TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Another Twisted Halloween
Pages (2): « 1 [2]
Jag gillar inte alls att kl� ut mig.
| quote: |
| Originally posted by reveal Jag gillar inte alls att kl� ut mig. |
Jag t�nker kl� ut mig till mig!
kom med fler f�rslag p� vad man kl� ut sig till!
har ni k�pt tickets?
Jag ska banne mig ha p� mig dessa brillor s� poliserna blir helt nojjiga.

favorit i repris
Sen ska jag i min bakficka ha ett h�fte med information d�r det st�r allt om droger s� dom kan l�ra sig b�ttre.
B�sta vore (tror jag sagt det f�rr) om jag kl�dde ut mig till pr�lle s� alla damer kunde komma & bikta sig hos mig 
Jag kommer f�rmodligen vara if�rd en egensydd stor munkkopa med rep runt midjan 
jag har tickets.. har lyckats f� med mig ett ovanligt stort g�ng av mina banger kompisar den h�r g�ngen
fast de drar v�l vid 2 som vanligt och l�mnar mig ensam kvar ;(
din id� om pr�st kanske vore n�t.. man kanske ocks� borde g� runt med ett b�rbart bikt-b�s 
Nej men seri�st,.. vet inte alls vad jag kan kl� ut mig till.. har inga skojiga grejer.. kanske helt enkelt bara l�ter n�n sl�ppa en rutten pumpa i skallen p� mig fr�n 3dje v�ningen och sen g�r jag dit..
�r det en synd att ha vita kl�der p� sig p� halloween?
Vinn VIP med framk�rning av limo eller fribiljetter till Another Twisted Halloween
T�vla h�r
http://www.metro.se/club/contests/c...oweenfest.phtml

tror du dem k�r limmon fr�n gbg till sthlm???? hehe 
annars finns det inte stor chans att jag kan komma..
l�r ju inte bli n�got utkl�dande f�r min del eftersom jag ska hem till min mormor och morfar p� kalas och efter det s� f�r jag la dra direkt ut.
mina polare tyckte dock att jag skulle kl� ut mig till bill gates.... tr�kiga dem e.. hehehehe
fattar inte varf�r egentligen, men dem har f�tt f�r sig att jag e v�rsta datorn�rden bara pga att jag skriver 10000* snabbar �n va dem g�r (dem k�nner sig t.om. nerv�sa n�stan n�r jag st�r bredvid o dem ska skriva.. hahaha
) och f�r att jag sitter o surfar/producerar hela dagarna.
v�rdel�sa dem e..
f�r la kl� ut mig till snobb eller n�tt... fast det tycker dem redan att jag e ocks�.... hmmmmmm...
n�n som kan komma p� n�got bra som man kan ha p� kalas hos sin mormor o morfar, men som �ven funkar som hallowen kostym???
tror la knappast det, men n�n kanske har n�tt bra tips.. vem vet 
| Originally posted by dbl n�n som kan komma p� n�got bra som man kan ha p� kalas hos sin mormor o morfar, men som �ven funkar som hallowen kostym??? |
t�vlings fr�gan var ju ur l�jligt enkel vilket inneb�r att fler personer kommer t�vla vilket inneb�r en absolut minnimal chans att vinna, k�nns lite on�digt att ens f�rs�ka :P
| Originally posted by JayBee t�vlings fr�gan var ju ur l�jligt enkel |
s� vilka kommer...t�nte dra in k�pa tickets idag eller imorn... blir sk�n f�rfest p� jakes party 
INGEN kommer k�nna igen mig 
jag vill ocks� g� p� Halloween-fest ![]()
| Originally posted by mindshooter l�st�nder och tup� |
SPELTIDER
Fokused Mainfloor:
20.00-22.00 - Raymond Baaklini
22.00-00.00 - Desyn Masiello
00.00-01.30 - Guy Gerber LIVE
01.30-03.30 - Sister Bliss
03.30-05.00 - Parham
Digital Excursion:
21.00-22.30 - Marcus Stork
22.30-00.15 - Abi L�nnberg
00.15-03.15 - Mr C
03.15-05.00 - Thomas Krome
Sylvester Funk Dungeon:
20.00-22.30 - Dana Berqquist
22.30-01.30 - Audio Drive
01.30-03.30 - Seamus Haji
03.30-05.00 - Deep Nature
Ghosthunter room
21.00-23.00 - Ken1
23.00-05.00 - Peter Benisch & Krister Linder

Ken1 brukade lira p� l�ngholmen, riktigt bra Psytrance..honom vill jag se...men med take p� att han �r lagd s� tidigt s� tror jag inte det kommer bli n�ge drag... vi f�r se