TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Ries'79 on Oct-08-2003 10:15:

Weet ook nog niet of ik iemand kan vinden die mee gaat, maar sasha en sander K. laat ik zeker niet aan mij voorbij gaan! En daar komt bij als je iemand meeneemt die niet van die muziek houd dan is het ook niet zon topper! Mijn vrienden houden meer van R&B (bleehh)!! dus die vervelen zich daar ook alleen maar!

Posted by ahp2002 on Oct-08-2003 11:53:

dit lijkt me ook wel interessant, temeer omdat ik nog steeds een keertje van mn progressive vooroordelen afmoet (saai en eentonig).
maar als sasha ook wat melodieuzer draait wil ik zeker wel eens luisteren.
sander kleinenberg - buenos aires is een superplaat. Draait ie de hele tijd zulk spul? En wat voor "bekendere tracks" draait sasha zoal? info iemand?

Posted by SnuggLe on Oct-08-2003 12:03:

quote:
Originally posted by ahp2002
dit lijkt me ook wel interessant, temeer omdat ik nog steeds een keertje van mn progressive vooroordelen afmoet (saai en eentonig).
maar als sasha ook wat melodieuzer draait wil ik zeker wel eens luisteren.
sander kleinenberg - buenos aires is een superplaat. Draait ie de hele tijd zulk spul? En wat voor "bekendere tracks" draait sasha zoal? info iemand?

Nee, Sander K wil ook wel eens wat meer funky/housy draaien. Ik heb liever dattie progressive draait.
Bekendere tracks? LOL. Die draaien ze naar mijn mening niet echt...tenminste, ik ken echt bijna niets wat die lui draaien. Het zijn geen hitjesdraaiers zoals Tiesto/armin etc. Dan zit je bij progressive (volgensmij) verkeerd.

Posted by basd on Oct-08-2003 12:09:

Volgens mij heb je in elk genre hitjesdraaiers..

Maar goed evengoed alvast veel plezier daar.. Ik zal er niet zijn (had me wel aardig geleken maar ga daarvoor niet drie uur heen, drie uur terug in de trein zitten..)

Posted by Opti on Oct-08-2003 12:12:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het zijn geen hitjesdraaiers zoals Tiesto/armin etc. Dan zit je bij progressive (volgensmij) verkeerd.

Mwhahaha, Sander Kleinenberg op Mysteryland 2003, DK8 - Murder was The Bass, de grootste hit van de zomer En dan ook nog Two Months Off draaien

Geen hitjes?

Posted by ahp2002 on Oct-08-2003 12:15:

quote:
Nee, Sander K wil ook wel eens wat meer funky/housy draaien. Ik heb liever dattie progressive draait.
Bekendere tracks? LOL. Die draaien ze naar mijn mening niet echt...tenminste, ik ken echt bijna niets wat die lui draaien. Het zijn geen hitjesdraaiers zoals Tiesto/armin etc. Dan zit je bij progressive (volgensmij) verkeerd.

hmm ok, ze hoeven ook geen "hitjesdraaiers" te zijn, maar als er wat tracks bij zijn die ik ken, dan kan ik me er een betere voorstelling van maken. Ik heb Sander K een keer gehoord op Innercity in 2001 en toen draaide hij Xpander, dat was wel top toen. Maar ja, t schijnt dat ik me maar nergens op moet voorbereiden en t maar over me heen moet laten komen. thnx

Posted by magrec on Oct-08-2003 12:21:

Euhm ja met sander weet je het eigenlijk nooit.
Met deep dish toen draaide hij euh best wel diep, maar op de wat grotere feesten worden het wel wat sneller hitjes. Maar hij heeft wel meer melodie in zijn sets dan digweed.

Posted by SnuggLe on Oct-08-2003 12:22:

quote:
Originally posted by Optimus
Mwhahaha, Sander Kleinenberg op Mysteryland 2003, DK8 - Murder was The Bass, de grootste hit van de zomer En dan ook nog Two Months Off draaien

Geen hitjes?

Ja ja, ja ja.
Misschien draaide Sander K hitjes ja. Maar dan nog vind ik hem een stuk minder hitjes draaien dan Armin / Tiesto.
Sasha hoor ik bijna geen hitjes draaien.
En dat terwijl ik meer thuisben in de prog/techno dan de trance.
Heeft natuurlijk ook te maken hoeveel sets er in omloop zijn van een dj.

