TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
ik browse hier wel elke dag, maar ben het meeste te vinden in de 'main', dus music discussion. De sfeer hier vind ik vooral 'close', dat wil zeggen, veel mensen zie ik posten met echte namen ipv. nicks, over feesten waar je met elkaar heengaat. Ofterwijl gewoon een vriendengroep. Des de meer verwonderde dit me,.... Nogmaals, ik weet natuurlijk niet alles, maar mijn indruk was gewoon dat men elkaar in het dagelijks leven ook wel eens zag.
Dat brengt me meteen bij het volgende punt. Ik zit ook al een aantal maandjes op TA, daarvoor browsede ik alleen, en reg. ik me ook niet, want daar hou ik niet zo van. Feit is dat het voor veel mensen die beginnen hier een beetje moeilijk is om constructief door te dringen...Misschien is hier ook een reden waarom alleen (negatieve) dignen worden gemeld door de bekenden.
Flame me hierom dan ook weer niet, ik zeg alleen wat me opviel, al mag dit ook gewoon onzin zijn.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja anders maak je er even een dictatorum van hey! |
| Originally posted by sndh Dat brengt me meteen bij het volgende punt. Ik zit ook al een aantal maandjes op TA, daarvoor browsede ik alleen, en reg. ik me ook niet, want daar hou ik niet zo van. Feit is dat het voor veel mensen die beginnen hier een beetje moeilijk is om constructief door te dringen...Misschien is hier ook een reden waarom alleen (negatieve) dignen worden gemeld door de bekenden. Flame me hierom dan ook weer niet, ik zeg alleen wat me opviel, al mag dit ook gewoon onzin zijn. |
Jammer bram maar jah tegen je zin werkt ook niet he. Toch bedankt voor het modden!!
| Originally posted by sndh ik browse hier wel elke dag, maar ben het meeste te vinden in de 'main', dus music discussion. De sfeer hier vind ik vooral 'close', dat wil zeggen, veel mensen zie ik posten met echte namen ipv. nicks, over feesten waar je met elkaar heengaat. Ofterwijl gewoon een vriendengroep. Des de meer verwonderde dit me,.... Nogmaals, ik weet natuurlijk niet alles, maar mijn indruk was gewoon dat men elkaar in het dagelijks leven ook wel eens zag. |
| Originally posted by total woot en hoe heeft dat iets te maken met het niet-meer-willen-modden van snuggle? (ik mis de link). Verder heb je op zich wel gelijk, veel mensen zien elkaar regelmatig ook irl. maar als je elkaar iedere keer op n meeting tegenkomt, sja dan zit er wel eens iemand tussen met wie je t goed kunt vinden... das irl toch psies t zelfde? Grtz WooT |
Nou sndh, valt best mee dat veel mensen elkaar vaak in het dagelijks leven zien.
Ik heb inderdaad veel Trance-addicts al eens ontmoet op feesten wat dus ontsettend tof is
vandaar dat het ook leuk is om naar meetings te gaan en zo ken je ook elkaars echte namen, hoe vaker je naar party's gaat en elkaar ontmoet hoe toffer vind ik!
ik heb echt al erg veel relaxte people ontmoet van/door ta!
dus wat dat "doordringen" betreft, valt dus reuze mee, gewoon lekker ouwehoeren hier en een keer naar een meeting gaan
wat wordt je volgende party? 
| Originally posted by Asperge Wat hij bedoelde draagt bij aan de sfeer op het forum denk ik. |
)
| Originally posted by Partyhardy! Nou sndh, valt best mee dat veel mensen elkaar vaak in het dagelijks leven zien. |
)
| Originally posted by total woot Dat hangt er natuurlijk vanaf (ons dagelijks leven bestaat toch voor een groot deel uit feesten ) |
ja daar heb je gelijk in!
Snuggle heeft het ook niet over de mensen die die persoonlijk kent en een discussie mee heeft, hij heeft het vooral over de mensen die alleen maar iets te zeggen als er wat te "flamen" valt, en dan ook meteen persoonlijk gaan liggen doen. (nee ik noem geen namen, ze weten zelf wel wie ze zijn)
2 Partyhardy: stel jij je verkiesbaar? denk dat jij een hele goede zou zijn,mijn vote heb je alvast
2 Bram: alles wat hier op het forum gezegt word word vaak heel kritisch gedaan ja. trek het je alleen niet persoonlijk aan,want dat is nergens voor nodig,die dingen staan los van elkaar.
je krijgt gewoon net zoals altijd een knuffel van me als ik je weer is zie
| Originally posted by Dj Lex LOL Denk je dat ik daar zin in heb? Dat zooitje ongeregeld regelen |
Ik denk dat iedereen hier wel geschikt is m.u.v. Trancezoner en arj101 
Enne idd lief Brammetje,je trekt je teveel persoonlijk aan,nu zegt dat eigenlijk wel meteen over jou dat je gewoon een lieverdje bent,daar nie van,maar op een forum met allemaal drommelse clowns&acrobaten is meer de "boeiuh-attitude" nodig.
