TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stop Tijs For Unity
Pages (2): « 1 [2]
Je hebt twee soorten muziek:
[1]Namelijk muziek waar een producer zijn ziel en zaligheid in heeft gestopt oftwel 'gevoel' deze soort spreekt je aan of niet. Deze soort wordt ook niet opgenomen in de top-40 omdat de doelgroep te klein is.
[2]En je hebt muziek die alleen wordt gemaakt om te scoren oftewel voor de 'big-business' deze moet lekker in het gehoor liggen 'catchy' zijn en een grote doelgroep aanspreken.
Hitjes kan je scharen onder de tweede soort. Tevens kan je ook de vraag stellen waar ligt de gens tussen deze twee? In principe is dat voor iedereen verschillend! Dat is nou het mooie van muziek.
Om maar een voorbeeld van Tiesto te noemen, Flight 643 is een grensgeval, Lethal Industries is er overduidelijk 1. Dat wil nog niet zeggen dat Tiesto, hem gemaakt heeft voor het grote geld, hij heeft geld genoeg volgens mij. Misschien om Magik Muzik en trance in zijn algemeenheid enigszins te promoten?!
Wat een grapje allemaal wel niet teweeg brengt...
Hahahaha, wat ik vandaag hoorde in de klas bij mij. Een klasgenoot zat naar de tv te kijken in de pauze, was Traffic op TMF. Zei hij zo; Daarvoor hoef je echt niet goed te zijn om die muziek te maken, ik kan ook springen. Wat een sukkel is die Tiesto ook...
Toen had ik zoiets van; hoe je bek, je snapt er niks van 
LOLLLLLL 
hijs fijn hehe
mwa het is wel grappig vooral dat ASOT stukje maar niet heel geweldig...
Hahah quality