TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MSN down??
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Siesta on Jul-06-2001 06:37:

heu, msn werkt weer en ik heb m'n lijstje nog


Posted by TranceFool on Jul-06-2001 06:59:

JIPPIE, bij mij doet ie het ook weer met mn hele lijst erbij


Posted by -=WVG=- on Jul-06-2001 08:06:

Geen problemen gehad met MSN...useless thread dus


Posted by eXos on Jul-06-2001 10:13:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Geen problemen gehad met MSN...useless thread dus


mmm, hij deed een paar dagen ff moeilijk...Maar nu dut ie ut weer...


Posted by Miss Proximus on Jul-06-2001 10:27:

Bij mij nog steeds nix......zuuuuuucht


Posted by New Wave on Jul-06-2001 14:52:

wat een geklooi met die MSN......hij doet het bij mij ook niet............


Posted by Kartikeya on Jul-06-2001 16:17:

Angry klote msn

kut msn

ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg...
dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline..

kom ik dus weeer terug online is WEER FUCKIN ALLES WEG!!!!!!

FUCKIN HELL

Greeetz,

K A R T


Posted by -=WVG=- on Jul-06-2001 16:29:

Re: klote msn

quote:
Originally posted by Kartikeya
kut msn

ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg...
dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline..

kom ik dus weeer terug online is WEER FUCKIN ALLES WEG!!!!!!


Ik ben van de oude garde MSN'ers, ik heb het al ongeveer vanaf het begin. Je kunt me dan ook zien als een soort trendsetter. Maar ok, wat ik dus wilde zeggen...in al die tijd heb ik zoiets nog nooit meegemaakt en ik snap ook echt niet hoe dat mogelijk is...twee keer nog wel, zeeerrrr vreemd


Posted by Nastra Azzurro on Jul-06-2001 16:35:

bij mij werkt alles nog

heb nog alles

was alleen korte tijd down maar nu is ALLES GOED


Posted by Glaniskanis on Jul-06-2001 16:40:

Re: Re: klote msn

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ik ben van de oude garde MSN'ers, ik heb het al ongeveer vanaf het begin. Je kunt me dan ook zien als een soort trendsetter. Maar ok, wat ik dus wilde zeggen...in al die tijd heb ik zoiets nog nooit meegemaakt en ik snap ook echt niet hoe dat mogelijk is...twee keer nog wel, zeeerrrr vreemd



Ahhhh dat ben ik ook
een trendsetter

Ennuh nix fout bij mij MSN up en running en hele lijst compleet nu
gewoon mazzeltje denk ik (alle masters sparen ze )


Greetz,
Glaniskanis


Posted by Nastra Azzurro on Jul-06-2001 16:50:

Re: Re: Re: klote msn

quote:
Originally posted by Glaniskanis
(alle masters sparen ze )

vrij duidelijk


Posted by Henkie_henk on Jul-06-2001 16:55:

Re: Re: Re: klote msn

quote:
Originally posted by Glaniskanis




(alle masters sparen ze )


Greetz,
Glaniskanis


Ja.. sluit maar weer aan in de rij...


Posted by MetzZ_!! on Jul-06-2001 17:19:

Drunk

Hiero doet ie het...


















niet


Posted by Opti on Jul-06-2001 17:45:

Re: klote msn

quote:
Originally posted by Kartikeya
kut msn

ga dus uurtje geleden online en was mijn contact list weg...
dus ik ga maar ff adressen toevoegen en ga weer offline..

kom ik dus weeer terug online is WEER FUCKIN ALLES WEG!!!!!!

FUCKIN HELL

Greeetz,

K A R T



huh, jij wooont toch ook in den haag??? Dan moet jij inloggen op dezelfde server lijkt me, want ik zit er ook, en me MSN is al de hele dag online


Posted by Miss Proximus on Jul-06-2001 18:02:

KANKAHDING....msn boycot mij

Ik ga 1000000000% voor ICQ


Posted by Little Theseus on Jul-06-2001 18:28:

Satan (eek!) the good microsoft (NOT)

Ik heb gelukkig nergens last van gehad met msn, want ik heb een msn account die niet via hotmail loopt. Voordat er allemaal vragen gesteld worden zal ik het goed uitleggen. mijn msn adres is [email protected][/email] . Het werkt echt! Als ik had gewild had ik ook [email][email protected] of @hotmailsucks.com kunnen doen.

Ik zal uitleggen hoe ieder ander ook zoiets kan doen.
Als je een ander emailadres dan hotmail (een yahoo adres, of gewoon een pop3 adres), dan kun je via http://www.passport.com een passport aanvragen. Als je niet meteen met de eerste visit de nederlandse versie krijgt van de site moet je hem ff vernieuwen.
Bij passport.com klik je op "passport aanvragen" of "sign up for free password" ofzoiets.
Vervolgens voer je als emailadres je adres in waarmee je wilt kunnen gaan msnen. Je geeft het een leuk wachtwoordje, je submit, en je moet even je email checken want je krijgt een confirm mail. Als je hebt geconfirmd kun je met je debiele adres ook msnen, en als het net zo gaat als bij mij, kijken er heel wat mensen raar op als je dat adres geeft.

