TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by sndh on Oct-28-2003 18:03:

Arrow

ik browse hier wel elke dag, maar ben het meeste te vinden in de 'main', dus music discussion. De sfeer hier vind ik vooral 'close', dat wil zeggen, veel mensen zie ik posten met echte namen ipv. nicks, over feesten waar je met elkaar heengaat. Ofterwijl gewoon een vriendengroep. Des de meer verwonderde dit me,.... Nogmaals, ik weet natuurlijk niet alles, maar mijn indruk was gewoon dat men elkaar in het dagelijks leven ook wel eens zag.

Dat brengt me meteen bij het volgende punt. Ik zit ook al een aantal maandjes op TA, daarvoor browsede ik alleen, en reg. ik me ook niet, want daar hou ik niet zo van. Feit is dat het voor veel mensen die beginnen hier een beetje moeilijk is om constructief door te dringen...Misschien is hier ook een reden waarom alleen (negatieve) dignen worden gemeld door de bekenden.

Flame me hierom dan ook weer niet, ik zeg alleen wat me opviel, al mag dit ook gewoon onzin zijn.

Posted by Asperge on Oct-28-2003 18:09:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja anders maak je er even een dictatorum van hey!

Dat is natuurlijk onzin als de sfeer hier op het forum verpest wordt moet daar wat aan gedaan worden. De moderators kunnen dan onderling beslissen wat, daarom ben ik ook voor 3 moderators.

quote:
Originally posted by sndh

Dat brengt me meteen bij het volgende punt. Ik zit ook al een aantal maandjes op TA, daarvoor browsede ik alleen, en reg. ik me ook niet, want daar hou ik niet zo van. Feit is dat het voor veel mensen die beginnen hier een beetje moeilijk is om constructief door te dringen...Misschien is hier ook een reden waarom alleen (negatieve) dignen worden gemeld door de bekenden.

Flame me hierom dan ook weer niet, ik zeg alleen wat me opviel, al mag dit ook gewoon onzin zijn.

Dit punt is al vaker naar voren gekomen, ik ben het hier wel mee eens.

Posted by snitz on Oct-28-2003 18:09:

Jammer bram maar jah tegen je zin werkt ook niet he. Toch bedankt voor het modden!!

Posted by total woot on Oct-28-2003 18:10:

quote:
ik browse hier wel elke dag, maar ben het meeste te vinden in de 'main', dus music discussion. De sfeer hier vind ik vooral 'close', dat wil zeggen, veel mensen zie ik posten met echte namen ipv. nicks, over feesten waar je met elkaar heengaat. Ofterwijl gewoon een vriendengroep. Des de meer verwonderde dit me,.... Nogmaals, ik weet natuurlijk niet alles, maar mijn indruk was gewoon dat men elkaar in het dagelijks leven ook wel eens zag.

en hoe heeft dat iets te maken met het niet-meer-willen-modden van snuggle? (ik mis de link).

Verder heb je op zich wel gelijk, veel mensen zien elkaar regelmatig ook irl. maar als je elkaar iedere keer op n meeting tegenkomt, sja dan zit er wel eens iemand tussen met wie je t goed kunt vinden... das irl toch psies t zelfde?

Grtz
WooT

Posted by Asperge on Oct-28-2003 18:12:

quote:
Originally posted by total woot
en hoe heeft dat iets te maken met het niet-meer-willen-modden van snuggle? (ik mis de link).

Verder heb je op zich wel gelijk, veel mensen zien elkaar regelmatig ook irl. maar als je elkaar iedere keer op n meeting tegenkomt, sja dan zit er wel eens iemand tussen met wie je t goed kunt vinden... das irl toch psies t zelfde?

Grtz
WooT

Wat hij bedoelde draagt bij aan de sfeer op het forum denk ik.

Posted by Partyhardy! on Oct-28-2003 18:13:

Thumbs up

Nou sndh, valt best mee dat veel mensen elkaar vaak in het dagelijks leven zien.
Ik heb inderdaad veel Trance-addicts al eens ontmoet op feesten wat dus ontsettend tof is vandaar dat het ook leuk is om naar meetings te gaan en zo ken je ook elkaars echte namen, hoe vaker je naar party's gaat en elkaar ontmoet hoe toffer vind ik! ik heb echt al erg veel relaxte people ontmoet van/door ta!
dus wat dat "doordringen" betreft, valt dus reuze mee, gewoon lekker ouwehoeren hier en een keer naar een meeting gaan wat wordt je volgende party?

Posted by total woot on Oct-28-2003 18:14:

quote:
Originally posted by Asperge
Wat hij bedoelde draagt bij aan de sfeer op het forum denk ik.

