TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nån som fått sina The Lab-pengar tillbaka?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by zamson njaaa..skulle nog inte använda "goodwill" det är nog det sista jag skulle säga.. jag menar ett proffsigt företag hade betalat tillbaka vid det här laget. Är det verkligen "goodwill" att betala tillbaka pengar som egentligen Ska vara dina från början? |
| Originally posted by mindshooter Detta kommer inte rinna ut i sanden...det är lätt att ge festfixare dålig promotion...hundra gånger lättare än att ge dom bra promotion...se bara hur lätt deras förra fest föll i träsket...p.ga rykten... Vi får hoippas att dom bara varit sega... |
| Hey! Sorry for the late reply, people. Not just the backlash from The Lab, but also my personal situation (becoming a father!) is taking up a large part of my life. All refunds that have been sent in until today have been passed on to the legal department, as they are handling all payments for The Lab. I very much hope the first payments will be done this week. Please check this board for updates, I will try to keep you continuously posted. Cheers, /Bas, Loungelab |
Var 2 veckor sedan dom skrev det som Staz postade in men vad jag vet så har fortfarande ingen fått några pengar tillbaks.
| Originally posted by trondman Var 2 veckor sedan dom skrev det som Staz postade in men vad jag vet så har fortfarande ingen fått några pengar tillbaks. |

Lange och Andreas nu på fredag enligt deras hemsida. Någon som har sett nån reklam för det eller hört något om det? Deras hemsida funkar ju fortfarande inte som den ska så inte lätt att få ut nån info från den.
Får väl ge dem en chans och gå dit på fredag iaf 
| Originally posted by Funfrock Lange och Andreas nu på fredag enligt deras hemsida. Någon som har sett nån reklam för det eller hört något om det? Deras hemsida funkar ju fortfarande inte som den ska så inte lätt att få ut nån info från den. Får väl ge dem en chans och gå dit på fredag iaf |
tror ärligt talat inte att det är så mycket som de kan göra för att skynda på betalningen, tror inte det ligger i deras händer.. tror inte heller att det direkt var deras fel att det sket sig med the lab.
Hur blir det med Lange i Lund egentligen? är här nere på besök hos flickvännen och de hade ju varit riktigt trevligt o dra med henne på hennes första "trancefest".
Har varken hört eller sett något om festen men hoppas ändå på att det blir nåt
| Originally posted by reveal du åker alltså till lund från helsingborg för nåt som KANSKE ska ske? kan även meddela att jag som lundabo inte sett en gnutta reklam för detta |

| Originally posted by Funfrock Hittar nog alltid nått annat kul om det skulle vara inställt ![]() Fast det står iaf på langes hemsida att han är bokad i lund den kvällen. Ingen som har nån kontakt med Andreas? Han borde väl veta. |
| Ska ha ett svar senast ikväll om hur det ligger till. /Andreas |
Och det blev inställt.
Andreas på tc :
Kan nu bekräfta att det blir inställt. Fick just reda på det.
Varför kan jag dock inte redogöra för. Det får förklaras av Loungelab senare.
| Originally posted by trondman Och det blev inställt. Andreas på tc : Kan nu bekräfta att det blir inställt. Fick just reda på det. Varför kan jag dock inte redogöra för. Det får förklaras av Loungelab senare. |
Står en nyhetsartikel på t.nu nu också 
grrr.. aldrig mer förtroende för LoungeLab
jisses vilka idioter
hur tror de att de kan ta dit en känd (= dyr) DJ och sen inte ge tillbaka pengarna till de som litade på dem och köpte inför the Lab???
hoppas de lägger ner sin sida och sina misslyckade festförsök och åker hem till Holland, för Sverige verkar ju vara alldeles för svårt för dem!
eller starta en vanlig klubb med vanliga DJs, finns så många bra lokala att man inte behöver flyga hit dyra DJs.. är musiken bra så kommer det folk ändå. Och det finns verkligen inte många icke-trancefrälsta som skulle märka någon skillnad eller ens känner igen namnen Lange och Above & Beyond. De skulle kanske märka om Tiesto eller Paul Van Dyk kom, på sin höjd!
det minsta man kan begära är att de själva förklarar, istället för att bara smita undan hela tiden
ge mig mina the lab-pengar tillbaka, annars jävlar

asså seriöst sätt hårt mot hårt nu...om ni inte får tillbaka era pengar inom en snar framtid så stäm dom, måste ju gå å stämma odm för lurendrejeri eller liknande!
| Originally posted by Vizay asså seriöst sätt hårt mot hårt nu...om ni inte får tillbaka era pengar inom en snar framtid så stäm dom, måste ju gå å stämma odm för lurendrejeri eller liknande! |
| Originally posted by Dj_Irish Inte om deras verksamhet sätts i konkurs. Då beslagtags alla tillgångar för att betala av skulder till diverse affärspartners och samtliga som köpt biljett kan definitivt glömma sina pengar. |
men har dom gått i konkurs då?
| Originally posted by mindshooter men har dom gått i konkurs då? |
konstigt att de gått ut och lovat pengarna tillbaks trots att deras tillgångar blivit frysta några veckor innan. Skulle vara kul att veta hur de hade tänkt lösa det...
(upp med tråden)
Come on people!
Hajja att ni blivit sjukt hustlade. Tråkigt, men sant och det var fan synd att jag inte tjatade ännu mer om att det förmodligen rörde sig om en jävla bluff.
Det lös ju lyckosökare rakt igenom och att Herr Bas nu går och skyller fördröjningen på att han blivit pappa innebär förmodligen bara att han söker era sympatier så att ni ger dem mer tid.
De sitter nog på en varm plats och myser med drinkar vid det här laget.
Big time hustling rakt igenom. Glöm det och gå vidare eller skicka in en polisanmälan pronto. Det skulle jag göra.