TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Jump Jump a little higher
Jump Jump a little higher
tututututututu 

| quote: |
| het gaat er toch niet alleen om of het relekst is voor jezelf??? je staat met zn 10.000'en op zo'n party, dan kun je toch een beetje rekening met elkaar houden? |
| Originally posted by Donna Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gasten En daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;pKan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe* hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz* iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet! BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen* |
Als je je zo ergert aan mensen die niet zo ontzettend "cool" dansen als jij en die het ook helemaal niet belangrijk vinden of ze nou wel "cool" dansen of niet, blijf dan gewoon lekker thuis!!
Of dan ga je naar een feest waar alleen "coole" mensen zoals jij komen... mensen die NIET voor het feest en NIET voor de muziek gaan maar gewoon om te kijken hoe andere mensen dansen en om zich als "cool" te kunnen profileren op de dansvloer. zielig hoor.
| Originally posted by Jukx Als je je zo ergert aan mensen die niet zo ontzettend "cool" dansen als jij en die het ook helemaal niet belangrijk vinden of ze nou wel "cool" dansen of niet, blijf dan gewoon lekker thuis!! Of dan ga je naar een feest waar alleen "coole" mensen zoals jij komen... mensen die NIET voor het feest en NIET voor de muziek gaan maar gewoon om te kijken hoe andere mensen dansen en om zich als "cool" te kunnen profileren op de dansvloer. zielig hoor. |
Helemaal met JUKX eens.
Donna, ben je alleen maar bezig met de manier waarop anderen zich proberen te vermaken op feesten? Iedereen feest op z'n eigen manier en als je dat niet trekt blijf dan thuis. Een beetje respect voor mekaar is 1 van de basisvoorwaarden voor een geslaagd feest!
Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.)
Deze is ff namens donna en mij.
Volgens begrijpen jullie het nog steeds niet helemaal goed dus ik zal onze standpunten even uitleggen.
Om te beginnen,als er 2 mensen zijn die naar een feest gaan voor het feest en voor de muziek zijn wij het wel.Alleen kan je niet ontkennen dat het publiek van een feest ook erg belangrijk is voor de sfeer ect ect.Feesten met de grote van sensation hebben helaas tegenwoordig de aantrekkings kracht van een publiek wat er eigenlijk niet huis hoort.
De zo ge hete TMF gastjes(er zullen nu wel weer wat mensen zich aangesproken voelen enzo).Wij gaan liever niet meer naar dat soort feesten omdat we daar het gevoel van een grote familie missen(hoewel sensation 1 wel onwijs dope was).Feesten zoals wildlife in de melkweg zijn btw nog 1 van de weinige feesten waar iedereen voor de muziek komt.Maar goed ik dwaal af;Springnichten.Het kan me geen ene fuck schelen wat voor nationaliteit,kleur ogen,kleur haar,gewicht,geslacht,kleding OF dansstijl hebt.We leven in nederland en iedereen is vrij om te doen wat ZIJ willen.Er zit alleen een grote maar aan vast.Steeds vaker komen er meer mensen die met die style dansen,fijn moeten ze allemaal zelf weten,alleen doen ze dat op een onwijs irritante manier.Sta je lekker te spacen,botst er weer zo'n gozer/meid tegen je aan.En op een moment dat je zo nodig iemand ANDERS lastig moet voelen met wat je doet en dan bedoel ik echt lastig vallen,ga ik je erg irritant vinden.Ik ben zelfs wellus van een feest weggegaan omdat je geen nergens normaal kon dansen omdat ze allemaal tegen elkaar aan stonden te springen.En jongens,als ik post dat ik met een axe deo+aansteker mensen hoger ga laten springen,neem dat dan niet serieus ofzo?Ik ga niet quoten,daar heb ik geen zin,maar er kwamen reply's die hier op leken: "Axe + aansteker??Agressie hoort niet thuis op een feest!als ik je zie ram ik je op je bek" <-Makes sence?not really.Conclusie: Doe gewoon wat je leuk vind maar val geen andere mensen lastig,das het enige wat we proberen te zeggen,jammer alleen dat daar zoveel posts voor nodig zijn.
Donna: "zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren"
Technoboeren?
Dus mensen die van techno houden dat zijn die stelletje boeren waar je je zo druk over maakt?
Waarom assosieer je nu Techno-liefhebbers met die nichtenzooi.
Fok op man!
slaat nergens op.
Je zal wel beter weten denk ik als je naar een techno-feest geweest ben, misschien ben je dat wel, maargoed.......beetje jammer van die post...
Groeten
Techno Maniac
2 DjRV:
Ik snap 'm helemaal. Maar wat ik niet snap: waarom ga je dan toch naar zo'n massa-uitbaat-feest als Sensation?! Je weet toch dat je daar veel van dat soort gasten tegenkomt (zoals jullie ze noemen de TMF-Springnichten
)?
Wildlife is inderdaad het beste feest in Nederland, jullie hebben dus toch wel smaak...
Ik heb ze allemaal meegemaakt, op 1 na; de laatste, maar die viel nogal tegen begreep ik acheraf. Was Gatecrasher Summer Sound toch een goeie keus!
Party on!!!
Grtz, Sido
Er is dus vanmorgen al een thread meer geweest over deze "spring nichten"
Ik heb die niet gelezen. En hij is al gedelete of begrijp ik het verkeerd.
Maar als ik "spring nichten" lees denk ik aan van die mensen die (hoe zeg ik dit) ook nicht zijn er uit zien. En een beetje blij rond huppelen en heel af en toe eens op de muziek beginnen te springen en voor de rest niks doen.
Maar ik begrijp uit de "REL"
hier dat men met spring nichten mensen bedoeld die de hele tijd springen / beuken.
Dus mensen die "HARD" gaan (met of zonder pilletjes) op harde muziek. Nou sorry maar ik denk niet dat die veel op sensation rondlopen want daar wordt toch niet hard gedraaid.
Ik zelf en al mijn vrienden (en mensen waar we altijd mee bij elkaar staan) hier uit de buurt staan ook de hele avond te beuken als het ff kan. Als er een beetje hard wordt gedraaid is het altijd beuken hier.
Ik vindt da superPHAT.
Ik kan donna best begrijpen dat ze dat irritant vindt.
Maar ga dan een stukje aan de kant en ga ergens met de mensen staan die rustig dansen.
Iemand zei dat op impulz ook gebeukt werd. Ja IDD 

