TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pvd @ ????
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Kaartjes liggen alweer veilig bij mij thuis 
Ach Tiesto was vorige week ook iets van 25 euro... waarom dan niet voor Paul van Dijk?
Mij hoor je niet klagen.... komen tenminste de echte fans en partypeople 
C U All there!!
Kijk dat is de spirit!
Dus de (magere) checklist voor nu is:
Sabina
jploveparade + friend
mgerrits
remy d
Kom kom niet zo verlegen... 
Voor 90% zeker ben ik er ook!
En Flipper en Odyne??????
bah =(

22 euro voor 2 uur benjamin bates en 3 uur pvd......... daarna 3 uur wachten op een trein en ook nog ns problemen met het werk donderdagavond, ben dan wel een "echte" (
) fan, dit is helaas toch net iets teveel van het goede
Ik sta op de gastenlijst dus zal weer wat leuke backstage pics nemen 
Net bevestigd: 14 November hebben m'n vriendin en ik een officieel interview met PvD in New York, een paar uur voor zijn gig in Roxy!

wel shit, ik wou hier misschien nog heen maar de dag erna is sven vath in de offcorso en de dag daarna is ILT.
waarom is er de ene keer geen reet tedoen en de volgende keer zijn alle feesten vlak achter elkaar 
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Ik sta op de gastenlijst dus zal weer wat leuke backstage pics nemen ![]() Net bevestigd: 14 November hebben m'n vriendin en ik een officieel interview met PvD in New York, een paar uur voor zijn gig in Roxy! |

^^^hehehe 
On topic: wie komen er nu allemaal? 
Originally posted by jploveparade ![]() ^^^hehehe ![]() On topic: wie komen er nu allemaal? |

Hoe regel je dat allemaal? PvDPlanet 
JP, als ik weer wat geld heb wil ik zeker een keer met je mee naar Duitsland ofzo! Ga sparen 
Is er geen mogelijkheid om een thread hierover te maken, en dan de 5 beste vragen van TA'ers mee te nemen? Had ik al aan gedacht 

| Originally posted by jploveparade Hoe regel je dat allemaal? PvDPlanet ![]() JP, als ik weer wat geld heb wil ik zeker een keer met je mee naar Duitsland ofzo! Ga sparen ![]() Is er geen mogelijkheid om een thread hierover te maken, en dan de 5 beste vragen van TA'ers mee te nemen? Had ik al aan gedacht ![]() |
Oke, duidelijk

Ik heb net mijn kaartjes gehaald. 
Vega 4 zal er ook bij zijn 
Heerlijk!!!!
John is een aardige vent. Als je de kans krijgt moet je maar eens een praatje met hem maken 
Ik ben van de partij...
. Gister nog ff snel mijn kaarten gehaald...lijkt dus dat het niet eens uitverkocht is... Dan is het in ieder geval niet zo propvol
.
Jesus wat is die Irene van der Laar lelijk in het echt zeg
Leuk feestje, verslag volgt
| Originally posted by jploveparade Jesus wat is die Irene van der Laar lelijk in het echt zeg Leuk feestje, verslag volgt |
foto's
http://paulvandyk.hyperboards.com/i...&num=1066401868
ja toffe pics JP
maar ik vind ze wel van bar slechte kwaliteit helaas 
| Originally posted by Partyhardy! ja toffe pics JP maar ik vind ze wel van bar slechte kwaliteit helaas |
pfft op de site van id & t 'er waren vele fans van pvd' zeker al die mensen die na ML en nothing but sh("/#%t opeens fan zijn
bleh stomme mensen ook altijd 
meanwhile wanneer komen oozyboozy en de huppelbende naar mexico 
oh en ik wil nog wat meer techno cd's..wie werkt er nog bij de ptt post? 
| Originally posted by Miss Proximus pfft op de site van id & t 'er waren vele fans van pvd' zeker al die mensen die na ML en nothing but sh("/#%t opeens fan zijn bleh stomme mensen ook altijd ![]() meanwhile wanneer komen oozyboozy en de huppelbende naar mexico ![]() oh en ik wil nog wat meer techno cd's..wie werkt er nog bij de ptt post? |