TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilka program använder ni för att göra musik?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by NooN Lyssnade igenom den och kom fram till att den behöver, som dbl sa, mer filter, effekter och framför allt, innovation. Jag har också gjort en Children-remix, men har den inte uppe just nu... Vilket program använder du? Är det Fruity eller? |
jag använder fruityloops 3.4 funkar finfint! men det många inte hajjar är att fruityloops har vst stöd vilket inte reason har om man inte kör via rewire o sen i cubase....blir mycke på en gång kanske...tycker du ska ta å ge fruityloops en rejäl chans!
men det gäller att utforska det ordentligt o inte ge upp! men sen å andra sidan kan du bemästra reason så blir det nog inte så svårt i fruity 
du kan gärna skutta in på min sida å lyssna på lite grejjer som är 100% fruity 
www.ozgurcan.tk
jävligt schyssta låtar hurru!
grymt att de är gjorda i fruity 
själv vet jag inte, gick över från fruity till reason pga att jag tyckte fruity var bara en enda stor oreda.. har inte riktigt samma kontroll som jag har i reason, men det kanske beror på att jag inte användt det lika mycket som reason 
mäktigt nyfiken
| quote: |
| Originally posted by Mario_GX det visste ja faktist inte...ska nog ge fruity loops en chans o börja använda det förresten...din länk till mp3'an funkade inte =/ |
Jag mekkar lite i Reason 2.5 och Fruityloops 3.55, plus ska lära mig Cubase SX ord. nån da.. men allt bara för nöjes skull