Ok als je t zo stelt...

Feit blijft alleen dat dat, -imo- juist geen reden voor Snuggle zou zijn om mod-af te worden. Ik bedoel dat hij ook behoorlijk wat TA's kent, dus juist daardoor zou hij een beter onderscheid moeten kunnen maken tussen "geflame" en "gezeik" (Toch? )

Posted by total woot on Oct-28-2003 18:15:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Nou sndh, valt best mee dat veel mensen elkaar vaak in het dagelijks leven zien.

Dat hangt er natuurlijk vanaf (ons dagelijks leven bestaat toch voor een groot deel uit feesten )

Grtz

Posted by Partyhardy! on Oct-28-2003 18:17:

quote:
Dat hangt er natuurlijk vanaf (ons dagelijks leven bestaat toch voor een groot deel uit feesten )

whehe ja daar heb je gelijk in!

Posted by Blik on Oct-28-2003 18:19:

Snuggle heeft het ook niet over de mensen die die persoonlijk kent en een discussie mee heeft, hij heeft het vooral over de mensen die alleen maar iets te zeggen als er wat te "flamen" valt, en dan ook meteen persoonlijk gaan liggen doen. (nee ik noem geen namen, ze weten zelf wel wie ze zijn)

Posted by DjRV on Oct-28-2003 18:31:

2 Partyhardy: stel jij je verkiesbaar? denk dat jij een hele goede zou zijn,mijn vote heb je alvast

2 Bram: alles wat hier op het forum gezegt word word vaak heel kritisch gedaan ja. trek het je alleen niet persoonlijk aan,want dat is nergens voor nodig,die dingen staan los van elkaar.
je krijgt gewoon net zoals altijd een knuffel van me als ik je weer is zie

Posted by Donna on Oct-28-2003 18:57:

quote:
Originally posted by Dj Lex
LOL
Denk je dat ik daar zin in heb? Dat zooitje ongeregeld regelen

Posted by jp on Oct-28-2003 19:00:

Ik denk dat iedereen hier wel geschikt is m.u.v. Trancezoner en arj101

Posted by Donna on Oct-28-2003 19:07:

Enne idd lief Brammetje,je trekt je teveel persoonlijk aan,nu zegt dat eigenlijk wel meteen over jou dat je gewoon een lieverdje bent,daar nie van,maar op een forum met allemaal drommelse clowns&acrobaten is meer de "boeiuh-attitude" nodig.
Want soms heb je je druk om dingen gemaakt waar t echt niet om hoefde.
Ik denk dat jij je meer ok voelt hier als gewoon "poster" dan de boel int gareel te houden 2 be honest en k denk dat je er goed aan doet eruit te stappen.

Onno zou ook idd een zeer goede kandidaat zijn want die heeft inmiddels zoveel party-respect afgedwongen zonder er meer voor te doen dan hele nachten springen en te roepen "goed feeeeest"

Als ik de tijd en de zin had zou ik me zeker ook verkiesbaar stellen,maar dat hebbik niet dus is niet aan de orde.
En daar komt bij,denk niet er voldoende mensen begrijpen dat ik dat ook nog wel zou kunnen dus t had weinig nut gehad denk ik

Dus iedereen die aan de afvalrace gaat deelnemen,may the force be with you

Posted by MaGiK54 on Oct-28-2003 19:20:

Browse ik een paar dagen niet zo op het forum, wegens omstandigheden, hebben we een mod minder. Jammer Snug, vond persoonlijk dat je het goed deed. Ik neem aan dat je ons wel blijft vervelen met je posts.

Posted by Partyhardy! on Oct-28-2003 19:32:

Over partyhardy als mod; lijkt me zeker leuk maar ik heb daar helaas echt geen tijd voor, dus dat zit er niet in

Posted by arj1o1 on Oct-28-2003 19:38:

quote:
Originally posted by FunkySimon
zijn zij dan de enige die mods nodig hebben?

nee hoor ik heb geen mod nodig op het NL forum, alleen op de andere secties volgens sommige...

Posted by DJ Bazz on Oct-28-2003 19:47:

jammer snuggle, ik lees de laatste vooral mee en ik kan het ook wel begrijpen, jammer, je deed het wat mij betreft wel goed

Posted by sndh on Oct-28-2003 21:23:

Arrow

wat asperge uit mijn wartaaltje haalde kwam idd in de richting.

