TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Reviews - November 2003
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
/me verbeterd : G&D
| quote: |
| Originally posted by tor8024 it has grown on me. |
tx voor de info cygnus!!
Rio Klein - Fearless (Agnelli & Nelson / Original / Push / Cardiff Mixes)
Agnelli & Nelson mix heeft veel wel van Holding On To Nothing en is ook bijna net zo goed! 8.5 daarvoor... Push is weer typisch Push, verder niet bijzonder... 7 dus
die andere 2 boeien niet zo...
Solid Globe - North Pole (Liquid Life / Re:Locate / Oliver Dey / Francis Blaid / Thomas Datt / Probspot Mixes)
6 nieuwe mixen van North Pole, geen van allen zo baanbrekend als het origineel, maar er zit voor ieder wat wils tussen... mijn persoonlijke favo's zijn Liquid Life, Re:Locate en Thomas Datt mixes... Re:Locate remix is lekker anders dan de rest, beetje clubby
7.5 alles bij elkaar...
Re:Locate - Waterfall
Komt in 2 mixen waarvan de A verreweg de beste is. Lekkere stevige uplifting tune... ECHTE feest trance
Anders weer dus dan de Re:Locate mix van North Pole en de 3e release op het Galactive label na Astura - Orions Belt en Empyreal Sun - Intense Emotion / Twisted Reality... erg hoog... maar een 9 voor de A dus
De b is rustiger en scoort toch ook een 7.5
Primolux - Turnpoint
Komt ook weer in 2 mixen, waarvan wederom de A de beste IMO, weer zo'n lekkere uplifting klapper met een heerlijke diepe toch snelle bass die er vooral na de break lekker in knalt... FEEEEEST
En ook hier komt de B aardig mee, maar knalt toch niet zoals de A... toch ook de moeite waard, vind alleen de lead niet denderend, anders had ik zeker meer gegeven... 7.5 voor de B ook maar een dikke 8.5 voor de A
Overigens wederom een Galactive release...
VDM - Additional Works 3
Was al een tijdje uit, maar nu hebben de tracks ook namen... en wel Yellow Subway en Nebula... Waarvan Nebula lekker ouderwets klinkt a la '98 '99... Typisch Vincent de Moor uit die tijd... in tegenstelling tot de belangrijkste track voor mij op deze release No Hesitation, die dus niet op de eerdere Additional Works 3 release stond... Maar jonges wat blijftie lekker die No Hesitation... en eindelijk een goeie rip
hehe... een 9 voor No Hesitation... 7.5 voor de rest...
thanxx for the reviews CygnusX & Eiregooie!
| Primer - Indulge/The Silver Lining |
| Originally posted by eieregooie Re:Locate - Waterfall Komt in 2 mixen waarvan de A verreweg de beste is. Lekkere stevige uplifting tune... ECHTE feest trance Anders weer dus dan de Re:Locate mix van North Pole en de 3e release op het Galactive label na Astura - Orions Belt en Empyreal Sun - Intense Emotion / Twisted Reality... erg hoog... maar een 9 voor de A dus De b is rustiger en scoort toch ook een 7.5 |
| Originally posted by PeterVmd En 2 Eieregooie.. is die Primolux - Turnpoint niet hetzelfde als Herion - Turnpoint... |
Altitude "Silence is loud" [Platipus]
Komt met de Original en de Neo & Farina remix. De Original nestelt zich ergens tussen uplifting en progressive. De Neo & Farina remix krijgt mijn voorkeur, met een lekkere flangey-breakdown en een nog zaliger buildup met een luide stilte...
JFK vs Revolution 9 "Metropolis" [Mondo]
JFK is resident in het Engelse club Passion en heeft nummers als "Good God" gemaakt. Revolution 9 kent (hoop ik) iedereen van "The Weapon". Er is naast de Original ook een Prime Mover remix. Het percussie in de eerste vind ik h��l goed en dansbaar. Er zitten lekker veel stabby synths in, maar de main lead heeft toch een beetje op mij moeten groeien. De Prime Mover remix vind ik minder verrassend dan het origineel, en de lead is niet veel anders, enkel dat hij nogal pizzicato-achtig klinkt (soory voor die term maar ik ben dan ook voor iets student muziek he). Verkrijgbaar op het lable van Darren Tate.
| Originally posted by arj1o1 Britney Spears Feat. Madonna - Me Against The Music (Gabriel & Dresden Mix) na een paar keer luisteren toch wel vetjes, had het origineel geweigerd te luisteren maar g&d hebben er toch goed werk van gemaakt, zeer dasnbaar met een lekkere beat, alleen een beetje te veel vocals 7.5/10 |
| Originally posted by Pumaz Altitude "Silence is loud" [Platipus] Komt met de Original en de Neo & Farina remix. De Original nestelt zich ergens tussen uplifting en progressive. De Neo & Farina remix krijgt mijn voorkeur, met een lekkere flangey-breakdown en een nog zaliger buildup met een luide stilte... |

