TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TranceXtion
Pages (2): « 1 [2]
Sjit nu toch eigenlijk best zin in dit feestje.... deurverkoop 45 euro
nee dat wordt me te veel!
Dan maar een filmpje op de bank 
en is er iemand nog geweest??????
Ja, het was best wel tof eigenlijk. Er konden alleen echt geen 7000 man. Ik schat dat er zo'n twee tot drieduizend waren. Rank 1 opende goed met nummers als Unknown Source - Nadjanema. Dj Joop draaide ook erg lekkere tracks. Maar Astrid draaide het beste, o.a. de nieuwe Clokx, Macmark - Jam is pumpin en nog wat meer. De vip-room was echt bagger, twee banken en een watertonnetje. Temeer omdat dat 15 euro extra kostte als je de kaartjes kocht.
Verrassing van de avond was dj jurgen die ineens met tracks als Ayu - M (Above & Beyond remix) kwam aanzetten. Bij Cor Fijneman werd het me allemaal the beukerig. maar ja was ook het eind van de avond
publiek niet echt super, maar de sfeer was wel ok. Veel security, goed fouilleren. De prijs van 35 euro was echt veel te hoog. Gelukkig zelf geen last van gehad :P Bier was 2 euro, dus dat was op zich wel ok.
Wel cool feestje dus uiteindelijk!
Ik heb het helaas moeten missen... ik was zaterdag ziekjes en nog onvoldoende hersteld voor een hele nacht te feesten 
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 De vip-room was echt bagger, twee banken en een watertonnetje. Temeer omdat dat 15 euro extra kostte als je de kaartjes kocht. |