TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Contest Breda
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Nope nog nie.
En we hebben hem toch echt 2x bezorgd (1x post en 1x afgegeven bij de Magik, wilde namelijk zeker weten dat ie aankwam
)
Zal ook wel niets horen hoor, er waren over de 100 inzendingen heb ik gehoord. Is wel een eer als je bij de eerste 8 eindigt. Loopt meer talent rond dan de meeste denken (denk ik???).
| quote: |
| Originally posted by DjMorpheus Zal ook wel niets horen hoor, er waren over de 100 inzendingen heb ik gehoord. Is wel een eer als je bij de eerste 8 eindigt. Loopt meer talent rond dan de meeste denken (denk ik???). |
Ik heb ook meegedaan aan de contest en ook nog niets gehoord
.
Ik vond het ook al een vreemd verhaal. De deadline was 20 november en nog in diezelfde week zou de uitslag bekend zijn! Das wel heel snel om alle demo's (100+) te reviewen. Maar goed, we zullen zien. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
Oh ja, mijn tracklist:
01 - All Good Funk Alliance - For The People, By The People (Aroma)
02 - Ian Pooley - Here We Go (Pooled Music)
03 - Grant Nelson - Ethnicity Part 2 (Club Mix) (Contrasena)
04 - Ursula 1000 - Samba 1000 (Eighteen Street Lounge)
05 - Bobby Peru - Jack2TheFuture (Right Brain) (2020Vision)
06 - Swirl Peepz - So Much Like Me (ECB Remix) (Amenti Music)
07 - Audio Bullys - Way Too Long (Switch Remix) (Source)
08 - Switch - Get Ya Dub On (Freerange Records)
09 - Percy Filth - Show Me Your Monkey (Sam La More Funkk-Up Mix)
(Southern Fried Recordings)
10 - Ross Couch - In The Night (Blaktrax)
Geen trance, maar ik denk dat dat niet echt uitmaakt. Tis ook niet echt een trance feestje volgens mij, aan de lijst van dj's te zien die komen draaien.
Moge de beste winnen!
Ik weet niet precies wat voor style ze zoeken. Line up is volgens mij zo'n beetje heel blackholeterrorteam behalve Tiesto. Misschien zoeken ze idd juist wel een andere stijl om de avond af te wisselen.
Wie weet luisteren ze ook niet eens alle demo's. Zal me benieuwen. Idd beetje kort om 100+ demo's te beluisteren. Stel dat er de laatste week nog 20 beluisterd moeten worden. Zal wel door verschillende personen gebeuren = verschillende meningen. Mwha, we zien het wel.
Mochte idd de beste winnen.
Ik heb ook meegedaan en ja ik ben ook nieuw hier. Ik heb bij die cd alleen nog geen dj-naam gezet, alleen m'n naam en adres. Dus als iemand nog een goede dj-naam weet?! 
Dit was de tracklist, maar ook ik heb nog steeds niets gehoord, dus ik gok maar dat ik er niet bij zat.
01. Dave Joy - Amplifier (2 Players Remix)
02. Ayu - M (Above & Beyond Typhoon Dub)
03. DJ Jochen - Surround Me (Trance Provider Remix)
04. Jay Sanders vs. P.R.O.T.O.N. - Interference (Chris Liberator Remix)
05. Future Trance United - Face 2 Face (Megara vs DJ Lee Remix)
06. M.O.R.P.H - Creatures (Original Mix)
07. Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
08. Nu-NRG - Butterfly (Original Mix)
09. Paul van Dyk - Connected (Marco V Remix)
10. Motercycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
Ik vond 'm wel leuk, maar volgens mij zit er geen opbouw in.
| Originally posted by Pabu Ik heb ook meegedaan en ja ik ben ook nieuw hier. Ik heb bij die cd alleen nog geen dj-naam gezet, alleen m'n naam en adres. Dus als iemand nog een goede dj-naam weet?! ![]() |
Ja, dat bedacht ik dus ook toen ik me hier aanmeldde, maar achteraf had ik zoiets van; 'Klinkt dat wel?'
