TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilka program använder ni för att göra musik?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Mario_GX on Oct-22-2003 17:14:

quote:
Originally posted by NooN
Lyssnade igenom den och kom fram till att den behöver, som dbl sa, mer filter, effekter och framför allt, innovation. Jag har också gjort en Children-remix, men har den inte uppe just nu...

Vilket program använder du? Är det Fruity eller?

okee tack för tipset...jag använder reason 2.5 för tillfälligt, har lite refill packs som ja använder mig av.... du använde dig av FL väl? du har inte möjlighet att lägga ut din remix så att man får höra

Posted by Can on Oct-23-2003 01:08:

jag använder fruityloops 3.4 funkar finfint! men det många inte hajjar är att fruityloops har vst stöd vilket inte reason har om man inte kör via rewire o sen i cubase....blir mycke på en gång kanske...tycker du ska ta å ge fruityloops en rejäl chans!
men det gäller att utforska det ordentligt o inte ge upp! men sen å andra sidan kan du bemästra reason så blir det nog inte så svårt i fruity
du kan gärna skutta in på min sida å lyssna på lite grejjer som är 100% fruity

www.ozgurcan.tk

Posted by Rikard on Oct-23-2003 09:45:

jävligt schyssta låtar hurru! grymt att de är gjorda i fruity

själv vet jag inte, gick över från fruity till reason pga att jag tyckte fruity var bara en enda stor oreda.. har inte riktigt samma kontroll som jag har i reason, men det kanske beror på att jag inte användt det lika mycket som reason

Posted by Dragonfly_ on Oct-23-2003 10:48:

mäktigt nyfiken

quote:
Originally posted by Mario_GX
det visste ja faktist inte...ska nog ge fruity loops en chans o börja använda det förresten...din länk till mp3'an funkade inte =/

Jag vill också få en länk som fungerar så får jag höra!

Posted by quilly on Oct-23-2003 11:40:

Jag mekkar lite i Reason 2.5 och Fruityloops 3.55, plus ska lära mig Cubase SX ord. nån da.. men allt bara för nöjes skull

Pages (2): « 1 [2]