TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
MojjMojj : jag tycker du ska vara glad att du inte fyller år i november i alla fall!!
Själv måste amn vänta ett helt år + nåra månader innan man kan gå på sånna där saker 
vad har dom för lokaler i Linköping förutom JAS-hangarer.
(det är väl där dom gör JAS plan?)
är det 18-års ?
Ticket release date:
10 Oct 2003
750 tickets
Price:
Presale: 180 kr
Door: 200 kr ( if available )
more info soon !
Stay tuned
djuriskt gjutet, vilken megahelg! (kör hårt med "mega" idag
)
Pjox: okey, kan jag hålla med om.. men eftersom jag är så otroligt smart, snygg och allmänt bäst så umgås jag bara med äldre & mer mogna personer som exempelvis Vizay (*hahahahahhaha*
) Så jag tänkte att det är mer synd om mig eftersom jag inte kan umgås med andra "nollor" som inte får komma in på festen
Fast jag kan ju också ha helt fel

det vore väl kul men kan man köpa biljetter i sthlm då eller?
Re: !!!
Jag kommer nog då..Tracid brukar köra riktigt bra musik i sina set!
Var köper man biljetter när dem släpps?
| quote: |
Originally posted by Glorie Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig hehe |
då får jag la komma inom
jag tror de kommer säljas i sthlm me.. tex.. näre gäller såna som inte bor i sthlm eller andra städer där det säljs.. kan ja köpa ut
OM jag får pengar 
Nyx! (inom e ett ord ja inte använder, men eftersom anna från skåne, säger inom fattar jag) Klart du får komma 
varför är det 16-årsgräns

| quote: |
| Originally posted by reveal varför är det 16-årsgräns |
| quote: |
| Originally posted by Glorie kan ja köpa ut OM jag får pengar |

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kolla in det här 
Presale locations:
Linköping
Yngves Livs 013-31 88 88
Norrköing
Sound de Light 011-10 45 80
Jönköping
Megahertz 036-10 01 93
Göteborg
Balagan 031-15 90 98
Stockholm
Saturn Return 08-21 20 89
Lineup:
Mainfloor:
Kai Tracid (Tracid Traxx)
Envio (ID&T, Armada, United Rec)
Endre (Anjuna beats)
Nasty
Mandarinfloor:
Tege
Nad
Core
Kalimax live
Deltaforcefloor:
Kricke
Delta
Per Herb
& Guests
Äntligen får jag se Kalimax!!!!! weeeeeee GIvetvis ska ja lyssna till Tracid, Endre och Envio också!!!!! 
| quote: |
| Originally posted by reveal varför är det 16-årsgräns |

Blev som en inskolning till klubbvärlden.
ser ut å va en fin lina...hoppas att nasty drar på lite snabbare än jag hörde sist...grymt tråkigt å stå å gunga till 130 bpm 
Hmm hvordan i all verden skal Kai passe inn i den lineupen der? Er jo bare melodiøs trance over hele, hvis ikke Envio spiller hard trance også...
Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå.
| quote: |
| Originally posted by Dioxys NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! 13dagar innan min 18-årsdag!!! |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå. |
Då är det bara att fixa biljett då 
ang. boende på Lucia 13/12 och Tracidfesten...
Ringde och kollade med min hyresvärd om jag kunde få hyra gästlägenheten i samma hus som jag bor i på Lucia. Det vore hur smidigt som helst. För nån som hade velat bott där, hade det bara varit att tagit två trappor upp på förfest etc. mitt hus ligger bara en 10 min promenad från lokalen där Tracid ska va me
ALLTSÅ, hade bara tänkt preliminärboka I FALL nån behövde sova nånstans...
(massa svordomar) MEN den var redan uthyrd

de erbjöd mig andra lägenheter som de också förvaltade och som fortf. var lediga.. men de ligger cirka 3-4 km från lokalen
känns inte så aktuellt... aja?
kanske e smidigare för de som kommer långväga ifrån att åka hem direkt på morgonen. ja vet inte...
pratade med arrangören för en vecka sen, då sa han att mer än en tredjedel av biljetterna var sålda. bara så ni vet
Du e en ängel Glorie som försöker göra det bästa åt alla 
Inte att förglömma sist när du var så gästvänlig mot oss som du knappt kände. Snällheten personifierad!
Jag hörde häromdan att det t.om är hälften av biljetterna som är slut 
glorie = SWETA helper elf
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Du e en ängel Glorie som försöker göra det bästa åt alla ![]() Inte att förglömma sist när du var så gästvänlig mot oss som du knappt kände. Snällheten personifierad! |
taaaaaaaaack 
fast ni var ju inte farliga precis.| quote: |
Jag hörde häromdan att det t.om är hälften av biljetterna som är slut |
| quote: |
| Originally posted by JayBee glorie = SWETA helper elf |
aaaa det låter fint 
VI KOMMER PÅ TRACID
Endre
Envio
Glorie
Mindshooter
MojjMojj?
Nyx?
Pjox
Stevetranz4ever
Vizay
fler?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.