Maar als mensen het vinden klinken, denk ik dat ik het wel houdt 
[offtopic]Dank je
[/offtopic]
kwam er f*cking te laat achter dat die contest gehouden werd
had nog wel een demootje liggen.... volgende keer beter
top tunes atm:
1 origene - sanctuary (lemon 8 remix)
2 evanescence - hello (G&D remix)
3 portishead - roads (sultan & tone depth remix)
4 roland klinkenberg - melting point
13 dec: sasha & sk
20 dec: innercity
Hi all,
Ben zojuist gebeld door iemand van The Dance Society en ik mag donderdag a.s. draaien in Breda tijdens de voorrondes
Heb deze mix opgestuurd:
01 Questia - Crystal Clouds (Vincent de Moor Original Mix)
02 Dogzilla - Dogzilla (Simon Patterson & Richie Kayvan Mix)
03 De-progression - Twilight (de progression Original Mix)
04 Dreas - Sonic Rush
05 Firewall - Sincere (Pulser Mix)
06 Bas van Veen - Lockdown (Jacquez Remix)
07 Marco V - c:\Del *.mp3
08 Paul van Dyk - Time of our Lives (PVD Club Mix)
09 DJ Ton T.B. - Electronic Mailfunction (Original)
10 DK8 - Murder was the bass (Reworked)
11 Passive resistance - Praiseworthy tunes (Wetback Mix)
12 Mauro Picotto & Riccardo Ferri - Codebreaker
Greetings,
Blighty
| Originally posted by blighty Hi all, Ben zojuist gebeld door iemand van The Dance Society en ik mag donderdag a.s. draaien in Breda tijdens de voorrondes Heb deze mix opgestuurd:01 Questia - Crystal Clouds (Vincent de Moor Original Mix) 02 Dogzilla - Dogzilla (Simon Patterson & Richie Kayvan Mix) 03 De-progression - Twilight (de progression Original Mix) 04 Dreas - Sonic Rush 05 Firewall - Sincere (Pulser Mix) 06 Bas van Veen - Lockdown (Jacquez Remix) 07 Marco V - c:\Del *.mp3 08 Paul van Dyk - Time of our Lives (PVD Club Mix) 09 DJ Ton T.B. - Electronic Mailfunction (Original) 10 DK8 - Murder was the bass (Reworked) 11 Passive resistance - Praiseworthy tunes (Wetback Mix) 12 Mauro Picotto & Riccardo Ferri - Codebreaker Greetings, Blighty |
Cool man! (Y)
Vet man!
Ik wens je veel succes iig!
Je bent hierbij de enigste die gebeld is denk ik van dit board???
Of zijn er nog meer?
Hoelaat moet je Blighty???
heeft dit eventueel te maken met de set op basicbeats van vorige week? 
Kreeg net te horen dat mijn brother Sander/ElSandro
ook donderdag gaat draaien op de contest! Ik hoop dat ik er ff heen kan, want moet wel vrijdag gewoon werken.... De eerste DJ draait om 22.00 en het duurt tot 02.00. Elke DJ draait dus 1 uur. Vrijdag precies hetzelfde verhaal; 8 DJ's in totaal dus die gaan strijden om een set met Oud&Nieuw in Breda......
grtz, Sido
goed werk gasten
!
| Originally posted by Bouma-Bros Kreeg net te horen dat mijn brother Sander/ElSandro ook donderdag gaat draaien op de contest! Ik hoop dat ik er ff heen kan, want moet wel vrijdag gewoon werken.... De eerste DJ draait om 22.00 en het duurt tot 02.00. Elke DJ draait dus 1 uur. Vrijdag precies hetzelfde verhaal; 8 DJ's in totaal dus die gaan strijden om een set met Oud&Nieuw in Breda...... grtz, Sido |
| Originally posted by DjMorpheus Huh? De tweede voorronde was toch pas 4 december?? Of is het veranderd? Zijn de voorrondes nu donderdag en vrijdag? Al 2 mensen van TA. Goede community hey Wat is btw de tracklist van Sander/ElSandro ? Altijd wel benieuwd. Wens hem iig ook veel geluk/plezier! |
Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb nog niets gehoord, dus ik zal er ook wel niet bijzitten. Nou ja, volgende keer beter...

Goed gedaan en succes donderdag 
| Originally posted by DjMorpheus Vet man! Ik wens je veel succes iig! Je bent hierbij de enigste die gebeld is denk ik van dit board??? Of zijn er nog meer? Hoelaat moet je Blighty??? |
| Originally posted by ArisE2 heeft dit eventueel te maken met de set op basicbeats van vorige week? |

juist! toppie blight en je twijfelde zelf nog wel zo over of je demootje wel goed genoeg was...
ben wel rete-jaloers
dj david
Originally posted by djdavid juist! toppie blight en je twijfelde zelf nog wel zo over of je demootje wel goed genoeg was... ben wel rete-jaloers dj david |
Ja, ik vroeg me inderdaad af of dit wel hetgeen is wat ze zochten, maar het is ze kennelijk toch goed bevallen 
goed bezig vincent 
| Originally posted by Bouma-Bros Tracklist van ElSandro is hier al gepost, maar hier heb je 'm nog een keer: |
?
| Originally posted by kolkiewolkie goed bezig vincent |