TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהיר ועצבני בישראל?
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Hell_Copter on Oct-28-2003 20:30:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
retry:

אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לסטיקי ט'רד
"מכוניות" ?


דרך אגב מיאטה חדשה עולה 150 אלף.
ואם אני קונה- זה רק חדשה.

ואם אני קונה... יהיה לה דלקן


עזוב אותך מסטיקי מכוניות

ואם אתה קונה ויש לך דלקן אז אתה תעשה הרבה סיבובים לאיזור רעננה
טוב נו יאללה ויתרתי לך... לך קנה אותה עכשיו שיהיה לנו חודש להסתובב פה באיזור איתה


Posted by s0undw4v3 on Oct-28-2003 23:02:

סבבה

רק תעזור לי קצת עם הכסף
חסר לי עוד 149,250 שקל
יש לך אולי ?


Posted by Hell_Copter on Oct-29-2003 05:29:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
סבבה

רק תעזור לי קצת עם הכסף
חסר לי עוד 149,250 שקל
יש לך אולי ?


לא הכל אבל חלק...
בקיצור... אתה סתם פקה פקה בקשר למיאטה עכשיו


Posted by s0undw4v3 on Oct-29-2003 09:23:

דההההההה


Posted by -CosmicFire- on Oct-29-2003 11:03:

לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק


Posted by NyKoN on Oct-29-2003 11:22:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק


אתה מדמיין
רק אם אבא שלו מאפיונר הוא יעשה כזה סכום בכזה זמן


Posted by s0undw4v3 on Oct-29-2003 12:30:


Posted by -CosmicFire- on Oct-29-2003 15:37:

חחח
אז לך תעבוד אצל מאפיונר
קח דמי חסות ויש לך
SLK600 תוך שבוע


Posted by Hell_Copter on Oct-29-2003 17:17:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח
אז לך תעבוד אצל מאפיונר
קח דמי חסות ויש לך
SLK600 תוך שבוע


אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל...


Posted by s0undw4v3 on Oct-29-2003 19:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל...



נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?!


Posted by Hell_Copter on Oct-29-2003 21:13:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?!


חחחחחחחחחחחחחחח לא הבנתי בהתחלה למה ציטטת אותי
אתה בנאדם גמור!!


Posted by -CosmicFire- on Oct-31-2003 18:07:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל...



אני שונא פיטריות

אבל בכל מקרה היום ראיתי 3אימפרזות לבנות
WRX
לראשונה היו ציורים בצד אבל הם לא היו משהו משהו אבל הקטע היה נחמד
ולאחד שאני מכיר שגר קרוב אלי יש יונדאי קופה צהובה עם ציורים של אש בצבע אדום עם שחור כזה בצדדים אבל לא אהבתי


Posted by NyKoN on Oct-31-2003 18:49:

ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר..
החלומות של שוקי או משהו כזה...

אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש

EDIT
להנאתכם

http://www.sdc.co.il/
שוקי דרים קארס


Posted by deluxe on Oct-31-2003 20:25:

נמרוד:
אני הייתי היום במאחורי אצטדיון רמתגן וממש מעפן שם, יש שם מלא 106 גרועות עם אגזוזים וזהו
אין השקעה
הגולות כותרת היו אמפרזה ירוקה עם ירוק זוהר מתחת ומדבקות שגם הייתה שכונה
ועוד אחד ששם דיוידי 2 סאבים ו2 מגברים וחושב שיש לו מערכת טובה...


Posted by -CosmicFire- on Nov-02-2003 12:48:

quote:
Originally posted by NyKoN
ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר..
החלומות של שוקי או משהו כזה...

אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש

EDIT
להנאתכם

http://www.sdc.co.il/
שוקי דרים קארס



אתר באמת לא משהו
רוב המכוניות זה הם עשו וראיתי הרבה מהם כי אני כמעט כל שבוע אצלנו מתנחל שם הוא אומר לי כשיהיה לך רישיון תבוא לבקר נעשה לך מנוי

עכשיו אם מישהו זוכר אני בטוח שרועי זוכר שדיברתי על האוטו
TOYOTA MRS
ורועי אמר MR2
אז הנה כמה מהתמונות שלה
אבל הם מלפני חצי שנה ובחודש האחרון הוא שיפר אותה רצח
ולפני שבוע הוא מכר אותה והביא יונדאי טוסקני שגם אותה הוא התחיל לשפר
הנה כמה תמונות:




