TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהיר ועצבני בישראל?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 retry: אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לסטיקי ט'רד "מכוניות" ? דרך אגב מיאטה חדשה עולה 150 אלף. ואם אני קונה- זה רק חדשה. ואם אני קונה... יהיה לה דלקן |


סבבה
רק תעזור לי קצת עם הכסף
חסר לי עוד 149,250 שקל
יש לך אולי ?
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 סבבה רק תעזור לי קצת עם הכסף חסר לי עוד 149,250 שקל יש לך אולי ? |
דההההההה 
לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק 
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק |

חחח
אז לך תעבוד אצל מאפיונר
קח דמי חסות ויש לך
SLK600 תוך שבוע
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- חחח אז לך תעבוד אצל מאפיונר קח דמי חסות ויש לך SLK600 תוך שבוע |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי... המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל... |
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי... המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל... |

ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר..
החלומות של שוקי או משהו כזה...
אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש
EDIT
להנאתכם
http://www.sdc.co.il/
שוקי דרים קארס

נמרוד:
אני הייתי היום במאחורי אצטדיון רמתגן וממש מעפן שם, יש שם מלא 106 גרועות עם אגזוזים וזהו
אין השקעה
הגולות כותרת היו אמפרזה ירוקה עם ירוק זוהר מתחת ומדבקות שגם הייתה שכונה
ועוד אחד ששם דיוידי 2 סאבים ו2 מגברים וחושב שיש לו מערכת טובה...

| quote: |
| Originally posted by NyKoN ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר.. החלומות של שוקי או משהו כזה... אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש EDIT להנאתכם http://www.sdc.co.il/ שוקי דרים קארס |






MRS
נראה משהו באמת סופני!!
מה שראיתי בנאפה זה
MR5
אם אני לא טועה...
וראיתי את הקורבט הזאת עם גג פתוח ליד הצ'יף באר... הגיוני נכון?
ורק להבהיר משהו... היונדאי זה לא מה שנקרא יונדאי קופה
זה יונדאי אקסנט קופה.. ויש הבדל ענק בינהן!!
לא יודע כמה היא חזקה עכשיו... אלא אם כן הוא החליף לה מנוע או משהו...
כי בעקרון האקסנט אוטו עגלתי ביותר!!
עזבו את כל השטויות שלכם..
ככה משפצים מכונית..

חחחחח איך לא חשבתי קודם לשים באוטו שלי קרטון במקום כונס אוויר
חחחחחחחח
הנה הרכב שהוא הביא במקום ה
MRS
היום ראיתי אותו
מנוע
V8 נפח 2.8
הוא אמר לי שהוא החליף כי זה אותו הרבה יותר טוב ויותר חזק וגם אותו הוא ישפר
בנתיים יש פנסים שקופים 2אגזוזים גדולים ספורט משהו בןזונה נראה לי רמוס אבל לא בטוח
את הכנף הוא יחליף בקרוב מאד והוא ימשיך לשפר אותה
אהבתי מאד את הסמל

אבל אל תדאגו אני לא יגע לו בחיים שלי 
שלו רק בצבע אדום

הנה אחת משופרת אני מת שהוא יעשה לה כזה דבר

היא מזה מזכירה בעיצוב שלה את היונדאי קופה החדשה...
חבל על הזמן!!
באמת רכב רצח
אגב מישהו פה מכיר את הרכב פורד כואוגר
כי אם לא אז תכירו
Ford Cougar
רגב עכשיו ראיתי מה אפשר לעשות ממאזדה לנטיס ופוקוס אצ'בק עם קצת דימיון אני משגע את אבא שלי שיבטל את הקורולה

פוקוס!!!!!!!

לי אישית לא יצא לראות כזאת פוקוס בארץ...
כאילו יש הרבה פוקוס בלי תחת...
אבל לא ראיתי פוקוס קופה בלי תחת... יענו 3 דלתות
בכל אופן... בנזונה הפוקוס... הלאנטיס לא הכי אהבתי
חלק אחורי מכוער!!
ורק שתהיה בעניין... יש לי חבר עם לאנטיס 1.8 ידני עם מגנזיום
מה תגיד על זה?
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- פוקוס!!!!!!! |
Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe = Hyundai Tiburon
וזה לא מנוע
V8!!!
זה מנוע
V6 2.7 ליטר
שמוציא 165 כ"ס....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.