het ging er lekker aan toe en ook het overgrote deel deed mee. Op feesten waar harde muziek gedraaid wordt weet je dat er gebeukt wordt. En blijkbaar doet de meerderheid dat daar. Die muziek is niet gemaakt om er lekker rustig bij te staan en een beetje met je armpjes in de ronte te zwieren. Nee beuken met die handel.
Ja iedereen heeft zijn eigen manier van dansen.
Maar zoals ik al zeg het hangt ook van de muziek af. Op "uplifting" trance wordt er echt niet gebeukt en zal iedereen rustig dansen of helemaal niks doen. En wordt er hard gedraaid, ja dan zal er een deel zijn wat begint te beuken en te doen.
Maar er is ook een deel dat dat niet doet. En gewoon danst. Dan ga je daar toch bij staan.
Bij ons is het gewoon zo dat er in het midden wordt gebeukt, aan de zijkant wordt gedanst en buiten de dansvloer staan de saaie mensen.
Tuurlijk moet je wel met elkaar rekening houden. Dat kan alleen maar door appart van elkaar te staan. Want je kunt moeilijk zeggen dat iemand die het niet wil mee moet beuken. Maar andersom dat de beuker stil moet blijven staan is ook onzin.
Voordat ik mijn vorige post had getypt waren er alweer een paar nieuwe post gekomen.
Ik wil ook nog ff zeggen dat "spring nichten" hier toch verkeerd is aangegrepen. Zoals ik het begreep werd daar eigenlijk het dooie en saaie TMF publiek mee bedoeld. En anders vindt ik het nergens op slaan.
DJrV zegt dat ie voor de muziek komt. Degene die de hele avond beuken niet dan. Degene die stil staan en dus NIET dansen die komen niet voor de muziek.
En ja op feesten weet je niet op welke plaats het rustig is of juist wild is. Zeker daar moet je wat rekening met elkaar houden.
Maar op feesten is vaak ook voldoende ruimte en kun je als je niet mee wil beuken een heel stuk ervan af gaan staan. En als ik zie dat er mensen last hebben van het gebeuk van "mijn" groep dan ga ik ook aan de andere kant beuken (voor zover ik daar al niet automatisch heen wordt gebeukt) of ik houdt me ff in.
Maar ik heb het nog nooit mee gemaakt dat er mensen echt last van beukers hebben. Dan staan de rustige mensen op een wat grotere afstand.
En ja TECHNO-boeren????
Slaat als een lul op een koekentrommel, nog een kut geluid. Is het zelfde als "trance mietjes"
Dat zou ook nergens op slaan.
2 Bouma Bros:
Laaste wildlife was DOPE man!!!! Cor Fijneman,Paul Mendez en Dazzle draaiden super!! zwaar minpunt was alleen dat tijs weer zo'n bagger set neer gooide,maar goed das weer een ander verhaal
.
Ik zie je op de volgende wildlife? 
2 Raoel:
| Maar ik begrijp uit de "REL" hier dat men met spring nichten mensen bedoeld die de hele tijd springen / beuken. |
.| quote: |
| Maar zoals ik al zeg het hangt ook van de muziek af. Op "uplifting" trance wordt er echt niet gebeukt en zal iedereen rustig dansen of helemaal niks doen. |
| Originally posted by DjRV 2 Bouma Bros: helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan .Kom jij maar een keer naar wildlife toe en check hoe mensen daar dansen op uplifting trance.Of vraag het anders maar een keer aan sido,denk dat hij het ook vast wel kan beamen. |
| Originally posted by DjRV 2 Bouma Bros: Laaste wildlife was DOPE man!!!! Cor Fijneman,Paul Mendez en Dazzle draaiden super!! zwaar minpunt was alleen dat tijs weer zo'n bagger set neer gooide,maar goed das weer een ander verhaal .Ik zie je op de volgende wildlife? ![]() |