הנה 2
MRS אחד ליד השניה את הכחולה אני מכיר למי שעדיין לא הבין






והנה עוד כמה

הקאמרו שראיתי כבר כמה עמים אבל אין לי מושג מאיפה הוא אבל בטוח מאיזור כפר-סבא


והנה הקורבט של הזקן מהקאנטרי שראיתי אותה כבר עם הגג פתוח אבל הוא נסע לכיוון השני ולא לקח אותי ואת חבר שלי טרמפ


אגב ל
MRS הוא שם פנסים כמו של קורבט מאחורה יצא פצצה אבל למה הוא מכר למה למה למה

והנה עוד תמונה לסיום של היונדאי קופה של אחד שכבר ראיתי אותה אבל אין לי מושג של מי



ומשחק אחרון לסיום
משחק שאני מאד אוהב לוקחים מכונית ומשפרים אותה מכל הבחינות
משחק פלאש אומנם אבל עדיין חמוד\
http://www.max-tuning.com/fun/fun.htm
כנסו למשחק האחרון


Posted by Hell_Copter on Nov-02-2003 13:26:

MRS
נראה משהו באמת סופני!!
מה שראיתי בנאפה זה
MR5
אם אני לא טועה...

וראיתי את הקורבט הזאת עם גג פתוח ליד הצ'יף באר... הגיוני נכון?


ורק להבהיר משהו... היונדאי זה לא מה שנקרא יונדאי קופה

זה יונדאי אקסנט קופה.. ויש הבדל ענק בינהן!!
לא יודע כמה היא חזקה עכשיו... אלא אם כן הוא החליף לה מנוע או משהו...
כי בעקרון האקסנט אוטו עגלתי ביותר!!


Posted by ADiSH on Nov-02-2003 14:47:

עזבו את כל השטויות שלכם..
ככה משפצים מכונית..




Posted by Hell_Copter on Nov-02-2003 15:01:

חחחחח איך לא חשבתי קודם לשים באוטו שלי קרטון במקום כונס אוויר
חחחחחחחח


Posted by -CosmicFire- on Nov-02-2003 16:33:

הנה הרכב שהוא הביא במקום ה
MRS
היום ראיתי אותו
מנוע
V8 נפח 2.8
הוא אמר לי שהוא החליף כי זה אותו הרבה יותר טוב ויותר חזק וגם אותו הוא ישפר
בנתיים יש פנסים שקופים 2אגזוזים גדולים ספורט משהו בןזונה נראה לי רמוס אבל לא בטוח
את הכנף הוא יחליף בקרוב מאד והוא ימשיך לשפר אותה

אהבתי מאד את הסמל
אבל אל תדאגו אני לא יגע לו בחיים שלי

שלו רק בצבע אדום


Posted by -CosmicFire- on Nov-02-2003 16:41:

הנה אחת משופרת אני מת שהוא יעשה לה כזה דבר


Posted by Hell_Copter on Nov-02-2003 17:45:

היא מזה מזכירה בעיצוב שלה את היונדאי קופה החדשה...
חבל על הזמן!!


Posted by -CosmicFire- on Nov-02-2003 19:14:

באמת רכב רצח
אגב מישהו פה מכיר את הרכב פורד כואוגר
כי אם לא אז תכירו


Ford Cougar


רגב עכשיו ראיתי מה אפשר לעשות ממאזדה לנטיס ופוקוס אצ'בק עם קצת דימיון אני משגע את אבא שלי שיבטל את הקורולה




פוקוס!!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Nov-02-2003 19:20:

לי אישית לא יצא לראות כזאת פוקוס בארץ...
כאילו יש הרבה פוקוס בלי תחת...
אבל לא ראיתי פוקוס קופה בלי תחת... יענו 3 דלתות


בכל אופן... בנזונה הפוקוס... הלאנטיס לא הכי אהבתי
חלק אחורי מכוער!!
ורק שתהיה בעניין... יש לי חבר עם לאנטיס 1.8 ידני עם מגנזיום
מה תגיד על זה?


Posted by Hell_Copter on Nov-03-2003 13:51:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פוקוס!!!!!!!


חבר שלי פה והוא אומר שזה
Focus RS Ralley
וזה לא למכירה בכלל... סתם למירוצים וכאלה...


Posted by Q-PiXeL on Nov-03-2003 14:03:

Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe = Hyundai Tiburon

וזה לא מנוע
V8!!!

זה מנוע
V6 2.7 ליטר
שמוציא 165 כ"ס....


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.