TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Amsterdam Dance Event
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by magrec on Sep-18-2003 12:22:

JAAAAAAAAAAAA

30 oktober satoshi tomiie in de melkweg

Posted by Bouma-Bros on Sep-18-2003 12:25:

quote:
Originally posted by magrec
JAAAAAAAAAAAA

30 oktober satoshi tomiie in de melkweg

Wie nog meer???

Posted by magrec on Sep-18-2003 12:36:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wie nog meer???

euh per het is iig earth wat die avond dan host.

Posted by Sand Leaper on Sep-24-2003 15:26:

edit: Actually according to Amsterdam Danceevent's site,the new names @ Mazzo's site are the lineup for Mazzo the day after Armada Sessions,namely the Border Community label night:

James Holden (UK)
Petter (SWE)
Matthew Dekay (NL)

and these:

Remy (NL)
Rene Vidal (NL)

are for Mazzo the day after that again.

Posted by magrec on Sep-24-2003 15:37:

quote:
euh per het is iig earth wat die avond dan host.

herstel, benoit en hector romero komen. Per niet.

Posted by Sand Leaper on Oct-06-2003 17:37:

Hmmm..It says to get tickets to Melkweg on the 29th (Umek + JXL), you have to register @ www.feeleurope.nl But where on that site are you supposed to register? I can't seem to find it...

Posted by ahp2002 on Oct-10-2003 15:14:

european dance event in amsterdam

kreeg ik net binnen via de mail, best tof!

Persbericht, 09 10 2003
MTV & Radio 3FM & Nieuwe Revu present:
EUROPEAN DANCE EVENT
Hosted by Junkie XL
Neneh Cherry (Virgin Souls) dj set
Junkie XL (live) Yonderboi dj Umek dj La-Di-Da
Entree gratis via prijsvraag www.feeleurope.nl

Melkweg hele gebouw woensdag 29 oktober 21.00 uur
muziek film theater fotografie

Het European Dance Event (een initiatief van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, de vertegenwoordiging van de Europese Commissie in Nederland, MTV, Radio 3FM, Nieuwe Revu en Junkie XL) wil het andere Europa laten zien.

Neneh Cherry is de nieuwste toevoeging aan de Europese line-up van het event. De Zweeds/Engelse Neneh Cherry is terug van weggeweest en nu achter de draaitafels. Naast Cherry in de Melkweg ook Neerlands muzikale trots Junkie XL, een live optreden van het Hongaarse wonderkind Yonderboi, Sloveense beats van DJ Umek (Sloveni�), een techno-set van DJ La-Di-Da (Tsjechi�), hip hop van de Zweedse formatie Looptroop, rap Francais van DJ Junkaz Lou, electro-beats uit Antwerpen van Stijn en Baltische klanken uit Litouwen van DJ Belze.

Turkije is formeel nog geen onderdeel van de Europese Unie, maar �s lands nummer 1 DJ Murat Uncuoglu is meer dan welkom op het European Dance Event. Murat Uncuoglu is d� progressive-house dj van Turkije. Murat is meer dan een DJ alleen, hij is ook producer van een eigen label en hij stond aan de basis van Radio 2019, het eerste radio-station van Turkije voor elektronische muziek.

Het European Dance Event biedt naast live acts en dj�s ook een Europees shorts festival (korte documentaries en films), een Europees theaterprogramma een Europees discussie- en debatcaf� en een sneak-preview van de fototentoonstelling �The New Europeans� over de subculturen van Midden-Europa en de Baltische staten.

Belangstellende kunnen via de site www.feeleurope.nl, www.mtv.nl, www.3fm.nl en de Nieuwe Revu kaarten winnen voor dit bijzonder evenement
Voor meer informatie: www.feeleurope.nl

greetz, ahp

Posted by Sand Leaper on Oct-10-2003 16:14:

I was planning on attending this (I arrive in Amsterdam the day the event is held), but it seems that the only way you can get tickets is to win them via Dutch media, which kinda rules us foreign people out.

Posted by Dj Lex on Oct-10-2003 16:16:

Re: european dance event in amsterdam

quote:
Originally posted by ahp2002
Turkije is formeel nog geen onderdeel van de Europese Unie, maar �s lands nummer 1 DJ Murat Uncuoglu is meer dan welkom op het European Dance Event. Murat Uncuoglu is d� progressive-house dj van Turkije. Murat is meer dan een DJ alleen, hij is ook producer van een eigen label en hij stond aan de basis van Radio 2019, het eerste radio-station van Turkije voor elektronische muziek.

Deze zomer horen draaien en werd er niet echt warm van en dat terwijl het nog 25 graden was

Posted by SnuggLe on Oct-10-2003 16:43:

There is already a thread about the amsterdam dance event.
2 already i think. So please post it there!

