TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Commuitys
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by WoberT TA: Trevligaste communityn av alla, har tyv�rr gl�mt bort att logga in h�r p� ett par m�nader *oops* |

| Originally posted by SteveTranz4ever D� f�r du ta dig e kragen � bli en mer frekvent bes�kare d� wobbanbobban ![]() De va fan ett bra tag sen man s�g dig h�r |
men nu n�r man tr�ttnat p� TC l�r jag va h�r mer.. ska ta bort min �ckligt fula avatarbild bara.. 
| Originally posted by WoberT Peugeot-sport-club.com: d�r jag h�nger mest n�stan hehe blir s� n�r man k�pt bil. men j�kligt mycket trevligt folk d�r. inget direkt community kanske. |
| TC: hmm va ska man s�ga.. f�rr va det r�tt schysst men nu har det blivit en j�vla lekstuga, sen att man f�tt reda p� vad "�garen" g�r f�r g�r ju inte det hela b�ttre.. |
vad g�r �garen f�r? vem �r �garen?
lunarstorm: g�r bara in o kollar min gbok/mail... checkar n�gra diskusar ibland ocks� f�r att f� mig ett skratt.. hehe
TA: b�sta tranceforumet som finns ju.. speciellt SWETA delen..
e mestadels bara p� sweta, production o promotion.. kollar n�gra andra lite d� o d� bara.. men riktigt sk�n st�mning h�r o utan alla p� production/promotion delen hade min musik inte varit n�nting 
TC: blev ju medlem d�r bara f�r att kunna g� p� n�n fest.. men sen h�ll jag mig kvar o postade mer o mer, men blir inte s� ofta l�ngre pga att det n�stan blivit lite fjortis.. checkar in lite d� o d� dock.
T.nu: e medlem men e aldrig d�r s� vet inte.
graphic forums: hel sk�nt grafik forum med hel sk�na m�nniskor..
hel ball ibland... b�sta grafik forumet helt klart
Low opacity: r�tt bra st�lle f�r grafik ocks�... inte lika sk�n st�mming som i GF, men e d�r lite d� och d� �nd�-
Serious-sounds: bra production forum, men lite f�r lite folk dock tyv�rr.... men h�nger d�r �nd� en del 
BieS: hehehehehe... hel sk�nt st�lle n�r vi hade folk d�r.. hehe
e typ jag o 2 till som skriver d�r lite d� och d� bara.
mest skitsnacka bara.. hehe
vet inteom man kan klassa dem l�ngst ner som communities direkt.. lunarstorm e la mer det, men �nd� 
Jod� PA (playahead) har blivit n�mnt, staz.. 
Jag var v�rsta lunar-freaket ett tag. typ 100 gb l�gg om dagen fick man och runt 20 mail.. satt p� diskusar hela j�kla tiden och flumma, sedan f�rsvann man ett tag och nu �r jag tbx, men skriver bara till en person, som r�kar vara min brorsas ex.. h�lla kontakten lite, �r medlem p� PA ocks�, d�r skriver jag ocks� just nu till 1 person lite d� och d�..
Man kan s�ga att man sitter ganska mkt p� IRC, p� #gamer.se, #tranceland och #burton,, annars �r man ju h�r, och ibland tittar man in p� tC
Gillar communitys, f�r folk kan h�lla kontakten med varandra
Har 2 st polare som tr�ffat tjejer �ver lunar och PA f�rresten.. *haha*
/peace
alla har skrivit en kommentar om TA, vilket inte jag gjorde eftersom jag t�nkte att community var mer... (st�lle d�r man har presentationssida etc) och detta �r mer forum?
men l�t g�...
TA
Gillar forumet (och diskussionerna som f�rs h�r) OCH inte att f�rgl�mma, alla goa m�nniskor som h�nger h�r.. skarpt!
den d�r djgermany va nog det f�nigaste jag l�st... kan ju inte varit seri�st.
f�r�vrigt har jag aldrig haft ett login p� lunar och kommer aldrig skaffa mig det heller. klarar helt enkelt inte av alla *verb*, juh, typ och liknande.
| Originally posted by tobo99 klarar helt enkelt inte av alla *verb*, juh, typ och liknande. |
| Originally posted by reveal n�got av det �verj�vligaste som finns �r *ler* |
hehe... jag har nyss blivit medlem p� Nightlife.se. st�lle f�r folk 20+ som gillar party
dock k�nner jag bara till tre (kompisar fr�n s-vall som har det =/ ) s� om n�n e d�r, f�r ni g�rna skriva till mig
heter samma som h�r
men detta lovar jag e det sista community jag ska h�lla till p�.. e ju redan p� tv� sen innan...
TA ej inr�knat..