TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 22-11-2003: Pay&Go Groove City, Kart Expo, Brussel
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
5 december ergens? 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 5 december ergens? |
lol, sorry, had ni gezien dat er al threadje van was begonnen, sorry ! 
Tis niks, voor 1ne keer.
Tis niet echt amusant om Cyg met een zweep achter u te hebben 
| Originally posted by BelgianGuru lol, sorry, had ni gezien dat er al threadje van was begonnen, sorry ! |

| Originally posted by pooley Tis niks, voor 1ne keer. Tis niet echt amusant om Cyg met een zweep achter u te hebben |

| Originally posted by basd House David Morales, Danny Rampling, Bob Sinclar, Kevin Saunderson, Jan van Biesen Techno Luke Slater, Dave Angel, Rolando, C1, Magnus, Trish van Eynde Drum 'n' Bass DJ Zinc & MC Dynamite, DJ Patife & MC Cleveland Watkins, Brekbit, System D Chill Out Geoffroy, Brandy, Isabel, Clementine Lokatie: Kart Expo, Brussel Tijd: 20.00-05.30 Datum: 22-11-2003 Kosten: een schamele 15 euro |
godver, nu begin ik goesting te krijgen om WEL terug te gaan 
Wie gaan er nu allemaal? Vul de lijst maar aan..
- basd
Als er BeTAs gaan, zal ik ook afkomen. Anders ga ik de moeite ni doen...
ik heb gepast
Nabistai wou wel gaan meen ik mij te herinneren...
| Originally posted by Tiger777 ik heb gepast Nabistai wou wel gaan meen ik mij te herinneren... |
Ik ga samen met mijn broer en ne nest vrienden van hem.
Daar ziek nog ander volk ook normaal
Yeej eindelijk nog is goe uit !
Weet het nog niet eigelijk hangt af van paar dingen
moest die kut extrazone vrijdag bij hun releases Stone Cold & Sanctuary zitten hebben dan is de kans klein dat ik kom tbh 
Ik wil wel gaan (vanaf een uur of 1 ofzo) ma ik heb geen vrienden
(die willen gaan)
Ik wil wel gaan, maar sinds mijn pa op de rand staat mijn studies niet te betalen, en hij nog maar nen druppel nodig heeft... Denk ik dat ik het mij toch niet ga riskeren 's nachts te ontsnappen 
sorry gasten, Had het 4 weken vroeger/later geweest was ik z�ker en vast geweest, ik had zelfs al een kaart gekocht...
| Originally posted by Tiger777 Ik wil wel gaan, maar sinds mijn pa op de rand staat mijn studies niet te betalen |
Ge weet da misschien niet... maar mijn pa lijkt een beetje als de man op deze foto

| Originally posted by Tiger777 Ge weet da misschien niet... maar mijn pa lijkt een beetje als de man op deze foto |
Iedereen die hem kent/gezien heeft, kan dit beamen...
leuke haarsnit heeft je pa
ja, ik ga bij dezelfde kapper 
| Originally posted by Tiger777 Ge weet da misschien niet... maar mijn pa lijkt een beetje als de man op deze foto |
snoeit hij dan ook dat snorretje?
| Originally posted by Nabistai Ik wil wel gaan (vanaf een uur of 1 ofzo) ma ik heb geen vrienden (die willen gaan) |
misschien kunnen jullie dan iets afspreken he 
| Originally posted by basd Ik ga ook alleen.. Als het daarvan af moest hangen zou ILT mijn enige feest zijn in die vier maanden dat ik in Belgie ben.. |