TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
whoot serieus naar gielen moet ik ook dan
maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks
25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH 
Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro
VETVETVETVET

gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken

| quote: |
| Originally posted by Magic83 whoot serieus naar gielen moet ik ook dan maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks 25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH ![]() Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro VETVETVETVET ![]() gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken |
Ben hier ook wel te vinden denk ik 
gielen zuigt
maar armin ga ik zeker proberen te zijn, maar eerst deze zaterdag ff naar armin! helaas kom ik dat hitjes jong dan alweer tegen 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Staat gewoon op de site: ASTA PRESENTS vr 7-11 Johan Gielen Solo |
lach maar, maar ik heb dus zaterdagochtend mijn laatste tentamen..
Echt ongelooflijk weer
| quote: |
ZA 29 09.30 - 12.30 BKB0016 Wetenschapsleer |
GVD! ik dacht dat de 28e op een zaterdag was.....dat had ideaal geweest. sochtends tentamen maken savonds feesten...
maar dit gaat dus voor mij ook helaas niet door 
| quote: |
| Originally posted by Magic83 Nu wel ja ze hebben zo te zien vandaag flink geupdate nl. 22-NOVEMBER CARL COX |
Op een zaterdag nog tentamens, das wel errug fucked up zeg.
had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he
(neem aan dat inhaal tentamen is)
| quote: |
| Originally posted by Magic83 had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he (neem aan dat inhaal tentamen is) |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool nopes is gewoon regulier tentamen |

veterdevet :P
ik ga denk ik ook, maar weet iemand wat de leeftijdsgrenzen voor dit zijn.... ?
| quote: |
| Originally posted by sndh veterdevet :P ik ga denk ik ook, maar weet iemand wat de leeftijdsgrenzen voor dit zijn.... ? |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 21+ |
, zat er serieus aan te denken om te gaan. Onder voorwaarde dat er wat vrienden mee willen gaan. Maarja als 17 jarige kom je er dan zeker niet in?
Vriendin van me van 18 werd laatst geweigerd door der leeftijd in het weekend. Let nooit zo op of iemand geweigerd wordt aan de deur bij een club, maar tis wel opvallend dat er in het weekend nooit echt veel jonkies rondlopen in de Asta.
EEN SOLO!
EXCELLENT!
//me herinnert zich een UITSTEKENDE solo ongeveer een jaartje terug
| quote: |
| lach maar, maar ik heb dus zaterdagochtend mijn laatste tentamen.. |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie EEN SOLO! EXCELLENT! //me herinnert zich een UITSTEKENDE solo ongeveer een jaartje terug |
Mooi mooj, dr komen steeds meer mensen
| quote: |
| Originally posted by Optimus Ik geloof niit dat Armin nog een keer zooo lang gaat draaien Gert Mooi mooj, dr komen steeds meer mensen |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie met de helft van die set ben ik al DIK tevreden |
Ja! mega Top nieuws dit natuurlijk!
ik heb Armin nu al weer een tijdje niet live gehoord alleen die slappe ASOT's van de laatste tijd dus hij mag me dan weer eens laten horen waarom ik hem 1 van de beste vind!
Een Solo is echt masterlijk! VET!! 
Hier ga ik natuurlijk zeker bij zijn! 
Pre party bij mij dan (of after)?? 
pre en after 
kenkerzz ik wil oooookkk
maar krijg zaterdag nooit vrij weet ik nu al 
Jaa, wij gaan er ook heen. Ik vind de geluidskwaliteit matig daar, maar dat maakt niks uit, mooi wordt het toch wel 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.