ (helst 20+ om man kan fixa in sig) men klagar inte på 16+ då jag tycker att fler ska kunna dansa o ha kul


Posted by Vizay on Oct-07-2003 20:08:

ser ut å va en fin lina...hoppas att nasty drar på lite snabbare än jag hörde sist...grymt tråkigt å stå å gunga till 130 bpm


Posted by Sand Leaper on Oct-07-2003 21:42:

Hmm hvordan i all verden skal Kai passe inn i den lineupen der? Er jo bare melodiøs trance over hele, hvis ikke Envio spiller hard trance også...


Posted by SteveTranz4ever on Oct-08-2003 11:02:

Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå.


Posted by fede on Oct-08-2003 11:15:

quote:
Originally posted by Dioxys
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!


13dagar innan min 18-årsdag!!!


D e ju 16 åldersgräns ? !


Posted by mindshooter on Oct-08-2003 13:16:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå.


tror iofs att dom flesta kommer att vara på Tracid golvet när han lirar


Posted by MojjMojj on Oct-08-2003 18:32:

Då är det bara att fixa biljett då


Posted by Glorie on Oct-20-2003 08:11:

ang. boende på Lucia 13/12 och Tracidfesten...

Ringde och kollade med min hyresvärd om jag kunde få hyra gästlägenheten i samma hus som jag bor i på Lucia. Det vore hur smidigt som helst. För nån som hade velat bott där, hade det bara varit att tagit två trappor upp på förfest etc. mitt hus ligger bara en 10 min promenad från lokalen där Tracid ska va me ALLTSÅ, hade bara tänkt preliminärboka I FALL nån behövde sova nånstans...

(massa svordomar) MEN den var redan uthyrd

de erbjöd mig andra lägenheter som de också förvaltade och som fortf. var lediga.. men de ligger cirka 3-4 km från lokalen känns inte så aktuellt... aja?

kanske e smidigare för de som kommer långväga ifrån att åka hem direkt på morgonen. ja vet inte...

pratade med arrangören för en vecka sen, då sa han att mer än en tredjedel av biljetterna var sålda. bara så ni vet


Posted by mindshooter on Oct-20-2003 09:47:

Du e en ängel Glorie som försöker göra det bästa åt alla
Inte att förglömma sist när du var så gästvänlig mot oss som du knappt kände. Snällheten personifierad!

Jag hörde häromdan att det t.om är hälften av biljetterna som är slut


Posted by JayBee on Oct-20-2003 14:15:

glorie = SWETA helper elf


Posted by Glorie on Oct-20-2003 16:55:

quote:
Originally posted by mindshooter
Du e en ängel Glorie som försöker göra det bästa åt alla
Inte att förglömma sist när du var så gästvänlig mot oss som du knappt kände. Snällheten personifierad!


ahhhh va du du säger snälla saker taaaaaaaaack
men du har rätt... låta fyra killar sova hos mig, som jag aldrig träffat e sjukt snällt fast ni var ju inte farliga precis.

quote:

Jag hörde häromdan att det t.om är hälften av biljetterna som är slut


götttt

quote:
Originally posted by JayBee
glorie = SWETA helper elf


hehe aaaa det låter fint

Nu måste vi göra en lista vilka som verkligen kommer! säg till här så editerar jag min nästkommande post


Posted by Glorie on Oct-20-2003 16:59:

Cool VI KOMMER PÅ TRACID


Endre
Envio
Glorie
Mindshooter
MojjMojj?
Nyx?
Pjox
Stevetranz4ever
Vizay


fler?


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.