TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Een liveset van Oliver Lieb zou beter zijn imo...
carl cox is the man
ARMIN moet komen!!! weer een 3uur setje net zoals de vorige outdoor editie, was echt geweldig! de sfeer zat er helemaal in en de tent stond op zijn kop!
Gabriel&Dresden mogen ook wel eens komen draaien....
en waarom nodigen ze ferry corsten eens niet uit???
(armin liefst in een kleine zaal en niet op main stage, is veel gezelliger, zo heeft ie meer interactie!)
| quote: |
| Originally posted by emmabiatch ARMIN moet komen!!! weer een 3uur setje net zoals de vorige outdoor editie, was echt geweldig! de sfeer zat er helemaal in en de tent stond op zijn kop! Gabriel&Dresden mogen ook wel eens komen draaien.... en waarom nodigen ze ferry corsten eens niet uit??? (armin liefst in een kleine zaal en niet op main stage, is veel gezelliger, zo heeft ie meer interactie!) |
Een paar nieuwsflashes ivm AiB Indoor :
- Marco Bailey en Push (Live)
- 1 grote room
- Ze willen nog breder gaan dan vorige edities qua genres
Ik heb deze informatie van het dance4mation-forum, dus zal het wel kloppen.
| Originally posted by CygnusX Een paar nieuwsflashes ivm AiB Indoor : - Marco Bailey en Push (Live) - 1 grote room - Ze willen nog breder gaan dan vorige edities qua genres Ik heb deze informatie van het dance4mation-forum, dus zal het wel kloppen. |
| Originally posted by Dark Apostle nog breder......wat gaan ze doen Futurepop, Industrial-Electro en Goa er nog bijhalen ^^ |
| Originally posted by CygnusX Een paar nieuwsflashes ivm AiB Indoor : - Marco Bailey en Push (Live) - 1 grote room - Ze willen nog breder gaan dan vorige edities qua genres Ik heb deze informatie van het dance4mation-forum, dus zal het wel kloppen. |
1 room en daar alle genres in
no thx ze 
trance - prog house en techno ok ma sommige van die andere platte genres of hardcore (wink wink fus)
no thx 
idd, dan moge ze voor mijn part best trance weer in zo'n klein zaaltje steken. veel gezelliger =)
| Originally posted by Gladius idd, dan moge ze voor mijn part best trance weer in zo'n klein zaaltje steken. veel gezelliger =) |
| Originally posted by emmabiatch jaaa!! ik hoop echt dat da weer het geval ga zijn maar ik vrees er een beeke voor.... |
Eagle had daar echt wel e schoon lijstje me:
Lange, Armin, Ferry, M.I.K.E.,...
zou mss nog aangevuld kunne worde me:
Markus Schulz, Filo & Peri, Scott Bond (Al aangehaald), Agnelli and Nelson, Robert Nickson en tja waarom de Paule nie h�
...
MA ARMIN MOE DER ZEKER BIJ... !!!!!!!
| Originally posted by djcresto mja vrees ik ook voor, armin van buuren is al veel te populair geworden om hem in zo'n klein zaalke te steken. Hoewel dat vele plezanter zou zijn. |
)
| Originally posted by Gladius idd, dan moge ze voor mijn part best trance weer in zo'n klein zaaltje steken. veel gezelliger =) |
nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen |
mehehehe, imagine.... daar gaat dan iedereen zijn goed beeld van mike :P
| Originally posted by Dark Apostle Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn ��n hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!! |
| Originally posted by Dark Apostle Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn ��n hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!! |
regi zijn tanden zijn scary 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- regi zijn tanden zijn scary |
kheb "push live" gezien afgelopen zomder op illusion at the beach, dat was op zich supertop allemaal. Mike draaide zijn nummers toen via een laptop maar wel met speciale mixen en geluiden aan zijn eigen nummers toegevoegd da was super. Het enige negatieve was dat er nog 2 mannen bijstonden die volgens mij toch wel een beetje op het keyboard en op de drums stonden te rammen, toen kreeg ik wel een beetje een milc inc gevoel, als ie die 2 kerels nu gewoon thuis zou laten en zelf zijn dingetje doen zou het super zijn, want die 2 kerels stonden er naar mijn mening maar bij voor de spreekwoordelijke spek en bonen.
Maar zoals reeds gezegd live optreden is nooit gemakkelijk, maar Mike deed het toen toch wel goed vond ik,en het is voor Mike zeker een mooi alternatief om es ne keer te doen!!!!
blijkbaar wordt het niet Push Live, maar "M.I.K.E. Live"
nieuw concept blijkbaar, maar Mike wil er nog niets over zeggen..
over twee weken komt er meer info! 
no offence of het nu mike of regi is da maakt echt geen kleuter verschil, die live-acts zijn altijd maar een slappe hap
Was met chicane op 16 years Illusion hetzelfde, in die zaal was even veel sfeer te bespeuren als het 20 jarig jubileum van men grootmoeders theekransje.
Nou goed knock-youself out