TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Jakhira on Nov-20-2003 13:15:

Een liveset van Oliver Lieb zou beter zijn imo...

Posted by carlcox43 on Nov-23-2003 10:49:

carl cox is the man

Posted by emma on Nov-26-2003 16:25:

ARMIN moet komen!!! weer een 3uur setje net zoals de vorige outdoor editie, was echt geweldig! de sfeer zat er helemaal in en de tent stond op zijn kop!
Gabriel&Dresden mogen ook wel eens komen draaien....
en waarom nodigen ze ferry corsten eens niet uit???

(armin liefst in een kleine zaal en niet op main stage, is veel gezelliger, zo heeft ie meer interactie!)

Posted by Gladius on Nov-26-2003 17:29:

quote:
Originally posted by emmabiatch
ARMIN moet komen!!! weer een 3uur setje net zoals de vorige outdoor editie, was echt geweldig! de sfeer zat er helemaal in en de tent stond op zijn kop!
Gabriel&Dresden mogen ook wel eens komen draaien....
en waarom nodigen ze ferry corsten eens niet uit???

(armin liefst in een kleine zaal en niet op main stage, is veel gezelliger, zo heeft ie meer interactie!)

jaaaaa armin in zo'n klein zaaltje zoals vorige keer (ehm aib indoor zekers?), was den eerste keer dat ik hem bezig zag hmmm! =).
en ik heb ferry 1 keer gezien (illusion @ the beach), en dat is tot hiertoe toch m'n beste trance ervaring. blisss...
armin & ferry op 1nen avond zou het einde zijn natuurlijk...

-Glad

Posted by CygnusX on Dec-27-2003 23:21:

Een paar nieuwsflashes ivm AiB Indoor :
- Marco Bailey en Push (Live)
- 1 grote room
- Ze willen nog breder gaan dan vorige edities qua genres

Ik heb deze informatie van het dance4mation-forum, dus zal het wel kloppen.

Posted by Dark Apostle on Dec-27-2003 23:49:

quote:
Originally posted by CygnusX
- 1 grote room

nog breder......wat gaan ze doen Futurepop, Industrial-Electro en Goa er nog bijhalen ^^

Posted by Zehra on Dec-27-2003 23:58:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
nog breder......wat gaan ze doen Futurepop, Industrial-Electro en Goa er nog bijhalen ^^

goa mogen ze van mij erbij halen... dan heb ik dat ook eens meegemaakt

Posted by Eagle` on Dec-28-2003 00:05:

quote:
Originally posted by CygnusX
- 1 grote room

mja live, dat stelt meestal 9 op 10 toch teleur, hebt je echt geen kleuter aan

Posted by pooley on Dec-28-2003 01:59:

1 room en daar alle genres in
no thx ze
trance - prog house en techno ok ma sommige van die andere platte genres of hardcore (wink wink fus)
no thx

Posted by Gladius on Dec-28-2003 11:05:

idd, dan moge ze voor mijn part best trance weer in zo'n klein zaaltje steken. veel gezelliger =)

Posted by emma on Dec-28-2003 12:42:

quote:
Originally posted by Gladius
idd, dan moge ze voor mijn part best trance weer in zo'n klein zaaltje steken. veel gezelliger =)

jaaa!! ik hoop echt dat da weer het geval ga zijn maar ik vrees er een beeke voor....

Posted by djcresto on Dec-28-2003 12:54:

quote:
Originally posted by emmabiatch
jaaa!! ik hoop echt dat da weer het geval ga zijn maar ik vrees er een beeke voor....

mja vrees ik ook voor, armin van buuren is al veel te populair geworden om hem in zo'n klein zaalke te steken. Hoewel dat vele plezanter zou zijn.

Posted by Meltoz on Dec-28-2003 13:06:

Eagle had daar echt wel e schoon lijstje me:

Lange, Armin, Ferry, M.I.K.E.,...

zou mss nog aangevuld kunne worde me:

Markus Schulz, Filo & Peri, Scott Bond (Al aangehaald), Agnelli and Nelson, Robert Nickson en tja waarom de Paule nie h� ...

MA ARMIN MOE DER ZEKER BIJ... !!!!!!!

Posted by emma on Dec-28-2003 13:16:

quote:
Originally posted by djcresto
mja vrees ik ook voor, armin van buuren is al veel te populair geworden om hem in zo'n klein zaalke te steken. Hoewel dat vele plezanter zou zijn.

ja en hij vond da zelf ook super, die sfeer enzo daar...
blijven hopen da ze nen grotere naam hebben voor die grote zaal

en die line up van eagle' ziet er goe uit
(doe markus schulz, misja helsnoot en robert nickson der ook maar bij)

en natuurlijk w��r een 3uur setje van armin (is toch altijd zo op antwerp is burning )

Posted by TOR on Dec-28-2003 18:05:

quote:
Originally posted by Gladius

volledig mee akkoord.

push heb ik nog nooit live gezien, dus ik zal er toch sowieso bij zijn..

Posted by Wildfir3 on Dec-28-2003 18:15:

nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen

Posted by Dark Apostle on Dec-28-2003 18:31:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen

Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn ��n hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!!

Posted by Wildfir3 on Dec-28-2003 18:37:

mehehehe, imagine.... daar gaat dan iedereen zijn goed beeld van mike :P

Posted by djcresto on Dec-29-2003 00:49:

quote:
Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn ��n hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!!

ooit live yves deruyter gezien, samen met mike

de draad van ydr zijn keybord was zelfs nie aangesloten. Mike speelde ook, maar denk niet dat da live zal zijn. Zal ook wel teveel risico's inhouden.

Wat bv mocht airwave live gaan, en die maakt zn tracks soms volledig met pc. Mss gaat hij dan klikken op de muis voor een groot publiek

Posted by Gladius on Dec-30-2003 12:25:

quote:

en dervoor misschien 2 halfnaakte tieners dansend op den beat

naja, alles is beter dan dien Regi live te moeten zien =\

Posted by Wildfir3 on Dec-30-2003 12:35:

regi zijn tanden zijn scary

Posted by Dark Apostle on Dec-31-2003 10:34:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
regi zijn tanden zijn scary

Regi is scary, ni alleen zijn tanden =)

Posted by Buoyant on Dec-31-2003 11:50:

kheb "push live" gezien afgelopen zomder op illusion at the beach, dat was op zich supertop allemaal. Mike draaide zijn nummers toen via een laptop maar wel met speciale mixen en geluiden aan zijn eigen nummers toegevoegd da was super. Het enige negatieve was dat er nog 2 mannen bijstonden die volgens mij toch wel een beetje op het keyboard en op de drums stonden te rammen, toen kreeg ik wel een beetje een milc inc gevoel, als ie die 2 kerels nu gewoon thuis zou laten en zelf zijn dingetje doen zou het super zijn, want die 2 kerels stonden er naar mijn mening maar bij voor de spreekwoordelijke spek en bonen.
Maar zoals reeds gezegd live optreden is nooit gemakkelijk, maar Mike deed het toen toch wel goed vond ik,en het is voor Mike zeker een mooi alternatief om es ne keer te doen!!!!

Posted by TOR on Dec-31-2003 16:02:

blijkbaar wordt het niet Push Live, maar "M.I.K.E. Live"

nieuw concept blijkbaar, maar Mike wil er nog niets over zeggen..
over twee weken komt er meer info!

Posted by Eagle` on Dec-31-2003 16:37:

no offence of het nu mike of regi is da maakt echt geen kleuter verschil, die live-acts zijn altijd maar een slappe hap

Was met chicane op 16 years Illusion hetzelfde, in die zaal was even veel sfeer te bespeuren als het 20 jarig jubileum van men grootmoeders theekransje.

Nou goed knock-youself out

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »