TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict.com
Pages (2): « 1 [2]
He Lex
Blij dat je terug bent. Nog een weekie he.
En dan:
GT3
| quote: |
| Originally posted by Remy D He Lex Blij dat je terug bent. Nog een weekie he. En dan: GT3 |
| Originally posted by Dj Lex Haha ja ik ben terug, maar volgende week weer weg. LOL Moet hem morgen ff reserveren. Weet niet of er een run op komt. Ga hem iig zeker kopen. Haha me ouders dan |
| Originally posted by Remy D Hehe, maar dat is mooi zeg, ik moet het gewoon uit mijn eigen zak betalen. Maarja heb het er wel voor over. Maar heb de GBA al van mijn ouders gehad. |
of niet?
Heej Lex jongen...lang geleden...Goed 2 have u back 
Nu zal het wel snel rustig worden hier 
| Originally posted by -=WVG=- Heej Lex jongen...lang geleden...Goed 2 have u back ![]() Nu zal het wel snel rustig worden hier |
Lex.. welkom terug.. aangezien iedereen t in deze thread doet.. doe ik t ook hierin 
| Originally posted by Dj Lex Haha het was al rustig toch? Ik wilde weer een beetje leven in de tent gaan gooien. Weer een beetje posten, zodat andere mensen ook weer wat hebben om op te reageren. |
Lex terug!!
en je hebt mijn tip in acht genomen! Gelukkig maar want ik vond het hier al zo saai
Welcome back d00d 
| Originally posted by Miss Proximus Lex terug!! en je hebt mijn tip in acht genomen! Gelukkig maar want ik vond het hier al zo saai Welcome back d00d |
. Aardig he?
zo gooi er nog ff drie tegen aan
| Originally posted by Dj Lex Ja ik gebruik smilies speciaal voor jou. . Aardig he?Nu hoop ik ook dat je aardig tegen mij doet. zo gooi er nog ff drie tegen aan |
en sorry Lex..ik had niet gedacht dat je het zo zwaar zou nemen..maar gelukkig ben je er weer 
| Originally posted by Miss Proximus Nou bij deze... en sorry Lex..ik had niet gedacht dat je het zo zwaar zou nemen..maar gelukkig ben je er weer ![]() |
Heej Lex ik hoor alleen maar de naam Lex vallen maar ik denk elke keer wtf is die gozer 
Spreek je vast wel op chat ofzo?
Greetzz
Welcome back Lexie......
eindelijk weer eens iemand die hier niet is om te zeiken over kleine dingetjes
| Originally posted by Dj Alpha Heej Lex ik hoor alleen maar de naam Lex vallen maar ik denk elke keer wtf is die gozer ![]() Spreek je vast wel op chat ofzo? Greetzz |
en das een good thing! 
Ja ja OK, er zijn fouten gemaakt (dat komt voor). Ik wil alleen ff zegge dat ik zal proberen zo veel mogelijk een positieve reply te geven. Ik kan idd snel op m'n tenen getrapt zijn (IRL as well).
Als iemand loopt te zeiken, dan zeik ik ff terug...
Ik vind het allemaal hardstikke euk op dit forum en ik hoop jullie allemaal wel ff te zien op DV (incl. Donna en DjRV as well).
Ik weet zeker dat wanneer je elkaar tegen het lijf loopt het helemaal niet zo uit de hand loopt als de afgelopen 2 dgn.
Wat ik wil zeggen is dat ik best een lief ventje ben, en ik nooit express iemand proberen te irriteren of in de grond te trappen(...kan ik zelf nml ook erg slecht tegen).
Bij deze...
GReeTZ
| Originally posted by Henkie_henk LoL Lex is de man.. die er voor zorgt dat wanneer je op refresh drukt je wat te replye hebt.. je 2 minute later op refresh drukt je weer wat te replye hebt en das een good thing! ![]() Welcome back nr2.. PLUR wweeeeheeee... -16 daagjes ole ole- Ging je over een week op vakantie lex? |
Welcom back lex en mag je snel je 3000 post maken
Greetz Muppet
Ik denk dat het belangrijk is om te onthouden, dat als je in een discussie je mening geeft over iets, dat je dan in je achterhooffie moet hebben dat niet iedereen het eens moet/hoeft te zijn met jouw standpunt.
Een mening is er om te delen en niet om op te dringen...
WB Lex... vond het al saai worden hierzo. 'kMoest altijd wel lachuh om je (soms nutteloze(?))
ejhhhhhhh ben hier een tijdje niet meer geweest, ksie dat het weer lekker draait :-) maargoed, lekker feesten met zijn alluh!!!!!
Josta, je had wel mooi weer meer gebracht :-) ik was post aan het lopen toen je langs amersfoort kwam en het begon het te storten 
Driekus, ben ej nog naar D-energy geweest>?!?!?!!?
was het hakkuh?
special greets to all Tie-ee dij harts
en de andere LATAAA!!!
| Originally posted by Muppet Welcom back lex en mag je snel je 3000 post maken Greetz Muppet |