TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe mods: Eieregooie en Magik?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Sint en Piet lijken me te gek om hier de boel te rulen...
Maaruh gooi der maar een paar neer joh,tis toch maar om t id.
En k denk idd niet dat blikmans zonder zn moddertietel kan,wat moet ie dan nog zeggen wat ie is in life?
Mijn zegen hebben de manne,alhoewel ik Hee Hoo wat meer spectaculair en vernieuwend zou vinden,maar das teveel "risico" voor dit forum ben ik bang
ben ut dr mee eens
Kort maar krachtig:
Hij's fijn!
Mijn stem hebben ze ook 
Mijn stem hebben ze ook.
Nu gvd weer wachten op Swamper, ik hoor niets van hem!! Grrrrr!!
Oh, en wat de 2 nieuwe mods dan mogen doen, is zorgen dat de ban van Siesta blijft bestaan. Heb Mr Hee Hoo gebanned, nieuwe alias van Siesta.
Persoonijk vind ik 3 mods ook wat overdreven (altijd al gevonden), maar als de meesten t willen ben ik uiteraard voor!
ik wil profeetrus terug

jullie doen maar, als tin en tim ook maar een ban krijgen. terng, irritante lui zijn dat 
Het is mij ook goed.
Mijn stem hebben ze ook
van mij mogen ze mod worden...
maar hebben we er echt 3 nodig?
| quote: |
| Originally posted by Jesse van mij mogen ze mod worden... maar hebben we er echt 3 nodig? |
| Originally posted by SnuggLe Oh, en wat de 2 nieuwe mods dan mogen doen, is zorgen dat de ban van Siesta blijft bestaan. Heb Mr Hee Hoo gebanned, nieuwe alias van Siesta. |
| Originally posted by MennoB Mis ik iets.... |
| Originally posted by New Wave Dat denk ik wel ja. |
| Originally posted by MennoB Gaat dit nog over, dat hij iets zei op Mirc een aantal heel wat maanden geleden?? |
vinnet best 
| Originally posted by New Wave Nou, eigenlijk niet nee. Kom jij hier vaker? |
. Maar wat is er dan met Siesta, want ik weet wel dan veel hem niet moeten, maar waarom...
| Originally posted by MennoB jawel hoor, alleen ik lees wat ik wil lezen . Maar wat is er dan met Siesta, want ik weet wel dan veel hem niet moeten, maar waarom... |
Ja ik vind ook alles best zolang er hier nog maar lekker of trance/progressive/techno en feesten gelult wordt!

| Originally posted by Partyhardy! Ja ik vind ook alles best zolang er hier nog maar lekker of trance/progressive/techno en feesten gelult wordt! |
mijn stem hebben jullie ook gasten 
GO FOR IT 
Wordt het nu niet gewoon tijd om een knoop door te hakken? Ik geloof dat Eieregooie en Magik allebei wel willen en dat niemand daar problemen mee heeft.
Met alle respect, ik geloof dat iedereen inmiddels de tijd heeft gehad zn zegje te doen, dus zullen we ophouden met dit "gezeur"?
ERGO:
VOORSTEL= Eieregooie en Magik worden mod, basta, klaar, einde onderwerp.
kunnen we dan nu weer gewoon normaal ongecompliceerd tranceaddictje spelen?
Snuggle heeft het 3 of 4 dagen geleden al tegen Swamper gezegd, maar die is een beetje langzaam
| Originally posted by Blik Snuggle heeft het 3 of 4 dagen geleden al tegen Swamper gezegd, maar die is een beetje langzaam |
Gvd gvd gvd...die Swamper reageert nog STEEDS niet. Lijkt wel offie ons gewoon negeert. Erg fijn!
Mijn excuses iig!