Posted by Cosmic on Oct-10-2003 18:06:

Tickets voor de Melkweg de 31e binnen. Scot Project, here I come!

Posted by magrec on Oct-10-2003 18:12:

Kreeg net mail dat ik 2 kaartjes heb gewonnen...
Wilde alleen de 30e gaan en niet de 29e...whehehe

Posted by SnuggLe on Oct-10-2003 18:19:

quote:
Kreeg net mail dat ik 2 kaartjes heb gewonnen...
Wilde alleen de 30e gaan en niet de 29e...whehehe

Welk feestje?

Posted by magrec on Oct-10-2003 18:22:

Kheb kaarten voor dat junkie xl gedoe maar ik ga naar SAW label nigth met satoshi tomiie & hector romero.

Posted by Opti on Oct-10-2003 20:53:

quote:
Kheb kaarten voor dat junkie xl gedoe maar ik ga naar SAW label nigth met satoshi tomiie & hector romero.

hehehe, ik kreeg een mailtje met als subject "kaartjes gewonnen blablabla" , lees ik het mailtje, staat er dat ik helaas NIET had gewonnen Had volgens mij ook alle vragen fout

Posted by Opti on Oct-10-2003 21:00:

Mwha, kijk ik net in me junkmail, stond er in het subject van een latere mail HERSTEL - JE HEBT WEL GEWONNEN.

heb dus wel gewonnen

Posted by magrec on Oct-11-2003 08:30:

quote:
Originally posted by Optimus
Mwha, kijk ik net in me junkmail, stond er in het subject van een latere mail HERSTEL - JE HEBT WEL GEWONNEN.

heb dus wel gewonnen

HEHE ik had precies hetzelfde...

Posted by Redeye on Oct-11-2003 19:06:

I'm there October 30th-Nov. 3rd

this should be a great weekend!!!!

Posted by New Wave on Oct-11-2003 19:09:

Ik heb ook effe die vragen ingevuld, kieken of ik ook kaartjes win heb nog nooit kaartjes gewonnen

Posted by elena on Oct-13-2003 19:53:

i had planned my outing to this awesome event but i couldnt find anyone to go with me from italy.

i woulve loved to see holden lemon8 matthew dekay and the works.
btw sand leaper i think you can purchase the tix for each club at the door cant you? bout 10 euros per club?

have fun!!

Posted by Sand Leaper on Oct-13-2003 21:55:

quote:
Originally posted by elena
btw sand leaper i think you can purchase the tix for each club at the door cant you? bout 10 euros per club?

have fun!!

Not for that particular event I was referring to. It says on www.amsterdamdanceevent.nl that tickets for European Dance Event are distributed through various dutch radio stations, which doesn't help foreign people much, sadly. Which is sad, since Umek is one of my absolute fav djs.

Posted by Opti on Oct-15-2003 18:33:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Not for that particular event I was referring to. It says on www.amsterdamdanceevent.nl that tickets for European Dance Event are distributed through various dutch radio stations, which doesn't help foreign people much, sadly. Which is sad, since Umek is one of my absolute fav djs.

You can have my tickets, if you want. I won tickets, but I am not going. I think the tickets will be sent this week, just give me your addres and Ill send them when I have them

Posted by Sand Leaper on Oct-17-2003 10:53:

quote:
Originally posted by Optimus
You can have my tickets, if you want. I won tickets, but I am not going. I think the tickets will be sent this week, just give me your addres and Ill send them when I have them

Check your PM

Posted by kolkiewolkie on Oct-26-2003 22:04:

is die armadanight nou wel of niet besloten en zo nee er is toch geen voorverkoop of wel?

ik denk dr namelijk serieus over na . Tis either dit of kansloos zuipen in enschede .

Posted by sndh on Oct-26-2003 22:56:

Question

in vraagtekens gehuld. Wat een vage zooi dit. Ik zag zaterdag op de site van mazzo dat armin, markus en lemon8 daar zouden zijn, maar meer info ook gewoon NIET. Alleen ADE, maar goed, dat heb ik ook nooit meegemaakt. Dus ik denk, weet je, na dat gedoe 21+ in de Asta voor armin solo, ik mail ze gewoon. Dus gedaan, en meteen ook gevraagd of het besloten is, maar natuurlijk nog geen antwoord. (Immers, een club is in het weekend gesloten, en mailt alleen binnen bureaucratische kantooruurtjes,... )

Maar hoe zit dat nu met holden, petter en dekay, want dat lijkt mij, als het besloten is op de donderdag, toch wel een erg vet vervangertje. Als dat ook besloten is, word ik gek! Ik wou dat ik een beetje vrienden had die ook in het wereldje zaten. De enige die mijn muziek moet aanhoren is de buurman, die werkloos is.....

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »