TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe ziet jou favoriete voetbal elftal eruit
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Remy D LANDVERRADER!!!!!!!!! NSB-ER!!!!!!!!!! |
| Originally posted by Remy D Lobont Trabelsi Stam Keane Beckham V d Vaart Zidane Nedved Rooney V Nistelrooy Makaay Bank: Buffon Chivu Viera Ballack Figo Scholes Cocu Kluivert Overmars |
| Originally posted by Cosmic Een 2-5-3 opstelling? Apart, maar wel goede spelers voor de rest |
= Trabelsi
= Stam
En kom daar maar is voorbij.
| Originally posted by Cosmic Een 2-5-3 opstelling? Apart, maar wel goede spelers voor de rest |
Da's nog niet makkelijk zo'n team maken.. misschien ziet het er morgen wel weer heel anders uit trouwens..
-------------- Kahn ------------------
--------------------------------------
- Keane - Nesta -- Stam - R. Carlos --
-------------------------------------- Kezman
Juninho - Zidane - Rui Costa - Beckham
------- v. Nistelrooij - Raul---------
* beste doelman ter wereld in de goal (jammer dat het een Duitser is)
* ijzervreters achterin
* technisch zwaar hoogbegaafd middenveld
* scorende spitsen
* Kezman om achteraf het stadion schoon te maken (meneer de 'ster'
)
| Originally posted by basd Da's nog niet makkelijk zo'n team maken.. misschien ziet het er morgen wel weer heel anders uit trouwens.. |

| Originally posted by SnuggLe He Bas, ik mis Witschge en van Loen. ![]() Dat Rui Costa erin staat is geen wonder, van die vent heb je toch een altaar? |
| Originally posted by mr.marcello Volgens mij is het gewoon een 3-4-3 opstelling hoor... |

Denk niet dat iemand iets anders had verwacht.
| Originally posted by Remy D En verder Basd, Kahn is sinds zijn oogprobleem helaas niet meer de keeper die hij was en daarom staat hij bij mij geen eens wissel meer. Kahn van 2002 had zonder enige twijfel in mijn team gestaan. |
mijn favo elf ziet er als volgt uit!
R. Stam
M. Adam M. Jol A.Mansveld M. Gentile
C. Lems L. Schoenmaker H.Otto
H. v/d laan R Hoogendorp J. de Jong
RARA bij welke club ligt toch mijn hart???? 
| Originally posted by Ries'79 mijn favo elf ziet er als volgt uit! R. Stam M. Adam M. Jol A.Mansveld M. Gentile C. Lems L. Schoenmaker H.Otto H. v/d laan R Hoogendorp J. de Jong RARA bij welke club ligt toch mijn hart???? |
| Originally posted by Remy D Maar we kunnen gewoon wel vaststellen dat Coach Remy weer ff het BESTE team heeft neergezet. Denk niet dat iemand iets anders had verwacht. |
| Originally posted by Remy D En verder Basd, Kahn is sinds zijn oogprobleem helaas niet meer de keeper die hij was en daarom staat hij bij mij geen eens wissel meer. Kahn van 2002 had zonder enige twijfel in mijn team gestaan. |
| Originally posted by Cosmic Lems? Schoenmaker? Otto? Zijn die nog actief als voetballer, dcht het niet he.... |
| Originally posted by Ries'79 duuuuhh! Aadje mansveld ook niet, die legt al jaren onder de verkeerde kant van het gras! Maar dat wil niet zeggen dat hij niet in mijn favo team past! |
| Originally posted by Jappio het zoontje van aad mansveld, sylvio heeft nog bij excelsior gevoetbald.. Dat was volgens mij echt de kleinste voetballer in de geschiedenis van het betaalde voetbal, 1.45 ofzo :s mwehhe |

Even een wissel doorvoeren, zag dat ik iemand vergeten was..
-------------- Kahn ------------------
----- Keane -- Stam -- R. Carlos -----
-------------------------------------- Kezman
Juninho - Zidane - Rui Costa - Beckham
- v. Nistelrooij - Henry - Raul-------
Nesta d'r uit, Henry erin.. 3-4-3, mooi systeem ook.
Dit lijkt me wel een leuk team:
-------------Buffon----------------
-------Nesta---Stam---Carlos-------
-Beckham---Zidane---Keane---Nedved-
-------Henry---Ronaldo---Raul------
Alleen over de spitsen twijfel ik... een echte goalgetter zoals van Nistelrooy, Makaay, Vieri, Crespo of Trezeguet mag er eigenlijk ook wel in