Ei, ooit al van smaak gehoord?
Ja? Awel die verschilt bij andere mensen

| Originally posted by Pumaz Ei, ooit al van smaak gehoord? Ja? Awel die verschilt bij andere mensen |
| Originally posted by Eagle` tune is niet echt ongelofelijk , maar de hoes is best wel lekker |
www.only-djs.com >search>britney>me against the music>knock yourself out 
zozo die plaat moet ik hebben
Mr.Sam vs. Tim Coltrane - The Tribute
goed nummer van mr.sam.
meer progressive A-kant, dansvloergeori�nteerde remix op de B-kant.
lekkere oosterse(?) vocals.
8/10
| Originally posted by tor8024 Mr.Sam vs. Tim Coltrane - The Tribute goed nummer van mr.sam. meer progressive A-kant, dansvloergeori�nteerde remix op de B-kant. lekkere oosterse(?) vocals. 8/10 |
| Originally posted by eieregooie Ga jij nou maar gauw bij Cygnus kijken... |

Nu-NRG - Connective EP
3 nieuwe tracks by Nu-NRG : Connective, Le Mirage & The Mind. De eerste 2 kende ik al, vooral die Le Mirage is super (-> m'n favoriet nummer van de 2e Orgasmatron-set). The Mind is een gemiddeld hardtrance-nummer, niet slecht, je herkent de typische Nu-NRG sound er niet in, vind ik.
8/10
Rank 1 - Symsonic
Al lang bekend bij de meeste tranceaddicts. Tis eigenlijk schandalig dat we nog altijd moeten wachten op de Dumonde Remix, maar de release van de Original & Instrumental heeft ons daar weer wat dichterbij bij gebracht. Beide schoon nummers, maar al behoorlijk oud.
7/10
Starchaser - Falling Star [Paul Van Dyk Dub Mix]
Ik was enthousiast en vol spanning toen ik zag dat PvD dit pareltje onder handen had genomen, maar eigenlijk stelt het nummer me teleur. Hij heeft weinig tot niets aan het origineel toegevoegd, imo.
5/10 (terwijl het origineel zeker 8/10 krijgt)
Kai Tracid - Conscious [Energy Mix]
Heerlijk nieuw knallend nummer door Kai Tracid, hoewel het heel erg lijkt op Destiny's Path (<- een van mijn alltime favorites trouwens).
7/10
Meridian - A Long Time [Carlo Resoort Remixes]
Gemiddeld trancenummer, niets speciaals, nogal eentonig als je het mij vraagt. Meridian = Carlo Resoort.
5/10
Tangled Universe - Rain & Thunder EP
Aangenaam verrast ben ik door deze EP. Rain & Thunder (het eerste nummer) heeft een lekkere melodie. Ik vind het leuk hoe deze opbouwt en steeds elementen toevoegt naarmate het nummer vordert. Execute Mode (nr 2) is waarschijnlijk de favoriet van de meesten. Mooie strings in de opbouw, gevolgd door een hele lichte breakdown, die dan weer netjes opbouwt. Klinkt wat happy, but I like it. Hyper Threading (nr 3) is een (minder goed,) relaxed nummer, met acid-elementen. Tangled Universe = Three Drives (On A Vinyl).
7/10
Reysan Khan - Shiatsu
Nog nooit gehoord van Reysan Khan, maar wel van de remixers : 2 Players & That Mucho. Beide remixen klinken zoals hun ander werk, goed dus. Groeipotentieel.
6.5/10
Dat was het weer voor deze week!
Ps: Neo & Farina - Alba Rossa and Colorzone - Indigo Offence/Magenta Revenge have grown on me this past week, especially Indigo Offence 
| Originally posted by Pumaz En ik heb van gedacht veranderd over de nieuwe Altitude btw |

| Originally posted by CygnusX Starchaser - Falling Star [Paul Van Dyk Dub Mix] Ik was enthousiast en vol spanning toen ik zag dat PvD dit pareltje onder handen had genomen, maar eigenlijk stelt het nummer me teleur. Hij heeft weinig tot niets aan het origineel toegevoegd, imo. 5/10 (terwijl het origineel zeker 8/10 krijgt) |
vind dat er de laatste tijd toch wel echt weinig goede nummers zijn uitgekomen.. beetje matig november hoop dat de laatste maand voor meer plezier zorgt 
| Originally posted by tor8024 Mr.Sam vs. Tim Coltrane - The Tribute goed nummer van mr.sam. meer progressive A-kant, dansvloergeori�nteerde remix op de B-kant. lekkere oosterse(?) vocals. 8/10 |
Origine - Sanctuary is nu uit op vinyl!!!

| Originally posted by Pumaz Origine - Sanctuary is nu uit op vinyl!!! |
Adam Sheridan - Lektrik
kheb er sommigen al mee lastig gevallen maar deze plaat is voor mij echt wel HET ding van de maand (minstens). Toevallig tegengekomen in de platenbakken bij 2dance.
Dikke 8/10