Oja, voor als je een ECHT debiel adres wil hebben net als ik, dan moet je naar http://www.moerstaal.nl gaan. Daar kun je een adres naar keuze aanvragen (@plaatsnaam @houdvanweetikveel @isdom echt heel veel blabla enz. enz.)
Dit adres is gratis, je kunt er echter geen email mee sturen. Je kunt er alleen mee ontvangen, en de mail die erheen gaat gaat naar een mailbox van je die je al hebt. (de mail naar mijn adres gaat dus rechtsreeks naar mijn hotmail toe... nouja, soms wel vertraging.)
Ik heb ook voor het bedrijf van mn ouders een adresje aangevraagd, met @isonsbedrijf.com , lekker makkelijk om aan zakancontacten te geven, en de mail gaat gewoon naar hun normale emailaccount toe.

Ik heb bij moerstaal een adres aangevraagd, en daarna bij passport.com ervoor gezorgd dat ik er nu mee kan msnen. Ik lach me rot als er weer mensen zijn die niet snappen dat ik met een niet-hotmailadres msn.

Nou dat was wel weer genoeg computergepraat, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
MXLS, Theseus.


Posted by Glaniskanis on Jul-06-2001 20:11:

Re: the good microsoft (NOT)

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik heb gelukkig nergens last van gehad met msn, want ik heb een msn account die niet via hotmail loopt. Voordat er allemaal vragen gesteld worden zal ik het goed uitleggen. mijn msn adres is [email protected][/email] . Het werkt echt! Als ik had gewild had ik ook [email][email protected] of @hotmailsucks.com kunnen doen.

Ik zal uitleggen hoe ieder ander ook zoiets kan doen.
Als je een ander emailadres dan hotmail (een yahoo adres, of gewoon een pop3 adres), dan kun je via http://www.passport.com een passport aanvragen. Als je niet meteen met de eerste visit de nederlandse versie krijgt van de site moet je hem ff vernieuwen.
Bij passport.com klik je op "passport aanvragen" of "sign up for free password" ofzoiets.
Vervolgens voer je als emailadres je adres in waarmee je wilt kunnen gaan msnen. Je geeft het een leuk wachtwoordje, je submit, en je moet even je email checken want je krijgt een confirm mail. Als je hebt geconfirmd kun je met je debiele adres ook msnen, en als het net zo gaat als bij mij, kijken er heel wat mensen raar op als je dat adres geeft.

Oja, voor als je een ECHT debiel adres wil hebben net als ik, dan moet je naar http://www.moerstaal.nl gaan. Daar kun je een adres naar keuze aanvragen (@plaatsnaam @houdvanweetikveel @isdom echt heel veel blabla enz. enz.)
Dit adres is gratis, je kunt er echter geen email mee sturen. Je kunt er alleen mee ontvangen, en de mail die erheen gaat gaat naar een mailbox van je die je al hebt. (de mail naar mijn adres gaat dus rechtsreeks naar mijn hotmail toe... nouja, soms wel vertraging.)
Ik heb ook voor het bedrijf van mn ouders een adresje aangevraagd, met @isonsbedrijf.com , lekker makkelijk om aan zakancontacten te geven, en de mail gaat gewoon naar hun normale emailaccount toe.

Ik heb bij moerstaal een adres aangevraagd, en daarna bij passport.com ervoor gezorgd dat ik er nu mee kan msnen. Ik lach me rot als er weer mensen zijn die niet snappen dat ik met een niet-hotmailadres msn.

Nou dat was wel weer genoeg computergepraat, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
MXLS, Theseus.


Uhhh ja dat helpt dus ook niet he
onder een ander email adres gaan MSN'en het is wel geinig enzo maarruh je data kan nog mooi wegraken
Trouwens ik hoop dat Henkie je nu niet flamed aangezien hij onder yahoo-adres liep te MSN'en
maar het is idd wel lache
Ik ga denk ik mijn email adres ([email protected] ook maar eens bij passport toevoegen LOL)
Dat is btw een echt email adres van me haha
master (zoals Henkie zou zeggen)


Greetz,
Glaniskanis


Posted by Henkie_henk on Jul-06-2001 20:44:

Ach wij master ta's wiste dat allang... behalve.. wie ookalweer..ow ja ROBVEF.. die snapte het niet helemaal hehe

Maareh bedankt voor je uitleg theseus Wete we het 2 keer he

K heb nu trouwes yahoo en hotmail adresje yahoo doet t nog niet.. maar die van hotmail nu wel.. (met contacts erbij, zo zo!)


Posted by Akira on Jul-07-2001 00:31:

MSN was dus ook bij een echt een hele dag plat en toen ie het weer deed ging dat klote programmaatje weer verot


Posted by Kartikeya on Jul-07-2001 10:35:

Jester

HURAH die butter ist alle

Alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen


Posted by arno on Jul-09-2001 08:34:

ja, ik hoor ook net op school van iedereen dat ze hun lijst weer terughebben sinds gisteren, maar mijne is dus nog steeds weg.


Posted by Dj Lex on Jul-09-2001 16:24:

quote:
Originally posted by arno
ja, ik hoor ook net op school van iedereen dat ze hun lijst weer terughebben sinds gisteren, maar mijne is dus nog steeds weg.


Ja ik heb daar geen problemen mee gehad. Startte niet op, maar ben nooit me lijst kwijt geraakt. Ik hoop voor je dat je hem terug krijgt.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.