TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette Tunes Van Dit Moment
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
ik ben echt benieuwd naar die Egyptian Empire - Missile 53, maar kan hem nergens vinden...wie zou er zo vriendelijk willen zijn een sampletje te posten :P?
kijk eens in de signature van tijs08... vette tune btw.
[edit: hij staat er niet meer bij
[/edit]
Op het nieuwe album van Monika Kruse staat een track waar ik helemaal weg van ben namelijk:
Monika Kruse - Andromeda
beetje mysterieus nummertje, beetje moeilijk te omschrijven....melodieuze techno zou ik het noemen maar pin me er niet op vast 
zeker de moeite waard om ff te checken 
De hele plaat van Jamez - Dreamchasing!!!!!!
Wat een mothafucking vette shit is dit zeg..... 
Jamez is ook wel bekend als Trancesetters / PIMP / Loophole / TATA BOX INHIBITORS en nog tig pseudonymen....
Non trance tip van de dag:
Rolling Stones - Sympathy For The Devil (Neptunes Re-Edit)
Fischerspooner - the 15th ( gabriel & dresden mix)
Paul Oakenfold - Hypnotised (Deepsky's Reaktor Radio remix) = vettttttt!
de Alexander Kowalski remix doet er trouwens ook niet voor onder

Wolfsheim - Wundervoll (Blank & Jones remix)
Echt super dit nummer, dikke kippenvel bij Paul van Dyk!!! Echt briljant. Later draaide hij ook nog zijn eigen edit van dit nummer maar die was minder goed.
de nieuwe clockx is vet.
ook nightlife - annihilation is een vette vinyl, beide kanten zijn erg goed.
Oja, en de nieuwe project medusa is SUPER.. ook allebei de mixen zijn super.
Hou ook alvast je ogen open voor de nieuwe tracks die sjinees in elkaar aan het draaien is.. we hebben het er zaterdag even over gehad (nou ja, even..) en dat moeten wel toppers worden 
DK8 - Murder was the bass!
Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten. Hij moet lekker zich zelf blijven en niet G&D na gaan doen. Want wat iemand eerder al zei op het forum (weet even niet niet wie)"G&D passen die acapella's niet altijd even succesvol toe". En die acapella van Summer Calling in Forever Waiting vond ik ook echt niet super ofzo. Maarja hij test het waarschijnlijk alleen op het moment en zal wel snel doorhebben dat het niet super is.
| quote: |
| Originally posted by New Wave DK8 - Murder was the bass! |

| Originally posted by Remy D Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten... etc |
| Originally posted by Remy D Zat van de week ASOT 119 te luisteren maar van mijn mag Armin die Acapella's weglaten. Hij moet lekker zich zelf blijven en niet G&D na gaan doen. Want wat iemand eerder al zei op het forum (weet even niet niet wie)"G&D passen die acapella's niet altijd even succesvol toe". En die acapella van Summer Calling in Forever Waiting vond ik ook echt niet super ofzo. Maarja hij test het waarschijnlijk alleen op het moment en zal wel snel doorhebben dat het niet super is. |
| Originally posted by New Wave DK8 - Murder was the bass! |
| Originally posted by Kakao Ben ik wel met je eens! Alhoewel Armin een keertje de vocals van "P. Diddy - Let's Get Ill" ,over wat volgens mij "Ronald Klinkenberg - Melting Point" was, layerde en dat klonk echt helemaal te gek ; mega opzwepend! Ik denk dat ie nog gewoon wat oefening nodig heeft |
Oh dat wist ik niet, had m alleen een keer gehoord. Volg Armin niet echt meer.
Mariachi - Viva Mexico
ik wil ook muziehieeeeeeeeeeeeeek
p.s. Norman, mocht je dit lezen: hoop dat t goed met jullie gaat. Lijkt me leuk om te horen wat jullie allemaal in het vooruitzicht hebben! groetjes aan Floor 
| Originally posted by magrec Hitjes hoer cave - street carnival!!! |
Zit ook wat ouder spul tussen, maar het checken waard denk ik als je ze nog niet eerder hebt gehoord.
Jason Odeja - Much Better Man
Planisphere - Hosanna
Octagen and Arizona - Starburst/Profound
Billy Paul Williams - So In Love (Markus Schulz Sunset On South Beach Mix)
Eelke Kleijn - 4.5 billion years (Was dit nou Six4Eight?
)
Conjure One - Center of The Sun (Solar Stone Chillout Mix)
James Holden - Balance 005 (CD)
Evanescence - Hello (Trifactor vs. Dresden Remix)
Mark Norman - Stream
Unkle - In A State (Sasha Remix)
Oh en Steve Bug - That Kid is ook erg goed!
| Originally posted by raoel DK(0)8 is het label nummer ![]() Het nummer is van Dahlback And Krome ook wel DK genoemd en hebben denk ik hun eigen label "DK Records". Discogs brengt uitkomst. |
.
| Originally posted by New Wave Mwhaha, dat hoef je me niet uit te leggen heur . |

| Originally posted by TranceFool als je nou eens een serieuze post plaatst hebben sommige mensen zoals ik er nog iets aan ![]() niet negatief bedoeld hoor |
mark norman - rush en three drives - signs of the universe. wat een goeie tunes zeg, randy katana - guass en body shock - the bishop zijn ook super.
SJEEEES wat een vette tunes, niet normaal!!
blijf posten plzzz...
kan deze thread trouwens niet stickey?
Grtz
WooT