TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »


Posted by Magic83 on Oct-22-2003 08:49:

whoot serieus naar gielen moet ik ook dan
maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks

25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH

Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro

VETVETVETVET

gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken


Posted by MaGiK54 on Oct-22-2003 09:01:

quote:
Originally posted by Magic83
whoot serieus naar gielen moet ik ook dan
maar die is toch nog nooit in de asta geweest of wel? omdat je zegt "weer". en wat is je bron want op asta.nl staat niks

25 okt. trouwens marco v maarjah dan ben ik in HmH

Avb wordt ook heel vet dan btw doors open 22:00 show begins 23:00 entree 10 euro

VETVETVETVET

gvd waarom is het op een klote vrijdag moet zaterdags werken


Staat gewoon op de site:

ASTA PRESENTS vr 7-11
Johan Gielen Solo


Posted by Dj Lex on Oct-22-2003 09:09:

Ben hier ook wel te vinden denk ik


Posted by franzelare on Oct-22-2003 10:12:

gielen zuigt

maar armin ga ik zeker proberen te zijn, maar eerst deze zaterdag ff naar armin! helaas kom ik dat hitjes jong dan alweer tegen


Posted by Magic83 on Oct-22-2003 13:11:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Staat gewoon op de site:

ASTA PRESENTS vr 7-11
Johan Gielen Solo


Nu wel ja ze hebben zo te zien vandaag flink geupdate
nl.
22-NOVEMBER CARL COX

hhmm 8 november ben ik vrij van werk want dan ga ik naar een opendag
laat gielen nou 7 november komen

maar wil ook naar armin


Posted by Jappio on Oct-22-2003 13:55:

lach maar, maar ik heb dus zaterdagochtend mijn laatste tentamen..

Echt ongelooflijk weer

quote:

ZA 29 09.30 - 12.30 BKB0016 Wetenschapsleer


en om nou zwaar filosifisch te gaan doen met een brakke kop zie ik niet zitten


Posted by TranceFool on Oct-22-2003 13:59:

GVD! ik dacht dat de 28e op een zaterdag was.....dat had ideaal geweest. sochtends tentamen maken savonds feesten...
maar dit gaat dus voor mij ook helaas niet door


Posted by SnuggLe on Oct-22-2003 14:02:

quote:
Originally posted by Magic83
Nu wel ja ze hebben zo te zien vandaag flink geupdate
nl.
22-NOVEMBER CARL COX


Dat was al eeuwen bekend


Posted by MaGiK54 on Oct-22-2003 14:45:

Op een zaterdag nog tentamens, das wel errug fucked up zeg.


Posted by Magic83 on Oct-22-2003 14:51:

had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he

(neem aan dat inhaal tentamen is)


Posted by TranceFool on Oct-22-2003 14:53:

quote:
Originally posted by Magic83
had je het nu de 1ste keer maar gewoon geleerd he

(neem aan dat inhaal tentamen is)

nopes is gewoon regulier tentamen


Posted by Jappio on Oct-22-2003 14:56:

quote:
Originally posted by TranceFool
nopes is gewoon regulier tentamen


idd

Gelukkig geef ik zaterdags mn verjaardagsfeestjuh


Posted by sndh on Oct-22-2003 16:22:

veterdevet :P

ik ga denk ik ook, maar weet iemand wat de leeftijdsgrenzen voor dit zijn.... ?


Posted by MaGiK54 on Oct-22-2003 16:30:

quote:
Originally posted by sndh
veterdevet :P

ik ga denk ik ook, maar weet iemand wat de leeftijdsgrenzen voor dit zijn.... ?


21+


Posted by Asperge on Oct-22-2003 16:33:

quote:
Originally posted by MaGiK54
21+


Dat klinkt naar , zat er serieus aan te denken om te gaan. Onder voorwaarde dat er wat vrienden mee willen gaan. Maarja als 17 jarige kom je er dan zeker niet in?


Posted by MaGiK54 on Oct-22-2003 16:39:

Vriendin van me van 18 werd laatst geweigerd door der leeftijd in het weekend. Let nooit zo op of iemand geweigerd wordt aan de deur bij een club, maar tis wel opvallend dat er in het weekend nooit echt veel jonkies rondlopen in de Asta.


Posted by kolkiewolkie on Oct-22-2003 17:43:

EEN SOLO!

EXCELLENT!

//me herinnert zich een UITSTEKENDE solo ongeveer een jaartje terug


quote:
lach maar, maar ik heb dus zaterdagochtend mijn laatste tentamen..


d�t noem ik nou pas een fucked op opleiding zeg

sjesus, ik dacht dat naar school gaan op zaterdag al een 30 jaar geleden afgeschaft was maar blijkbaar niet....


Posted by Opti on Oct-22-2003 17:55:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
EEN SOLO!

EXCELLENT!

//me herinnert zich een UITSTEKENDE solo ongeveer een jaartje terug


Ik geloof niit dat Armin nog een keer zooo lang gaat draaien Gert Mooi mooj, dr komen steeds meer mensen


Posted by kolkiewolkie on Oct-22-2003 18:07:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik geloof niit dat Armin nog een keer zooo lang gaat draaien Gert Mooi mooj, dr komen steeds meer mensen


met de helft van die set ben ik al DIK tevreden


Posted by eieregooie on Oct-22-2003 19:50:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
met de helft van die set ben ik al DIK tevreden

Hier nog een


Posted by Partyhardy! on Oct-22-2003 21:18:

Thumbs up

Ja! mega Top nieuws dit natuurlijk! ik heb Armin nu al weer een tijdje niet live gehoord alleen die slappe ASOT's van de laatste tijd dus hij mag me dan weer eens laten horen waarom ik hem 1 van de beste vind! Een Solo is echt masterlijk! VET!!
Hier ga ik natuurlijk zeker bij zijn!


Posted by SnuggLe on Oct-23-2003 08:05:

Pre party bij mij dan (of after)??


Posted by franzelare on Oct-23-2003 08:57:

pre en after


Posted by Magic83 on Oct-23-2003 09:30:

kenkerzz ik wil oooookkk

maar krijg zaterdag nooit vrij weet ik nu al


Posted by Tom Lont on Oct-24-2003 23:30:

Jaa, wij gaan er ook heen. Ik vind de geluidskwaliteit matig daar, maar dat maakt niks uit, mooi wordt het toch wel


Pages (17): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.