Maar 100 % zeker dat Armin/Tiesto meer hits draaien. Waarom? Omdat er in de trance meer HITS zijn dan in de techno/progressive. Dingen in de trance worden bekender...

Whatever , ik heb gewoon gelijk poepchinees

Posted by Opti on Oct-08-2003 12:23:

Vn wat ik erover kan vertellen: ik heb Sander Kleinenberg nu zo'n 4-5 keer gehoord, en het is gewoon lekkere dansbaar muziek en altijd wel de moeite waard. Maar je moet geen trancy muziek verwachten

Posted by magrec on Oct-08-2003 12:39:

quote:

Oeh be carefull want euh de laatste 3 maand draait hij bijna alleen maar dezelfde platen Beetje jammer hehe.

Posted by TranceFool on Oct-08-2003 13:29:

kansloze discussie weer snuggle over hitjes of niet.......het gaat er toch om dat je de muziek lekker vindt
en zoals basd al zei in iedere muziekstijl worden er wel hitjes gedraaid dus ja

Posted by SnuggLe on Oct-09-2003 09:07:

quote:
Originally posted by TranceFool
kansloze discussie weer snuggle over hitjes of niet.......het gaat er toch om dat je de muziek lekker vindt
en zoals basd al zei in iedere muziekstijl worden er wel hitjes gedraaid dus ja

Idd kansloos maarja, blijft mijn mening dat er in de minder bekendere muziekstijlen minder hitjes zijn en dus minder hitjes gedraaid worden. Maarja dan krijg je weer van 'wat versta je onder een hitje'bla bla bla. Never ending discussie.

Posted by Jimmy on Oct-09-2003 20:48:

quote:
1) waarom moet je GEK zijn om mee te gaan?
2) waarom zou je niet in je eentje kunnen gaan? Doen genoeg mensen. Ik ben d'r ook 10000 % zeker bij, ook al moet ik in mijn eentje!

nou ja, gek in die zin dat de mensen die ik ken die naar feesten gaan niet hiervan houden (dancehall, bubbling types ) ik kom daar btw never nooit.

ja, maar dan loop ik daar alleen, beetje alleen dansen, mensen die je misschien vreemd aankijken: zo van hey, ben je maar in je eentje?

Posted by Jimmy on Oct-09-2003 20:49:

Worm Popper

quote:
Originally posted by Optimus
gewoon in je eentje gaan Kan heus wel

hhmmmm...

Posted by SnuggLe on Oct-10-2003 07:28:

quote:
Originally posted by Jimmy
hhmmmm...

Gewoon komen!
Er zijn genoeg ta's! Neem een paddo en je maakt vrienden de hele avond

Posted by TranceFool on Oct-12-2003 08:13:

Ik zit er ook aan te denken om hier naartoe te gaan. Alleen ben ik absoluut niet thuis in de progressive, luister wel eens het een en ander maar echt niet veel. Dus toen ik een setje zag staan van Sasha in de blablabla heb ik em maar ff gedownd en aandachtig beluisterd. Het gaat om dit setje

Sasha - Live at Guvernment Toronto (31 August 2003)

1. ID (unknown track from vid from zabiela)
2. Matthew Dekay - If I Could Fly (Original Mix)
3. ID
4. Aphasia - Acapulco (Chris & Kai's Acid Island Trip)
5. ID
6. Golan Globus - Blazer
7. PQM - You are sleeping (PQM Meets Luke Chable Dub)
8. Amber - Anyways (Steve Porter Remix)
9. ID
10. Sasha - Wavy Gravy (Yunus mix)

Nou moet ik zeggen dat er een aantal zeer smakelijke relaxte nummertjes tussen zitten, erg leuk om naar te luisteren. Maar om dit nou in een club te horen lijkt me eerlijk gezegd niks, niet voor mij iig, veels te rustig. Nou is een set van 75 minuten natuurlijk wel wat anders dan een set van 4 uur. Kan iemand mij vertellen aan de hand van deze set of dit erg rustig is voor Sasha zn doen of dat er een grote kans is dat je dit de hele avond gaat horen?

