TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carl Cox @ The Asta 22.11.03
Pages (2): « 1 [2]
Volgens jerry van groovecollection.nl waren er zelfs 2700 man binnen...
| quote: |
| Originally posted by magrec Volgens jerry van groovecollection.nl waren er zelfs 2700 man binnen... |
| Originally posted by SnuggLe Volgens de politie/Asta 1800 man... Foto's staan op PF, zijn er niet veel... maar check hier: [urlhttp://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/gallery/ACTION/single/PARTYID/9856/PUSERID/4240/LIMID/0.html[/url] |

| Schijnt dat er tussen 4 en 5 ook een paar ambulances en politiewagens voor de deur hebben gestaan en er schenen een paar undercovers rond te hebben gelopen. Zit er dus niet in dat ze volgende keer weer zoveel mensen binnen mogen laten |
| Originally posted by magrec Ah je zal het denk ik wel beter weten ![]() Klopt het ook dat er nog een aantal ambulances voor de deur van de asta hebben gestaan? Via GC.nl |
Zo ben terug in dit koude kikkerlandje. Ik proef toch wat van teleurstelling in de avond Cox in de Asta. Hoe lang heeftie gedraaid, wasset wederom een marathonsessie ??
| Originally posted by MaGiK54 Zo ben terug in dit koude kikkerlandje. Ik proef toch wat van teleurstelling in de avond Cox in de Asta. Hoe lang heeftie gedraaid, wasset wederom een marathonsessie ?? |
Las op de asta-site dat het laatste half uur, Michel de Hey samen met Cox back to back heeft gedraaid.