TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
har redan best�llt min biljett 
�terst�r bara � betala in s� ere kirrat 
fuuuuuuuuck
Nu j�vlar vill det till att rota fram cash!
Platserna l�r v�l g� �ckligt fort ocks�..
*panik*
Fan vet itne hur jag ska g�ra... sist jag �kte med fick jag s�msta m�jliga plats p� bussen, sov inte p� 48 timmar eftersom jag har sv�rt att somna p� andra st�llen �n i en s�ng (trotts s�mntabletter) + att det tog s�n tid... fast iof �r det ju l�ttare �n atrt k�ra ner sj�lv.
P� v�gen hem sov jag som fan iaf. d� man dom d�r 48 timmarna hade dansat dom 10 sista.
Kan ju s�ga att 1/3 av biljetterna g�tt efter 1 timme redan 
Bokade nu iaf, har ju ca 10 dagar p� mig att skaffa fram cash...borde g� 
Fan vilket flyyt att man satt uppe nu, misst�nker att jag blivit lagom f�rbannad om man hade sett detta imorrn n�r biljetterna s�kerligen �r helt slut!
Lyfter lite l�tt p� hatten f�r steve som va snabb och postade h�r 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan vet itne hur jag ska g�ra... sist jag �kte med fick jag s�msta m�jliga plats p� bussen, sov inte p� 48 timmar eftersom jag har sv�rt att somna p� andra st�llen �n i en s�ng (trotts s�mntabletter) |
jag har detsamma! jag kan verkligen bara sova i en s�ng.. jag hade en 18 timmars bussresa till s�dra-frankrike n�nsin, fan vad var jag tr�tt.. 
jagg boys, d� har ja best�llt 2 biljetter redan
blir v�l fler efter jag har snackat me n�gra polare, gott att veta att man har plats ner dit till l�gsta m�jliga pris 
| Originally posted by Mario_GX jagg boys, d� har ja best�llt 2 biljetter redan blir v�l fler efter jag har snackat me n�gra polare, gott att veta att man har plats ner dit till l�gsta m�jliga pris |
| Originally posted by SteveTranz4ever T�nk p� att 50% av platserna redan �r bokade och dom sl�ptes sent ig�r kv�ll s� v�nta inte f�r l�nge med att boka fler |
hehe, fan va gott det ska bli att �ka ner
min f�rsta resa till holland
eller nja, andra...men �nd�.. nu �r det bara att r�kna ner till 30'e jan
som vanligt kan jag inte :P annars hadde jag l�tt kommit. damn jag VIIIILL!!! 
Jag har ocks� bokat. L�r �ka ensam och g� p� TE ensam ocks�. Precis som f�rra �ret
Tur att man �r en tuff tjej
Ska inte missa SWE_TRANCE iaf 
| Originally posted by Glorie Jag har ocks� bokat. L�r �ka ensam och g� p� TE ensam ocks�. Precis som f�rra �ret Tur att man �r en tuff tjej Ska inte missa SWE_TRANCE iaf |

<
S���d�r..nu har �ven jag bokat 2 platser till TE.
Ska f�rs�ka �vertala n�n kompis, men annars blir jag ox� ensam h�rifr�n...*snyft*
| Originally posted by jeremy1984 < S���d�r..nu har �ven jag bokat 2 platser till TE. Ska f�rs�ka �vertala n�n kompis, men annars blir jag ox� ensam h�rifr�n...*snyft* |
har du otur s� kanske du har tomt p� platsen brevid dig, men de blir nog allt de
hehe...sj�lv s� har ja skrapat ihop 4-5 polare som ska med
o ytterligare n�gra till men de e inte s�kert de har s� m�nga biljetter kvar...=/ som tur �r har ja min biljett
| Originally posted by Mario_GX flera bussar ska ner dit, f�rst�r inte hur du ska kunna vara ensam d� har du otur s� kanske du har tomt p� platsen brevid dig, men de blir nog allt de hehe...sj�lv s� har ja skrapat ihop 4-5 polare som ska med o ytterligare n�gra till men de e inte s�kert de har s� m�nga biljetter kvar...=/ som tur �r har ja min biljett |
MJooo.. �r ju inte ensam iochmed att ca. 30 000 pers till �r d�r men ;P Alltid sk�nt om man hade n�n man k�nde menade jag v�l mest 
Menmen..har l�ngtat efter detta l�nge och �ker nog i vilket fall!
| Originally posted by SWE_TRANCE "�ka ensam" Haru inte bokat TC bussen d�? F�r d� l�r du ju inte bli ensam iaf ![]() Btw, jag f�r v�l ta med min resetermos och bjuda dig p� en kopp varm choklad som jag en g�ng lovat ![]() |

| Originally posted by Glorie sure inte ensam p� bussen... (den som jag bokat) men jag k�nner ingen att �ka med glida runt p� TE med menar jag.. �r alltid ensam, fast jag egentligen k�nner m�nga ![]() det beror ju p� n�t antar jag... men visst.. varm choklad tackar jag aldrig nej till |
dessutom kan ja bjuda p� frukostbullar dagen d�rp�
*j�ttegoda* haha
| Originally posted by Glorie sure inte ensam p� bussen... (den som jag bokat) men jag k�nner ingen att �ka med glida runt p� TE med menar jag.. �r alltid ensam, fast jag egentligen k�nner m�nga ![]() det beror ju p� n�t antar jag... |
| Originally posted by Mario_GX �ven ifall man �r ensam s� kommer man ha otroligt skoj d�r nere |

lova inte f�r mkt nu
hehe| quote: |
| Originally posted by Sipowitz Jooo, vi gled ju runt p� te ju, remember?! :-) |
det var najz
Originally posted by Glorie tappa man n�n kunde man va s�ker p� att inte hitta personen igen.. jobbit |

Det jag mest oroar mig f�r �r att inte hitta till bussen dagen efter
kommer sluta me att jag sitter p� coffe shop me holl�ndarnas a-lag
kan det sluta s� �verhuvet taget? vem vet
hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe
�r man ett st�rre g�ng brukar det vara l�tt att hitta, bara man har en bas n�nstans.. speciellt om n�n i gruppen har n� balla hattar p� sig lr n�t 
glorie, varf�r �ker du inte med tc bussen? & va menaru med ensam om det kommer vara massa folk h�rifr�n o fr�n tc d�r?.. som du k�nner dvs..
| Originally posted by Mario_GX Det jag mest oroar mig f�r �r att inte hitta till bussen dagen efter kommer sluta me att jag sitter p� coffe shop me holl�ndarnas a-lag kan det sluta s� �verhuvet taget? vem vet hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe |
ok t�nkte h�ra lite h�r....ere n�n TE bil p� G lr n�n som ska flyga ner...???
fick h�ra idag att den d�r bussen typ redan var full..innan ens linan sl�ppt..folk har br�ttom i�r
t�nkte inv�nta � se linan iaf..borde inte dr�ja s�� l�nge till v�l..
h�rt n�ra rykten om att detta skulle va den sista upplagan av TE, � det borde mna ju inte missa is�fall..
om n�n har planer p� � dra ner s� hojta...snackat lite me ac ox�..s� 2 kaanske h�r
//
funderar seri�st p� att dra dit.. �ker isf med n�n dansk partybuss... 1000dkr f�r buss tur&retur samt intr�de.. ganska sjysst imho... �kte med dansk bussarrang�r till mayday culture flash... hur soft som helst...
danskar e f�r det mesta r�tt sk�na..