TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ¿¿¿Springnichten???
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk De link leggen tussen slim zijn en wiskunde slaat ookal nergens op. Het is zelfs bewezen dat er een soort dyxleksie bestaat wat er voor zorgt dat je niet goed bent in wiskunde. Dus niet in rekenen. Dit heeft niks met dom zijn te maken. Een rekenfoutje heeft ook niks dom zijn te maken. |

| quote: |
| Originally posted by DjRV ik begrijp rudy volkomen;-) op parties zie je het steeds meer,gastjes van 16 die idd dansen wat het beste als een "springnicht" uit te leggen valt.Die gastjes zijn zoooooooooo onwijs irri,sta je daar met je wappie bek,komt er weer zo'n gastje voorbij springen met zo'n domme IK ZUIP,JIJ WIJF,NEUKUH?LEKKA SPRINGUH! look.Volgens mij zijn dat de gastjes die van r'n b zijn afgestapt omdat alle females in die scene lopende soa verzamelaars zijn.Dus kijken ze bij ons;-). Nee ik zou niet iemand neer slaan om dat ie springt,ik pak liever me axe deo en spuit zijn richting in met een aansteker ervoor.ff kijken hoe hoog ie dan springt |
| quote: |
Originally posted by DjRV Echt slim ben je trouwens niet,wat had jij voor wiskunde op je school? 30 juni 1982,dan ben ik dus niet net 18 geworden maar 19,gekke toellie |
| quote: |
Ga nou niet dapper lopen doen met je verhaaltjes dat het slecht met me afloopt als ik wat bij jou zou proberen,das beetje kinderachtig |
Ik ben een springpot!!!!!!!! w00000000t!! 
Ennu Rudy..was dat jouw hoofd waar ik de vorige x op heb lopen springen? dan moet je wel iets aan je vering doen want ik kwam niet meer de lucht in
(?) haha
Verder valt er niet vel te flamen want alle goeie mannen hebben hun woordej al gedaan (ik kom er weer s achteraan hobbelen..heheh)...
maarreee...Blij dat ik SPRING.....just do it! 
Alle springernichten verzamelen............
ey..ik heb trouwens liever een miljard springnichten dan gozers zoals jij die op een driekwartsmaat dansen.....GEEN GEZICHT!!!! En die springnichten hebben tenminste ritmegevoel..en het danst lekker, terwijl je niet van de moeilijke moves hoeft te doen zoals in een discotheek...hey guys...
Rudy for GOGO-Dancer in de iT!!!!!!!!!!!!!!! hahahahha EAT SHIT 
Okay.. laat ik maar de verstandigste zijn
Nou we kenne de standpunte.. niet iedereen vind bepaalde manieren van dansen even leuk.. opzich mag je best praatjes hebbe.. maar hoef je niet xtra stoer te doen.. en het al helemaal niet op de feesten te late zien hoe stoer je wel niet bent..
GreetZZ
fijn weekend
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.