| Originally posted by DjRV Deze is ff namens donna en mij. Volgens begrijpen jullie het nog steeds niet helemaal goed dus ik zal onze standpunten even uitleggen. Om te beginnen,als er 2 mensen zijn die naar een feest gaan voor het feest en voor de muziek zijn wij het wel.Alleen kan je niet ontkennen dat het publiek van een feest ook erg belangrijk is voor de sfeer ect ect.Feesten met de grote van sensation hebben helaas tegenwoordig de aantrekkings kracht van een publiek wat er eigenlijk niet huis hoort. De zo ge hete TMF gastjes(er zullen nu wel weer wat mensen zich aangesproken voelen enzo).Wij gaan liever niet meer naar dat soort feesten omdat we daar het gevoel van een grote familie missen(hoewel sensation 1 wel onwijs dope was).Feesten zoals wildlife in de melkweg zijn btw nog 1 van de weinige feesten waar iedereen voor de muziek komt.Maar goed ik dwaal af;Springnichten.Het kan me geen ene fuck schelen wat voor nationaliteit,kleur ogen,kleur haar,gewicht,geslacht,kleding OF dansstijl hebt.We leven in nederland en iedereen is vrij om te doen wat ZIJ willen.Er zit alleen een grote maar aan vast.Steeds vaker komen er meer mensen die met die style dansen,fijn moeten ze allemaal zelf weten,alleen doen ze dat op een onwijs irritante manier.Sta je lekker te spacen,botst er weer zo'n gozer/meid tegen je aan.En op een moment dat je zo nodig iemand ANDERS lastig moet voelen met wat je doet en dan bedoel ik echt lastig vallen,ga ik je erg irritant vinden.Ik ben zelfs wellus van een feest weggegaan omdat je geen nergens normaal kon dansen omdat ze allemaal tegen elkaar aan stonden te springen.En jongens,als ik post dat ik met een axe deo+aansteker mensen hoger ga laten springen,neem dat dan niet serieus ofzo?Ik ga niet quoten,daar heb ik geen zin,maar er kwamen reply's die hier op leken: "Axe + aansteker??Agressie hoort niet thuis op een feest!als ik je zie ram ik je op je bek" <-Makes sence?not really.Conclusie: Doe gewoon wat je leuk vind maar val geen andere mensen lastig,das het enige wat we proberen te zeggen,jammer alleen dat daar zoveel posts voor nodig zijn. |
| Originally posted by DjRV helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan . |
Wat een triest gezeik hier zeg...
Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen.
| Originally posted by Remy D Wat een triest gezeik hier zeg... Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen. |
en wat er toch mis is met die TMF mensen.....ik denk dat weinig lui hier op de site zo cool zijn als ze beweren dat ze zijn....nou jah...het is op internet natuurlijk ook makkelijk om je cool voor te doen....alsof je verstand hebt van muziek..alsof je veel naar feesten gaat..damn...ach...het kan me niet mer zoveel boeien..ik weet wie er echt zijn..en jullie weten wie ik bedoel...
2 Boumabros:
| Vind je het gek als de monitor het ineens begeeft (das wat Tijs de dag erna op Gatecrasher Summer Sound zei). Hij was alleen maar met de techniek bezig die avond en dus niet met de platenkeuze en het contact met het publiek... |

). Hij is niet meer de zelfde die ik kende van de vorige feesten bij wildlife waar die met een vette smile bezig was en verrassende platen erin gooit.Zet 2 livesets van tiesto van de afgelopen 2 maanden naast elkaar en voila
. Echter vind ik het doodzonde,maar goed je kan niet altijd aan de top blijven anders is geen doorstroming.Ik bedoel,ik wil daar ook wel over een paar jaartjes staan en als tiesto goed blijft draaien tot zijn 60'ste gaat dat niet zo snel lukken 
.| quote: |
| Wat een triest gezeik hier zeg... |

Het had wel degelijk nut.
| Het had wel degelijk nut. |
| Originally posted by DjRV Daar heb je zeker over nagedacht? bedankt dat je er bij zet waarom het nut heeft. |

zoals mijn wijze mammie altijd zegt:
Als je niets liefs te zeggen hebt hou dan gewoon helemaal je mond! 
ik hou dus maar ff me mond...

Glaniskan 
| Als je je zo ergert aan mensen die niet zo ontzettend "cool" dansen als jij en die het ook helemaal niet belangrijk vinden of ze nou wel "cool" dansen of niet, blijf dan gewoon lekker thuis!! |