TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In de hemel is geen bier...
Pages (2): « 1 [2]


Posted by djcresto on Nov-10-2003 12:51:

quote:
Originally posted by Nabistai
Neenee das voor op onze befaamde 'voor-fuiven' (hehe 5 jaar geleden ofzo bennik me da idee begonne bij mijn vrienden, int begin vonde ze da raar ma nu doen zet bekanst allemaal )

Het idee is simpel doch briljant tegelijkertijd: Ge koopt flesse wodka, ge zoekt in de buurt van de fuif/dancing 1 of ander onguur plekske, ge drinkt u strontzat, gaat naar u evenement en dan drinkte daar gewoon verder terwijl ge u gat eraf shaked Wij als arme studentjes sparen zo superveel geld uit. Vb een grote fles smirnoff = +-3 euro of zo (of nog ni dacht ik) in de winkel. Een zuipkaart kost meestal 10-15 euro voor 11 bonnekes. Das normaal 5 smirnoffs op een fuif. Zo'n grote fles = +-3 glaaskes ofzo. Dus voor 6 euro hebt ge 6 glazen, tezrwijl ge op de fuif 10-15 euro betaald voor 5 glazen. Over de prijzen in dancings zullen we maar zwijgen zeker... (klootzakkige afzetters)

Ziehier de briljantie van een 'voorfuif'


ik heb eigenlijk een hekel aan serieus zatte mensen in een discotheek, wat niet wil zeggen da ik nie drink, maar in een discotheek toch meestal nie veel.
In een discotheek moet ge nie de marginalen gaan uithangen, da doede op een boerefuif.


Posted by Tiger777 on Nov-10-2003 12:56:

quote:
Originally posted by djcresto
In een discotheek moet ge nie de marginalen gaan uithangen, da doede op een boerefuif.

helemaal mee akkoord


Posted by pooley on Nov-10-2003 12:58:

Der zijn dus verschillende graden in zat zijn he.
Die mensen, zo zat da ze precies op liquid zitten, kan ik ook ni af, maar als ge gewoon wa aangeschoten zijt en laat de anderen met rust en amuseert u, who cares.


Posted by TOR on Nov-10-2003 15:24:

quote:
Originally posted by djcresto
ik heb eigenlijk een hekel aan serieus zatte mensen in een discotheek, wat niet wil zeggen da ik nie drink, maar in een discotheek toch meestal nie veel.
In een discotheek moet ge nie de marginalen gaan uithangen, da doede op een boerefuif.


daar ben ik het helemaal mee eens!

naar een discotheek ga je voor de muziek.


Posted by cyberia on Nov-10-2003 15:41:

geef mij toch maar liever zatte pippo's in een discotheek dan e groepke geflipte kiekens op pillen


Posted by Nabistai on Nov-10-2003 15:43:

Jama naar nen diskotheek ben ik nog nooit zat geweest, alleen maar in de wind Tis dus idd op die zogenaamde 'boerefuiven' da ik da liever doe


Posted by Tiger777 on Nov-10-2003 15:43:

boerefuiven zonder alcool...stel u voor


Posted by cyberia on Nov-10-2003 15:50:

quote:
Originally posted by Tiger777
boerefuiven zonder alcool...stel u voor

zoals een stripclub zonder borsten


Posted by Nabistai on Nov-10-2003 15:52:

quote:
Originally posted by cyberia
zoals een stripclub zonder borsten


Of een borst zonder tepel


Posted by cyberia on Nov-10-2003 15:55:

quote:
Originally posted by Nabistai
Of een borst zonder tepel

dat is dan weer de stap verder h�


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.