Posted by magrec on Oct-12-2003 16:58:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik zit er ook aan te denken om hier naartoe te gaan. Alleen ben ik absoluut niet thuis in de progressive, luister wel eens het een en ander maar echt niet veel. Dus toen ik een setje zag staan van Sasha in de blablabla heb ik em maar ff gedownd en aandachtig beluisterd. Het gaat om dit setje

Sasha - Live at Guvernment Toronto (31 August 2003)

1. ID (unknown track from vid from zabiela)
2. Matthew Dekay - If I Could Fly (Original Mix)
3. ID
4. Aphasia - Acapulco (Chris & Kai's Acid Island Trip)
5. ID
6. Golan Globus - Blazer
7. PQM - You are sleeping (PQM Meets Luke Chable Dub)
8. Amber - Anyways (Steve Porter Remix)
9. ID
10. Sasha - Wavy Gravy (Yunus mix)

Nou moet ik zeggen dat er een aantal zeer smakelijke relaxte nummertjes tussen zitten, erg leuk om naar te luisteren. Maar om dit nou in een club te horen lijkt me eerlijk gezegd niks, niet voor mij iig, veels te rustig. Nou is een set van 75 minuten natuurlijk wel wat anders dan een set van 4 uur. Kan iemand mij vertellen aan de hand van deze set of dit erg rustig is voor Sasha zn doen of dat er een grote kans is dat je dit de hele avond gaat horen?

Als je gaat dan kun je dit zeker in het begin verwachten ja, dit zijn standaard sasha plaatjes maar hij draait wel steviger hoor alleen niet in het begin, zo wordt je altijd lekker met de muziek meegezogen

Naja hoop dat hij ook wat freaky breaks gaat draaien. Binnenkort gaat hij samen met james zabiela alleen maar breaks draaien

Posted by SnuggLe on Oct-13-2003 07:31:

Neeeee geen freaky beats, geen experimentele Zabiela junk. Grrrr

Posted by magrec on Oct-17-2003 15:37:

van 't paard site:

zaterdag 13 december
RELEASE EVERYBODY
feat. DJ's Sasha, Sander Kleinenberg, Stef Vrolijk en Desyn Masiello
23.00 uur / � 22.00
Dance
zaal open: 23.00

(voorverkoop exclusief bij Free Record Shop)

WOEHOE!!!!!!!! Desyn masiello er ook nog es bij

Posted by Biohazard on Oct-17-2003 16:15:

quote:
Ja ja, ja ja.
Misschien draaide Sander K hitjes ja. Maar dan nog vind ik hem een stuk minder hitjes draaien dan Armin / Tiesto.
En dat terwijl ik meer thuisben in de prog/techno dan de trance.
Heeft natuurlijk ook te maken hoeveel sets er in omloop zijn van een dj.

Whatever , ik heb gewoon gelijk poepchinees

Sasha draait ook erg veel hitjes. Kom op, elke DJ draait veel hitjes, Carl Cox, Michel de hey, Sander K, Tiesto, op grote feesten draaien ze ALTIJD hitjes. Als ze in clubs draaien, gaan ze meestal wat dieper in op hun sound, en draaien ze vaak mer hun eigen ding. Dit heeft te maken met het feit dat ze op en groot feest, maar 1-1.5 uur krijgen om te draaien, en dat publiek wil ook wel eens een hitje horen

Posted by SnuggLe on Oct-21-2003 08:16:

quote:
Originally posted by magrec
van 't paard site:

zaterdag 13 december
RELEASE EVERYBODY
feat. DJ's Sasha, Sander Kleinenberg, Stef Vrolijk en Desyn Masiello
23.00 uur / � 22.00
Dance
zaal open: 23.00

(voorverkoop exclusief bij Free Record Shop)

WOEHOE!!!!!!!! Desyn masiello er ook nog es bij

Who de fuck is dat?

Waarom is alles bij de Free Record shop :S
En wanneer begint de voorverkoop? Kan ik ff langs de free record shop fietsen hier.

Posted by Partyhardy! on Oct-21-2003 08:57:

ik hoop dat de voorverkoop al gestart is, ik ga zo ff langs Free Record Shop........

Posted by Partyhardy! on Oct-21-2003 18:30:

Net bij de Free Record Shop geweest en die avond staat nog niet in de computer even wachten dus nog......

Posted by magrec on Oct-22-2003 08:51:

Voorverkoop is men nogal onduidelijk over heb al een mail gestuurd maar nog geen antwoord daarop gehad...

Desyn masiello is labeleigenaar van het alternative route label.
http://www.progressive-sounds.com/l...s.asp?label=306

Erg goede dj die ook niet al te vaak in nederland draait.

Posted by magrec on Oct-27-2003 10:11:

Voorverkoop begint over 2 weken

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »