TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Ja vad kan man s�ga, verkar ha missat b�rjan p� ett riktigt sk�nt topic
Sj�lv b�rja jag spela med DooM, sedan kom RedAlert.. har ALLA redalert man kan ha,,, hade det till och med till PS *hehe* och jag gilla verkligen redalerts story-line
sedan var det Unreal, som rockar fett med para :P
Har aldrig fastnat f�r CS och vill inte det heller, f�r m�nga som spelar och alla tar det f�r seri�st *hehe* Spelar ist alla "nya"spela jag f�r tag p�
satt och pressa SC/BW ganska l�nge, men har typ lagt av med det nu... Spelade just klart HALO ig�r, b�rja med det ig�r, som Steve.. ska h�lla �gonen �ppna f�r HALO2, f�r v�ll ladda ner ngt annat spel nu.. ajja, ska spela lite MaxPayne2 nu, kanske lite HitMan2.. PUZZ!!
Max Payne 2 e asbra 
o jag e sugen p� PES 3 o NFS underground 
f�r fifa (pc-versionen) gjorde mig besviken. dom bryr sig mindre o mindre om pc versionerna o satsar mer p� konsolerna..
| quote: |
| CS har tyv�rr f�tt f�r m�nga sm� ungar som spelar |

| Originally posted by dbl exakt... strategi spel har jag ju ingen st�rre lust att spela. mycket ballar att k�ra typ FPS spel eller bilspel.. har aldrig k�rt bilspel mot n�n... spelar knappt det �nd�.. s� det hade varit lite ball.. om n�n kan fixa n�tt ![]() |
annars �r det bara bilspel och shoot 'em ups som regerar
fan va grymmt det vore med lite sweta "lan"!
suger p� spel men det e kul o spela online =)
F�r �vrigt spelar jag som sagt n�stan aldrig, spelar jag s� e det americas army ibland och lite cs ibland eller n�tt strategispel...
b�sta spelet genom tiderna: transport tycoon! 
| Originally posted by JayBee men sen n�r Q2 kom s� var det helt sjukt d�ligt coop, singel och rocket launcher var ju mardr�m f�r alla och s�.. n� det var inge vidare. enda kul med Q2 var modden som HL's natural selection baserade sig p� "GLOOM" skit kul mod till Q2 ![]() |
| Originally posted by Smekbar ID's spel var ju aldrig direkt gjorda f�r singelplayer spel utan snarare som demonstrationer f�r vad 3d-motorerna klarade av att g�ra... Q2 �r f�r�vrigt l�tt det b�sta onlineliret n�nsin... Threewave CTF �r s� o�ndligt kul... Har spelat det hur mycket som helst, b�de public o klanlir.. grymt... spenderade �ven hela gymnasiet med att lira CS, har dock tr�ttnat p� det nu. Klanen blev nerlagd n�r flickv�nner b�rjade dyka upp lite h�r och var, och public CS e skadat tr�kigt... det jag lirat senast e Max Payne 2 och CC:Generals Zero Hour... MP2 e fan grymt kul och riktigt snyggt, dock alldeles f�r kort. Tyckte ettan var kort, men tv�an e ju �nnu kortare... Dock grymt sk�n noirk�nsla i spelen. CC:Generals Zero Hour e r�tt sk�nt tycker jag, de nya enheterna tillf�r mycket... B�ttre balans nu k�nns det som. annat spel man kan rekommendera e ju Neverwinter Nights. Riktigt kul spel som tar l�ng tid att klara om man g�r allting... ska ge mig p� expansionsettet nu i dagarna... Hoppas det e lika bra |
sen testade jag att leka lite med deadman walking, n�r det kommer o�ndligt med fiender men det blev tr�kigt v�ldigt snabbt s� d� letade jag upp koder och spelade mina favoritbanor med obegr�nsad ammo och lekte lite sen dess har jag inte spelat det
pinsamt vad bra max payne �r!
blir ju sjuk bara p� ljudeffekterna! 
annars s� vietcong, n�gon? 
| Originally posted by [nils] pinsamt vad bra max payne �r! blir ju sjuk bara p� ljudeffekterna! ![]() annars s� vietcong, n�gon? |
och funktionalitet i coop
(i alla spel alts�)
| Originally posted by Kongo_kim sport sport sport det �r min grej |
Kanske dags att inf�rskaffa en handkontroll snart...
| Originally posted by DJ_Laszlo Vi surfar p� samma v�gl�ngd du och jag. NHL, FIFA och Tiger Woods �r det enda jag �ver huvudtaget kan f� f�r mig att s�tta mig och spela. FIFA 2004 till PC suger d�remot elefantballe om man inte har n�gon handkontroll. Och jag har FORTFARANDE inte hittat inst�llningarna till var man �ndrar kontrollerna till tangentbordet (jag hatar handkontroller)...har EA missat detta helt eller? Det var tider d� man endast hade A, S och D samt pilarna att h�lla reda p�. Nu �r det lite v�rre . Kanske dags att inf�rskaffa en handkontroll snart... |
�hh skit i FIFA det �r piss.
PES �ger totalt.
v�rsta pinsamma f�rlusten ig�r. Jag (Chelsea ledde 2-1 mot Lazio och 90 minuten kvitterar dom. ok t�nkte jag 2-2 hyfsat borta. sedan typ 94:e kanske dom f�r frispark fr�n halva plan, inl�gg kommer Cudicini missar bollen dom f�r �ppet m�l och g�r 3-2
s�nt som h�nder 
| Originally posted by Kongo_kim �hh skit i FIFA det �r piss. PES �ger totalt. v�rsta pinsamma f�rlusten ig�r. Jag (Chelsea ledde 2-1 mot Lazio och 90 minuten kvitterar dom. ok t�nkte jag 2-2 hyfsat borta. sedan typ 94:e kanske dom f�r frispark fr�n halva plan, inl�gg kommer Cudicini missar bollen dom f�r �ppet m�l och g�r 3-2 s�nt som h�nder |
Vet hur det k�nns...men vad glad f�r att det inte var att det var en riktig champions league final som detta h�nde...
Skillnaden var att de v�nde 0-1 till 2-1 p� �vertid (Solskjaer & Sheringham). Har aldrig varit s� lycklig i hela mitt liv!).
| Originally posted by DJ_Laszlo lol Vet hur det k�nns...men vad glad f�r att det inte var att det var en riktig champions league final som detta h�nde...(oj...var det inte detta konststycke United lyckades med mot Bayern M�nchen i CL-finalen f�r 4 �r sen? Skillnaden var att de v�nde 0-1 till 2-1 p� �vertid (Solskjaer & Sheringham). Har aldrig varit s� lycklig i hela mitt liv!). |
| Originally posted by Kongo_kim var bara gruppspel. ang CL finalen TUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! |
Tycker att dom som vill och kan ska hoppa in lr ngn som hostar en CS server ngn timme lr fler, helst ngn med BBB... jag e p� iallafall

| Originally posted by ice_key Tycker att dom som vill och kan ska hoppa in lr ngn som hostar en CS server ngn timme lr fler, helst ngn med BBB... jag e p� iallafall |
YES! �ntligen har jag klarat av hela Halo... var mest kul i b�rjan men det var n�t man k�nde man vartvungen att klara av... Roligt slut ocks� 
| Originally posted by SteveTranz4ever YES! �ntligen har jag klarat av hela Halo... var mest kul i b�rjan men det var n�t man k�nde man vartvungen att klara av... Roligt slut ocks� |
Just nu k�r jag CoD p� multiplayer, Need For Speed Underground och Simpsons Hit And Run ...
Brukar inte vara en s�n som spelar men nu medans jag varit sjuk har jag hittat lite kulia spel 
Dock funderar jag p� att k�pa mig en konsoll till (har ett Xbox nu, som mest tj�nar som filmdator med modchippet ...
)
Men jag �r sugen p� att k�ra Streets of LA, n�n som testat det?
PS2 ... har h�rt att det l�r vara kul?
min brorsa har slagit sverigetv�an i broodwars, min brorsas kompis har vunnit 60 000 kr i n�n quake-t�vling i korea...sj�lv kan jag spela roller coaster tycoon
och jag tycker det �r l�skigt med shoot-em-up-spel...
det var v�l ungef�r mitt bidrag i den h�r tr�den.

Just nu CM 03/04
med Ajax och jag ligger tv�a efter j�vla PSV Eindhoven.
| Originally posted by Kongo_kim Just nu CM 03/04 med Ajax och jag ligger tv�a efter j�vla PSV Eindhoven. |
| Originally posted by DJ_Laszlo IN MED ZLATAN!! |
| Originally posted by Kongo_kim Jod� han spelar 9 m�l p� 15 matcher 6 inhopp |
| Originally posted by SteveTranz4ever �r det n�t fotbollsspel eller ? |