TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MSN down??
Pages (2): « 1 [2]
heu, msn werkt weer en ik heb m'n lijstje nog
JIPPIE, bij mij doet ie het ook weer met mn hele lijst erbij
Geen problemen gehad met MSN...useless thread dus

| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Geen problemen gehad met MSN...useless thread dus |
Bij mij nog steeds nix......zuuuuuucht 
wat een geklooi met die MSN......hij doet het bij mij ook niet............
klote msn
kut msn
ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg...
dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline..
kom ik dus weeer terug online is WEER FUCKIN ALLES WEG!!!!!!
FUCKIN HELL
Greeetz,
K A R T
Re: klote msn
| Originally posted by Kartikeya kut msn ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg... dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline.. kom ik dus weeer terug online is WEER FUCKIN ALLES WEG!!!!!! |
bij mij werkt alles nog
heb nog alles
was alleen korte tijd down maar nu is ALLES GOED
Re: Re: klote msn
| Originally posted by -=WVG=- Ik ben van de oude garde MSN'ers, ik heb het al ongeveer vanaf het begin. Je kunt me dan ook zien als een soort trendsetter. Maar ok, wat ik dus wilde zeggen...in al die tijd heb ik zoiets nog nooit meegemaakt en ik snap ook echt niet hoe dat mogelijk is...twee keer nog wel, zeeerrrr vreemd |

)Re: Re: Re: klote msn
| Originally posted by Glaniskanis (alle masters sparen ze ![]() ![]() ) |
Re: Re: Re: klote msn
| Originally posted by Glaniskanis (alle masters sparen ze ![]() ![]() )Greetz, Glaniskanis |
Hiero doet ie het...
niet
Re: klote msn
| Originally posted by Kartikeya kut msn ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg... dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline.. kom ik dus weeer terug online is WEER FUCKIN ALLES WEG!!!!!! FUCKIN HELL ![]() Greeetz, K A R T |

KANKAHDING....msn boycot mij 
Ik ga 1000000000% voor ICQ
the good microsoft (NOT)
Ik heb gelukkig nergens last van gehad met msn, want ik heb een msn account die niet via hotmail loopt. Voordat er allemaal vragen gesteld worden zal ik het goed uitleggen. mijn msn adres is [email protected][/email] . Het werkt echt! Als ik had gewild had ik ook [email][email protected] of @hotmailsucks.com kunnen doen.
Ik zal uitleggen hoe ieder ander ook zoiets kan doen.
Als je een ander emailadres dan hotmail (een yahoo adres, of gewoon een pop3 adres), dan kun je via http://www.passport.com een passport aanvragen. Als je niet meteen met de eerste visit de nederlandse versie krijgt van de site moet je hem ff vernieuwen.
Bij passport.com klik je op "passport aanvragen" of "sign up for free password" ofzoiets.
Vervolgens voer je als emailadres je adres in waarmee je wilt kunnen gaan msnen. Je geeft het een leuk wachtwoordje, je submit, en je moet even je email checken want je krijgt een confirm mail. Als je hebt geconfirmd kun je met je debiele adres ook msnen, en als het net zo gaat als bij mij, kijken er heel wat mensen raar op als je dat adres geeft.
Oja, voor als je een ECHT debiel adres wil hebben net als ik, dan moet je naar http://www.moerstaal.nl gaan. Daar kun je een adres naar keuze aanvragen (@plaatsnaam @houdvanweetikveel @isdom echt heel veel blabla enz. enz.)
Dit adres is gratis, je kunt er echter geen email mee sturen. Je kunt er alleen mee ontvangen, en de mail die erheen gaat gaat naar een mailbox van je die je al hebt. (de mail naar mijn adres gaat dus rechtsreeks naar mijn hotmail toe... nouja, soms wel vertraging.)
Ik heb ook voor het bedrijf van mn ouders een adresje aangevraagd, met @isonsbedrijf.com , lekker makkelijk om aan zakancontacten te geven, en de mail gaat gewoon naar hun normale emailaccount toe.
Ik heb bij moerstaal een adres aangevraagd, en daarna bij passport.com ervoor gezorgd dat ik er nu mee kan msnen. Ik lach me rot als er weer mensen zijn die niet snappen dat ik met een niet-hotmailadres msn.
Nou dat was wel weer genoeg computergepraat, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
MXLS, Theseus.
Re: the good microsoft (NOT)
| Originally posted by Little Theseus Ik heb gelukkig nergens last van gehad met msn, want ik heb een msn account die niet via hotmail loopt. Voordat er allemaal vragen gesteld worden zal ik het goed uitleggen. mijn msn adres is [email protected][/email] . Het werkt echt! Als ik had gewild had ik ook [email][email protected] of @hotmailsucks.com kunnen doen. Ik zal uitleggen hoe ieder ander ook zoiets kan doen. Als je een ander emailadres dan hotmail (een yahoo adres, of gewoon een pop3 adres), dan kun je via http://www.passport.com een passport aanvragen. Als je niet meteen met de eerste visit de nederlandse versie krijgt van de site moet je hem ff vernieuwen. Bij passport.com klik je op "passport aanvragen" of "sign up for free password" ofzoiets. Vervolgens voer je als emailadres je adres in waarmee je wilt kunnen gaan msnen. Je geeft het een leuk wachtwoordje, je submit, en je moet even je email checken want je krijgt een confirm mail. Als je hebt geconfirmd kun je met je debiele adres ook msnen, en als het net zo gaat als bij mij, kijken er heel wat mensen raar op als je dat adres geeft. Oja, voor als je een ECHT debiel adres wil hebben net als ik, dan moet je naar http://www.moerstaal.nl gaan. Daar kun je een adres naar keuze aanvragen (@plaatsnaam @houdvanweetikveel @isdom echt heel veel blabla enz. enz.) Dit adres is gratis, je kunt er echter geen email mee sturen. Je kunt er alleen mee ontvangen, en de mail die erheen gaat gaat naar een mailbox van je die je al hebt. (de mail naar mijn adres gaat dus rechtsreeks naar mijn hotmail toe... nouja, soms wel vertraging.) Ik heb ook voor het bedrijf van mn ouders een adresje aangevraagd, met @isonsbedrijf.com , lekker makkelijk om aan zakancontacten te geven, en de mail gaat gewoon naar hun normale emailaccount toe. Ik heb bij moerstaal een adres aangevraagd, en daarna bij passport.com ervoor gezorgd dat ik er nu mee kan msnen. Ik lach me rot als er weer mensen zijn die niet snappen dat ik met een niet-hotmailadres msn. Nou dat was wel weer genoeg computergepraat, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen. MXLS, Theseus. |
aangezien hij onder yahoo-adres liep te MSN'en

Ach wij master ta's wiste dat allang... behalve.. wie ookalweer..ow ja ROBVEF.. die snapte het niet helemaal
hehe 
Maareh bedankt voor je uitleg theseus
Wete we het 2 keer he 
K heb nu trouwes yahoo en hotmail adresje
yahoo doet t nog niet.. maar die van hotmail nu wel.. (met contacts erbij, zo zo!)
MSN was dus ook bij een echt een hele dag plat en toen ie het weer deed ging dat klote programmaatje weer verot
HURAH die butter ist alle
Alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen

ja, ik hoor ook net op school van iedereen dat ze hun lijst weer terughebben sinds gisteren, maar mijne is dus nog steeds weg.
| Originally posted by arno ja, ik hoor ook net op school van iedereen dat ze hun lijst weer terughebben sinds gisteren, maar mijne is dus nog steeds weg. |