TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In de hemel is geen bier...
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Nabistai Neenee das voor op onze befaamde 'voor-fuiven' (hehe 5 jaar geleden ofzo bennik me da idee begonne bij mijn vrienden, int begin vonde ze da raar ma nu doen zet bekanst allemaal )Het idee is simpel doch briljant tegelijkertijd: Ge koopt flesse wodka, ge zoekt in de buurt van de fuif/dancing 1 of ander onguur plekske, ge drinkt u strontzat, gaat naar u evenement en dan drinkte daar gewoon verder terwijl ge u gat eraf shaked Wij als arme studentjes sparen zo superveel geld uit. Vb een grote fles smirnoff = +-3 euro of zo (of nog ni dacht ik) in de winkel. Een zuipkaart kost meestal 10-15 euro voor 11 bonnekes. Das normaal 5 smirnoffs op een fuif. Zo'n grote fles = +-3 glaaskes ofzo. Dus voor 6 euro hebt ge 6 glazen, tezrwijl ge op de fuif 10-15 euro betaald voor 5 glazen. Over de prijzen in dancings zullen we maar zwijgen zeker... (klootzakkige afzetters)Ziehier de briljantie van een 'voorfuif' |
| quote: |
| Originally posted by djcresto In een discotheek moet ge nie de marginalen gaan uithangen, da doede op een boerefuif. |
Der zijn dus verschillende graden in zat zijn he.
Die mensen, zo zat da ze precies op liquid zitten, kan ik ook ni af, maar als ge gewoon wa aangeschoten zijt en laat de anderen met rust en amuseert u, who cares.

| quote: |
| Originally posted by djcresto ik heb eigenlijk een hekel aan serieus zatte mensen in een discotheek, wat niet wil zeggen da ik nie drink, maar in een discotheek toch meestal nie veel. In een discotheek moet ge nie de marginalen gaan uithangen, da doede op een boerefuif. |
geef mij toch maar liever zatte pippo's in een discotheek dan e groepke geflipte kiekens op pillen![]()
Jama naar nen diskotheek ben ik nog nooit zat geweest, alleen maar in de wind
Tis dus idd op die zogenaamde 'boerefuiven' da ik da liever doe 
boerefuiven zonder alcool...stel u voor
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 boerefuiven zonder alcool...stel u voor |
| quote: |
| Originally posted by cyberia zoals een stripclub zonder borsten |
| quote: |
| Originally posted by Nabistai Of een borst zonder tepel |
dat is dan weer de stap verder h�
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.