TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carl Cox @ The Asta 22.11.03
Pages (2): « 1 [2]

Posted by magrec on Nov-25-2003 09:54:

Volgens jerry van groovecollection.nl waren er zelfs 2700 man binnen...

Posted by SnuggLe on Nov-25-2003 10:05:

quote:
Originally posted by magrec
Volgens jerry van groovecollection.nl waren er zelfs 2700 man binnen...

Volgens de politie/Asta 1800 man...

Foto's staan op PF, zijn er niet veel... maar check hier:

[ur]lhttp://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/gallery/ACTION/single/PARTYID/9856/PUSERID/4240/LIMID/0.html[/url]

Posted by magrec on Nov-25-2003 10:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Volgens de politie/Asta 1800 man...

Foto's staan op PF, zijn er niet veel... maar check hier:

[urlhttp://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/gallery/ACTION/single/PARTYID/9856/PUSERID/4240/LIMID/0.html[/url]

Ah je zal het denk ik wel beter weten

Klopt het ook dat er nog een aantal ambulances voor de deur van de asta hebben gestaan?

Via GC.nl

quote:
Schijnt dat er tussen 4 en 5 ook een paar ambulances en politiewagens voor de deur hebben gestaan en er schenen een paar undercovers rond te hebben gelopen.
Zit er dus niet in dat ze volgende keer weer zoveel mensen binnen mogen laten

Posted by SnuggLe on Nov-25-2003 10:33:

quote:
Originally posted by magrec
Ah je zal het denk ik wel beter weten

Klopt het ook dat er nog een aantal ambulances voor de deur van de asta hebben gestaan?

Via GC.nl

Das dikke bullshit, dan had ik het nu zeker geweten. Er hebben daar GEEN ambulances voor de deur gestaan. Toevallig zit de vrouw van een collega van me bij de horeca-controle die met dit soort zaken is belast.
Undercover? Geloof ik ook echt totaal niets van, 99 % zeker bullshit. Niets van gelezen / gehoord. Dus zeg dat maar op GC dat dat niet waar is (of stuur me effe de link, dan kan ik zelf kijken).

Volgende grote feest (Tiesto) waar het druk gaat worden moet de Asta sommige dingen wat beter regelen.... Ik ben benieuwd. Laten we hopen dat ze de airco gaan verbeteren.

Greetz,
SnuggLe

Posted by MaGiK54 on Dec-07-2003 13:25:

Zo ben terug in dit koude kikkerlandje. Ik proef toch wat van teleurstelling in de avond Cox in de Asta. Hoe lang heeftie gedraaid, wasset wederom een marathonsessie ??

Posted by SnuggLe on Dec-07-2003 17:48:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo ben terug in dit koude kikkerlandje. Ik proef toch wat van teleurstelling in de avond Cox in de Asta. Hoe lang heeftie gedraaid, wasset wederom een marathonsessie ??

Tot een uur of half 8, 8 uur.
Ik ben alleen niet te laat weggegaan.

[offtopic] Cyril, ik heb met de Asta nog wat gergeld ivm Armin van de afgelopen keer, ik stuur je wel wat via MSN als die het weer doet :S[/offtopic]

Posted by MaGiK54 on Dec-08-2003 18:08:

Las op de asta-site dat het laatste half uur, Michel de Hey samen met Cox back to back heeft gedraaid.

Pages (2): « 1 [2]