TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA vs VRT!!!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Push2005 on Aug-16-2006 14:35:

Re: BETA vs VRT!!!!

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ja mensen ik pik dat dus niet dat de VRT MIKE, L-Vee, Yves Deruyter en Johan Gielen vergeten te vermelden als internationaal bekend. Die zijn dat al jaren, terwijl Buchemi nogmaar pas zijn naam kan deftig schrijven!!! (Om nog te zwijgen over Too Many DJ's )

Ik eis excuses van de VRT!!!!!!


You, Sir, are my friend


Posted by Dark Apostle on Aug-16-2006 14:49:

a) stelleke threadbump hoeren
b) iemand heeft hun dochter lang gestuurd...


Posted by Tiger777 on Aug-16-2006 15:57:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
b) iemand heeft hun dochter lang gestuurd...

Waarom heb ik die niet gekregen


Posted by TOR on Aug-16-2006 18:07:

quote:
Originally posted by TOR
L-Vee stelt als dj niks voor.


Lol, kan dat ff veranderen zeg..

Ik zet hem seffes op de allereerste plaats in de dj mag poll


Posted by Dark Apostle on Aug-16-2006 20:46:

quote:
Originally posted by Tiger777
Waarom heb ik die niet gekregen


Juiste mensen onder druk zetten


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.