TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vizay 18 år!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by jake on Oct-27-2003 19:52:

Säg inget. Se bara fram emot och följ med på resan som kommer ta oss ändå ifrån drömsk melodiös progressive till färgglad psytrance till upplyftande trance och ner i de mörkare delarna av techno, hardtrance, deep house - you name it.

Första festen är ju redan nu på fredag - Välkommen!

Posted by Pjox on Oct-27-2003 19:56:

Hehe, känns som om det kommer bli många kvällar utan min pojk, som nog inte räknas som pojke längre

Posted by Vizay on Oct-27-2003 20:56:

pjox: ska inte dissa dig helt min sötnos fast några kvällar kanske blir utan mig

Posted by Pjox on Oct-27-2003 21:23:

känner jag dig rätt så blire inte ett par. Men men jag får väl sitta här hemma o ränka ner dagarna tills jag fyller 18 är ju bara 381 dagar kvar jö

Posted by mindshooter on Oct-28-2003 01:10:

quote:
Originally posted by jake
Vizay:

Jag vet att du väntat länge och missat mycket därför får du den här försenade presenten av mig. Och tro mig, den kommer innehålla många tunga fester för det som jag planerar inför nästa år slår det mesta

"
Vizay's free pass to Trancendental experiences. Free entrance for any club or party Jake fixes from now and until the end of 2004."

ENJOY och Grattis. Välkommen till klubbarnas fantastiska värld.
PM:a mig så fixar vi allt.

Peter om du visste hur glad du kommer vara över det där, det är den bästa presenten du kan få... if you knew what i knew..

ha ett bra liv nu

Posted by staz on Oct-28-2003 01:23:

quote:
Originally posted by mindshooter
Peter om du visste hur glad du kommer vara över det där, det är den bästa presenten du kan få... if you knew what i knew..

ha ett bra liv nu

/me lägger ihop 1+1 & förutspår fet fest

Posted by Vizay on Oct-28-2003 02:01:

quote:
Originally posted by mindshooter

ha ett bra liv nu

jag har hört vissa indikationer som pekar på att jag kommer leva lycklig under ett år å några månader framöver

Pages (2): « 1 [2]