Naja wat dat ouwehoeren betreft, denk dat dat wel goed gaat komen. Trouwens wel grappig, op ASOT 100, in Bloomingdale, zag ik ook een aantal TA's, geen idee wie dat dan waren, maar de shirts lieten niet veel twijfel overeind...Ik stapte er maar niet op af, toen was ik nog helemaal nieuw
Als er weer een meeting is ergens, ben ik denk ik eens van de partij. Wat mij volgende feest gaat worden weet ik nog niet, maar ik moet er zeker weer eens uit

Posted by Subsonik on Oct-28-2003 21:35:

quote:
Originally posted by jploveparade
Ik denk dat iedereen hier wel geschikt is m.u.v. Trancezoner en arj101

je vergeet robin

Posted by Duke2003 on Oct-28-2003 21:39:

ik ben ook niet geschikt hoor...

Posted by Cosmic on Oct-28-2003 21:58:

Op zich minder dat dit de reden moet zijn dat je wilt stoppen met modden....Vond je mening altijd wel goed onderbouwd.
Maar aan de andere kant is het misschien ook wel eens tijd voor vers bloed, na ruim 1,5 jaar.
Bedankt voor je mod-tijd en misschien tot ziens.

Posted by eieregooie on Oct-29-2003 02:52:

Hmmm... ja jammer Snuggle... Maar ik vind dat Donna wel een punt heeft met dat er meer een "boeiuh-attitude" nodig is hier...

Rest de vraag... Hoe gaan we dit nu oplossen? 't lijkt me duidelijk dat Snuggle vervangen moet worden...

Posted by SnuggLe on Oct-29-2003 07:29:

quote:
Originally posted by DjRV
2 Partyhardy: stel jij je verkiesbaar? denk dat jij een hele goede zou zijn,mijn vote heb je alvast

2 Bram: alles wat hier op het forum gezegt word word vaak heel kritisch gedaan ja. trek het je alleen niet persoonlijk aan,want dat is nergens voor nodig,die dingen staan los van elkaar.
je krijgt gewoon net zoals altijd een knuffel van me als ik je weer is zie

Partyhardy heeft ook mijn vote.
Weet ook wie mijn vote niet heeft (hebben? )

En Ruben: I know i know, ik bedoel het ook niet persoonlijk, ik heb het over de algemene sfeer hier. IRL zijn gelukkig mensen heel anders en daar heb ik ook geen problemen mee, met mensen, maar het is het totaal plaatje dus.
Het is neit dat dit laatste gedoe het is, het is alles in totaal ff. Heb sowieso ff een klote periode achter de rug. Zie dit als een fresh start ofzo

quote:
Ok als je t zo stelt...

Feit blijft alleen dat dat, -imo- juist geen reden voor Snuggle zou zijn om mod-af te worden. Ik bedoel dat hij ook behoorlijk wat TA's kent, dus juist daardoor zou hij een beter onderscheid moeten kunnen maken tussen "geflame" en "gezeik" (Toch? )

Dat is het ook niet, dat is geen reden.
Ben het gewoon helemaal ff zat.

quote:
Originally posted by Blik
Snuggle heeft het ook niet over de mensen die die persoonlijk kent en een discussie mee heeft, hij heeft het vooral over de mensen die alleen maar iets te zeggen als er wat te "flamen" valt, en dan ook meteen persoonlijk gaan liggen doen.

Zoiets ja

quote:

Daar ben ik het dus helemaal mee eens ja.
Het gaat helemaal niet om het 'persoonlijke'. Het gaat gewoon over de algemene sfeer hier de laatste tijd, daardoor heb ik gewoon helemaal geen zin meer. Als mod doe je nl. alleen alles fout, je kan het nooit goed doen. Als ik zelf iets post, wordt ik daar meteen op afgerekend als "Dat mag een mod niet doen, etc".

Laat gewoon andere mensen maar eens modden.

En niet zo slijmen allemaal van 'je was een goede mod' blablabla
Dat is wat ze zeggen 'over de doden niets dan goeds'

quote:
Originally posted by Donna
Want soms heb je je druk om dingen gemaakt waar t echt niet om hoefde.

I know, but thats just me.
TA betekent wat dat betreft best 'veel' voor me (ehum) if you know what i mean.
Daarom heb ik er juist geen zin meer in, ik naai me alleen maar op!
Die boeiuh attitude heb ik niet.... en dat krijg je er ook niet zo makkelijk in.

Posted by SnuggLe on Oct-29-2003 07:33:

Hmm...kreeg een paar pm's van andere mods (buiten NL forum) of ik please please aan wil blijven, en iedereen maar moet bannen die problemen veroorzaken / threads moet sluiten waar shit in gebeurt.
Nah, daar heb ik dus TOTAAL geen zin in, die mensen snappen er niets van.

Ik vind gewoon dat het tijd is voor 2 nieuwe mods die erbij komen, maar daar moet Swamper ook even over beslissen....

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »