TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik had hem bijna goed ik had alleen Paul en Armin omgedraaid.
Dit had ik in de andere thread neergezet:
| quote: |
| Originally posted by magrec 1. tiesto 2. Sasha 3. Armin 4. Deep Dish 5. paul van dyk 6. John digweed Zo zal de top 6 er uit zien met een paar kleine veranderingen. |
| Originally posted by arj1o1 42 Gabriel & Dresden |
| Originally posted by mr.marcello Echt zonde dat ze niet hoger zijn beland... |
| Originally posted by mr.marcello Echt zonde dat ze niet hoger zijn beland... |
1) Tijs als je ooit eens langssurft en toevallig ook nog eens langs deze thread komt: Gefeliciteerd je hebt echt terecht verdiend ondanks wat sommige rukkers hier ook beweren 
2) Over G&D: Ze zijn een duo en moeten eigenlijk individueel beoordeeld worden, net als Rank1 of Deep Dish of een Underworld en alle andere duo's.
3) Over dat dit een populariteitspoll is: vet mee oneens, het laat zowel de kwaliteiten als DJ, Entertainer en Strategist zien. De hele top 10 bestaat uit mensen die zowel enorm goed kunnen draaien als dat ze het publiek op handen kunnen dragen.
4) Wat de neuk doet Dana in godsnaam in deze lijst?!
5) Oakenfold: Kansloos triest figuur
6) Prettig weekend allemaal 
| Originally posted by HBtje tja het is nu eenmaal een populariteitspoll, vandaar tiesto ook op 1. Gabriel & Dresden zijn !!!nog!!! niet zo populair bij het grote publiek, denk dat ze volgend jaar wel hoger komen te staan |
, maar goed #2 is ook niet slecht...
| Originally posted by Chicane 5) Oakenfold: Kansloos triest figuur 6) Prettig weekend allemaal |
| Originally posted by DJ_Massive schmoel rendier. Oakey is nog steeds een zeer goeie dj en prettig weekend ja |
| Originally posted by Chicane Zelfs HBtje mixt nog beter op een traktor dan hij Vrolijk pasen |
Terechte uitslag uiteraard... Tiesto is nou eenmaal de nr 1 van de wereld (ook al is armin mijn favoriet
)!!!
| Originally posted by Chicane 1) Tijs als je ooit eens langssurft en toevallig ook nog eens langs deze thread komt: Gefeliciteerd je hebt echt terecht verdiend ondanks wat sommige rukkers hier ook beweren ![]() 2) Over G&D: Ze zijn een duo en moeten eigenlijk individueel beoordeeld worden, net als Rank1 of Deep Dish of een Underworld en alle andere duo's. 3) Over dat dit een populariteitspoll is: vet mee oneens, het laat zowel de kwaliteiten als DJ, Entertainer en Strategist zien. De hele top 10 bestaat uit mensen die zowel enorm goed kunnen draaien als dat ze het publiek op handen kunnen dragen. 4) Wat de neuk doet Dana in godsnaam in deze lijst?! 5) Oakenfold: Kansloos triest figuur 6) Prettig weekend allemaal |

AAAAAAAAHHHHHH TIESTO FOR PRESIDENT!!!!!!!!!! W0000000000000000000000000t weg met PVD 
Marco op 15
goed bezig!!!!!!
Gefeliciteerd Tijs, en met name Armin en Paul voor jullie stip-noteringen! 
Waar is Jon O Bir, die gast schopt Tiesto's kont hard!
| Originally posted by Chicane 3) Over dat dit een populariteitspoll is: vet mee oneens, het laat zowel de kwaliteiten als DJ, Entertainer en Strategist zien. De hele top 10 bestaat uit mensen die zowel enorm goed kunnen draaien als dat ze het publiek op handen kunnen dragen. |
Mix technisch kan geen een trance DJ in de top 50 komen 
| Originally posted by Biohazard Waar is Jon O Bir, die gast schopt Tiesto's kont hard! |
| Originally posted by DJ_Massive die gast komt pas net kijken, en van vooral op TranceAirwaves radio draaien kom je niet in een keer in de DJMAg top 100 |
| Originally posted by Biohazard Hij heeft een cult following |
hmm...eigenlijk is het niet zo belangrijk...
| Originally posted by SnuggLe Dit had ik in de andere thread neergezet: Denk niet dat Sasha op 2 staat, eerder op 4 ofzo of 5. Armin staat op 2 en Pvd op 3. |
Gefeliciteerd Ti�sto, Armin en Ferry
Mooie plekken voor Nederlandse dj's.
Leuk ook dat John '00' Fleming en Marco V weer gestegen zijn, James Zabiela zo hoog staat en dat Gabriel & Dresden in de lijst zijn gekomen. Jammer alleen dat Markus Schulz niet binnengekomen is.
Volgens mij kunnen we naast klompen, tulpen, molens en weed ook 'tiesto' in het rijtje plaatsen 
Top dat nederland nog steeds niet van de eerste plek vandaan geslagen is!