TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jake's Spooky Spook Halloween! Madly, nutty, dreadfully funny
Pages (2): « 1 [2]
va e det med stefan??? ber�tta ber�tta ber�tta 
alltid kul att h�ra grejer 
sj�lv har jag v�rsta tr�ningsverken fr�n ig�r.. f�rst tr�nade jag, sen innebandy, sen �nnu mer tr�ning, lite vila och sen �nnu mer tr�ning... sen bidde det bastu kv�ll.. hel trevligt..
sen stack jag o 5 andra till en pub o sen hem... o nu ska jag till mormor o morfar p� kalas 
lol, vad har stefan gjort?
Stefan var Kung ig�r, that's all 
Sen ni som tog mixskiva, hoppas ni gillar den
Ni som inte tog, kom fram till mig p� Misja festen p� Fredag s� ska ni ocks� f�, vi har best�mt oss f�r att dela ut mer skivor 

HAHAHA stefan den var fan riktigt bra...garvar ihj�l mig 
somm sagt...stefan va bara kung i g�r
sen att han va "bajsfull" det s�ger vi inget om 
| quote: |
| Originally posted by Proximus vizay �r l�����ng... ![]() |

Tjoooo... h�r visar jag dom 10 bilder som jag lyckades ta med digikameran

That�s all folks 
hmmm stefan varf�r e m�nga av dom d�r bilderna s� snea? 
Originally posted by SteveTranz4ever |
Synd att det var s� lite folk...m�nga satt ju hemma och ladda inf�r M�nchen plus resten var ju p� GK.
Otroligt bra musik!! BoB ni �r ju bara f�r bra! Mixskivan har g�tt runt runt runt snart f�r ni ge mig en ny kopia f�r den h�r g�r v�l s�nder snart!!!
Johnny kunde ju inte riktigt k�ra sin vanliga stil f�r inget golv, men han �r �nd� B�ST!
Gaby, tack f�r supporten, gud vet att det verkligen beh�vs f�r oss unga som f�rs�ker sl� oss fram i musikbranschen 
Om n�gon vill ha skiva s� �r det bara att komma fram p� Fredag, Zamzon och resten av grabbarna kan peka ut mig s� f�r ni skiva, vi ska dela ut lite fler eftersom en av v�ra medlemmar.
Hoppas Misja rockar s�nder allt. 
BoB kn�cker! Shit, dessa tre skapar ju mirakel var f�r sig - vad kan de d� t�nkas skapa tillsammans...? *ryyyyys*
So, det var sjukt lite folk, men hey det �r cool eftersom vi bara vill testa lokalen inf�r klubbpremi�ren den 7 november.
Postar imorgon info om vad som komma skall, men jag skulle skarpt rekommendera att ni bokar av den 28 Nov direkt...
| Originally posted by jake Postar imorgon info om vad som komma skall, men jag skulle skarpt rekommendera att ni bokar av den 28 Nov direkt... |