TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA vs VRT!!!!
Pages (2): « 1 [2]
Re: BETA vs VRT!!!!
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ja mensen ik pik dat dus niet dat de VRT MIKE, L-Vee, Yves Deruyter en Johan Gielen vergeten te vermelden als internationaal bekend. Die zijn dat al jaren, terwijl Buchemi nogmaar pas zijn naam kan deftig schrijven!!! (Om nog te zwijgen over Too Many DJ's )Ik eis excuses van de VRT!!!!!! |
a) stelleke threadbump hoeren
b) iemand heeft hun dochter lang gestuurd...
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle b) iemand heeft hun dochter lang gestuurd... |
| quote: |
| Originally posted by TOR L-Vee stelt als dj niks voor. |

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Waarom heb ik die niet gekregen |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.