Want soms heb je je druk om dingen gemaakt waar t echt niet om hoefde.
Ik denk dat jij je meer ok voelt hier als gewoon "poster" dan de boel int gareel te houden 2 be honest en k denk dat je er goed aan doet eruit te stappen.
Onno zou ook idd een zeer goede kandidaat zijn want die heeft inmiddels zoveel party-respect afgedwongen zonder er meer voor te doen dan hele nachten springen en te roepen "goed feeeeest"
Als ik de tijd en de zin had zou ik me zeker ook verkiesbaar stellen,maar dat hebbik niet dus is niet aan de orde.
En daar komt bij,denk niet er voldoende mensen begrijpen dat ik dat ook nog wel zou kunnen dus t had weinig nut gehad denk ik
Dus iedereen die aan de afvalrace gaat deelnemen,may the force be with you
Browse ik een paar dagen niet zo op het forum, wegens omstandigheden, hebben we een mod minder. Jammer Snug, vond persoonlijk dat je het goed deed. Ik neem aan dat je ons wel blijft vervelen met je posts.
Over partyhardy als mod; lijkt me zeker leuk maar ik heb daar helaas echt geen tijd voor, dus dat zit er niet in 
| Originally posted by FunkySimon zijn zij dan de enige die mods nodig hebben? |
jammer snuggle, ik lees de laatste vooral mee en ik kan het ook wel begrijpen, jammer, je deed het wat mij betreft wel goed
wat asperge uit mijn wartaaltje haalde kwam idd in de richting.
Naja wat dat ouwehoeren betreft, denk dat dat wel goed gaat komen. Trouwens wel grappig, op ASOT 100, in Bloomingdale, zag ik ook een aantal TA's, geen idee wie dat dan waren, maar de shirts lieten niet veel twijfel overeind...Ik stapte er maar niet op af, toen was ik nog helemaal nieuw
Als er weer een meeting is ergens, ben ik denk ik eens van de partij. Wat mij volgende feest gaat worden weet ik nog niet, maar ik moet er zeker weer eens uit 
| Originally posted by jploveparade Ik denk dat iedereen hier wel geschikt is m.u.v. Trancezoner en arj101 |
ik ben ook niet geschikt hoor...
Op zich minder dat dit de reden moet zijn dat je wilt stoppen met modden....Vond je mening altijd wel goed onderbouwd.
Maar aan de andere kant is het misschien ook wel eens tijd voor vers bloed, na ruim 1,5 jaar.
Bedankt voor je mod-tijd en misschien tot ziens.
Hmmm... ja jammer Snuggle... Maar ik vind dat Donna wel een punt heeft met dat er meer een "boeiuh-attitude" nodig is hier...
Rest de vraag... Hoe gaan we dit nu oplossen? 't lijkt me duidelijk dat Snuggle vervangen moet worden...
| Originally posted by DjRV 2 Partyhardy: stel jij je verkiesbaar? denk dat jij een hele goede zou zijn,mijn vote heb je alvast 2 Bram: alles wat hier op het forum gezegt word word vaak heel kritisch gedaan ja. trek het je alleen niet persoonlijk aan,want dat is nergens voor nodig,die dingen staan los van elkaar. je krijgt gewoon net zoals altijd een knuffel van me als ik je weer is zie |
)
| Originally posted by total woot Ok als je t zo stelt... Feit blijft alleen dat dat, -imo- juist geen reden voor Snuggle zou zijn om mod-af te worden. Ik bedoel dat hij ook behoorlijk wat TA's kent, dus juist daardoor zou hij een beter onderscheid moeten kunnen maken tussen "geflame" en "gezeik" (Toch? ) |
| Originally posted by Blik Snuggle heeft het ook niet over de mensen die die persoonlijk kent en een discussie mee heeft, hij heeft het vooral over de mensen die alleen maar iets te zeggen als er wat te "flamen" valt, en dan ook meteen persoonlijk gaan liggen doen. |

| Originally posted by sndh Dat brengt me meteen bij het volgende punt. Ik zit ook al een aantal maandjes op TA, daarvoor browsede ik alleen, en reg. ik me ook niet, want daar hou ik niet zo van. Feit is dat het voor veel mensen die beginnen hier een beetje moeilijk is om constructief door te dringen...Misschien is hier ook een reden waarom alleen (negatieve) dignen worden gemeld door de bekenden. Flame me hierom dan ook weer niet, ik zeg alleen wat me opviel, al mag dit ook gewoon onzin zijn. |

| Originally posted by Donna Want soms heb je je druk om dingen gemaakt waar t echt niet om hoefde. |
Hmm...kreeg een paar pm's van andere mods (buiten NL forum) of ik please please aan wil blijven, en iedereen maar moet bannen die problemen veroorzaken / threads moet sluiten waar shit in gebeurt.
Nah, daar heb ik dus TOTAAL geen zin in, die mensen snappen er niets van.
Ik vind gewoon dat het tijd is voor 2 nieuwe mods die erbij komen, maar daar moet Swamper ook even over beslissen....