TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- MIKE of L-Vee
Pages (3): « 1 [2] 3 »
hier blijft het nog altijd MIKE hoor. l-vee maakt IMO ook veel mindere nrs.
tblijft kiezen tussen 2 supertalenten natuurlijk
kan ni kiezen
off-topic: Benny, wa voor onnozele topics maakte gij nu 4 jaar geleden 
MIKE
| quote: |
| Originally posted by Bertn l-vee maakt IMO ook veel mindere nrs. tblijft kiezen tussen 2 supertalenten natuurlijk |
| Originally posted by Progrez Geen van beide. Jonas Steur all the way! |
M.I.K.E. it is!
M.I.K.E.
| Originally posted by Push2005 De afgelopen tijd is het toch wel mike die mindere nummers maakt ? Ok, voices from the inside en salvation heersen keihard... Maar ik vind die andere nrs van hem (dat tech-trance / electro gedoe) echt waardeloos. L-Vee zoekt meer naar melodie en originaliteit vind ik. En Mike is nu met elektro bezig ofzo. Heeft hij zelfs geen Electro Remix van Chasing Cars gemaakt Als je hun hele loopbaan bekijkt zijn het natuurlijk beiden supertalenten en zou ik niet kiezen. |
Ik kan ook niet echt kiezen omdat ze beiden veel hebben bewezen in het verleden. Maar ik vind MIKE nu ook wel ni echt goed bezig me al da elektro gedoe.
Laurent maakt op dit moment nummers die ik zo goed als allemaal geweldig vind. De muziek die M.I.K.E. tegenwoordig maakt kan ik ook nog steeds apprecieren, ook al is het vaak geen trance meer, maar over het algemeen vind ik het toch minder dan vroeger. Als Mike echter zo'n trancebom maakt als "Salvation (PB rmx)" of "Voices", verkies ik deze toch nog boven nummers van laurent.
Dat maakt het natuulijk vrij moeilijk om te kiezen, ik ga daarom ook voor de laatste optie: "ik kan niet kiezen" 
L-Vee op dit moment, maar morgen kan dat al terug anders zijn. 
De 8-uur set van M.I.K.E. op BeTa Party v5 kan m'n gedacht doen veranderen. 
| Originally posted by Xilver Chance da ik het nog gequoted heb voor ge die hebt verwijderd! |
simpelweg, MIKE
zijn hier precies meer stemmen als in de toty 
deze poll is dan ook 4 jaar oud
| Originally posted by Progrez Men schrijft trouwens 'gequoot' in plaats van 'gequoted'. Raar maar waar. |
L-Vee's muziek is doorgaans minder toegangkelijk dan die van Mike. Vandaar dat sommigen rap de neiging hebben om voor Mike te kiezen denk ik... Onterecht.
een restaurant is ook minder toegankelijk als een pitabar, ma als kik nu pita lekkerder vin en der meer van kan genieten. ieder heeft zen smaak eh, ofda nu 'minder toegankelijk' is of ni...
| Originally posted by TOR Is dat een offici�le vervoeging? Dat zou betekenen dat het werkwoord in de groep van 'promoten' wordt geplaatst en 'quoot' als stam heeft. Zelf zou ik het vervoegen op de manier van 'deleten': quoten, quotete, gequotet. Wat in de tegenwoordige tijd dus 'ik quote, jij quotet, enz.' geeft i.p.v. 'ik/jij/hij quoot'. [/off topic] |
| Originally posted by Push2005 L-Vee's muziek is doorgaans minder toegangkelijk dan die van Mike. Vandaar dat sommigen rap de neiging hebben om voor Mike te kiezen denk ik... Onterecht. |
| Originally posted by Antony een restaurant is ook minder toegankelijk als een pitabar, ma als kik nu pita lekkerder vin en der meer van kan genieten. ieder heeft zen smaak eh, ofda nu 'minder toegankelijk' is of ni... |

| Originally posted by Bertn daar ga ik niet mee akkoord. de vrolijke melodietjes uit l-vee zijn muziek zijn imo veel toegankelijker dan die elektro-achtige dingen die mike tegenwoordig uitbrengt. |
| Originally posted by christina ge moet u ni zo aangevallen voelen, luc probeerde enkel te verklaren waarom mike zoveel meer stemmen heeft dan laurent. ![]() |
| Originally posted by Progrez Als ik onze zelfingenomen docent Nederlands mag geloven is het een offici�le vervoeging die geschreven wordt als volgt (tt,vt,vd); quoot (dus niet 'quote') / quootte / gequoot |
| Originally posted by TOR @ Bertn: Ik denk dat Luc wil zeggen dat de muziek van M.I.K.E. doorgaans straight in your face is en daarom makkelijker te verteren. L-Vee verwerkt meer subtiliteiten in zijn muziek. |
nu, ik vind l-vee zijn laatste werk niet slecht, maar ik heb het gevoel dat ik het allemaal wel al eens gehoord heb in zijn eerder werk. ik vond zijn tracks rond 2000-2001 eigenlijk het beste. er is een soort van "gewenning" opgetreden als ik naar nieuwe l-vee tracks luister. hetzelfde heb ik trouwens bij MIKE, maar die blijft me na al die jaren toch nog verrassen met tracks � la salvation (pb remix).
we zouden beter een poll starten wie de slechtste tranceproducer is: Sean Tyas of JOC?
| Originally posted by Bertn in dat geval ga ik wel akkoord dan nu, ik vind l-vee zijn laatste werk niet slecht, maar ik heb het gevoel dat ik het allemaal wel al eens gehoord heb in zijn eerder werk. ik vond zijn tracks rond 2000-2001 eigenlijk het beste. er is een soort van "gewenning" opgetreden als ik naar nieuwe l-vee tracks luister. hetzelfde heb ik trouwens bij MIKE, maar die blijft me na al die jaren toch nog verrassen met tracks � la salvation (pb remix). |