TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- M.I.K.E. & Tiësto, 5 th of december @ Versuz
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by Wildfir3 on Nov-27-2003 08:24:

Posted by djcresto on Nov-27-2003 17:07:

begin in mijn binneste te twijfelen of ik nie zou komen,

wat mij tegenhoudt:
de verre treinrit alleen
en wss het feit da het superdruk zal zijn
en mike de 19e naar cherry moon komt

waarom ik wel zou komen
mike: wil ik elke week wel horen
tiesto: toch nog steeds nr 1
verzus: ben der nog nie binnengeweest en tmoet ooit den eerste keer zijn

Posted by CygnusX on Nov-27-2003 19:57:

quote:
Originally posted by djcresto
waarom ik wel zou komen
mike: wil ik elke week wel horen
tiesto: toch nog steeds nr 1
verzus: ben der nog nie binnengeweest en tmoet ooit den eerste keer zijn

ge zijt de BeTA-meeting vergeten

Posted by Meltoz on Nov-28-2003 18:35:

Kom het feestje in de versuz e beteke vervolledigen, breng e paar vrienden en vriendinnen mee!! Ferry @ Versuz was BOM en met TIC in't achterhoofd wordt dit e geslaagde avond

Posted by Jakhira on Nov-29-2003 02:05:

Ik zit met een beetje een probleem ivm deze avond...
Ik sta als reserve geboekt op die avond en ik ga pas op de dag zelf weten of ik er kan gaan...

Posted by pooley on Nov-29-2003 11:49:

reserve wat?

kom kom dude, dees wilde echt wel ni missen ze è!!

Posted by Meltoz on Nov-29-2003 11:55:

Volledig eens met Pooley, dees kunde en moogde gewoonweg nie misse zene... !!!

Posted by Zehra on Nov-30-2003 22:36:

whiii kheb hier echt wel zin in... mah der is dus een kans dat ik de auto nie krijg om te gaan mijn ma doet weer een beetje moeilijk mahja dat gaat me dus echt niet tegenhoude... gelukkig dat een andere vriendin ook met haar eigen auto gaat, kga dan gewoon bij haar in de auto... OMG waarom heb ik daar nie aan gedacht, kga gewoon met haar en dan kan ik ook nog gerust 'drinken' als er geen plaats is, dan gooi ik iemand er uit nee nee der zal wel plaats zijn mah kben nog nie uitgefeest na vrijdag armin solo in den haag was zalig!!! heb er enkele nl-ta's ontmoet zoals eieregooie (yep the one and only ei and in real life is 'm toffer mensen, geloof me! ), snuggle, partyhardy, dj lex, ... heb er ook nog met enkele gesproke waar ik de naam nie van heb verstaan/gehoord maar echt heel gezellige mensen allemaal en wil nu toch wel eindelijk enkele beta's ontmoeten!!! (ahja heb er ook nog ff met emmabiatch gesproke... echt fijn meisje)

dus wie gaat er allemaal komen:
- POOLEY (edited; sorry jong was nie de bedoeling)
- Eagle
- TatanaGirl
- Miss Z
- Eieregooie
- Buoyant
- CygnusX
- BelgianGuru
- Steve-Austin
- FredNova
- Meltos
- PUMAZ (kom gewoon jonge )
- DJ CRESTO (gij ook he...)

- een groep Fr-TA's
- ...

en voor al de beta's die nie kunne komen wegens verschillende redenen (waaronder die f***ing examens vallen) hopelijk tot de volgende beta-meeting he en nog veel succes met uwen examens allemaal!!!

Posted by pooley on Nov-30-2003 22:39:

Mij zomaar vergeten
kzalt onthouden ze

Posted by VJ-LuPuS on Nov-30-2003 23:49:

I'll be there mixing video's

Posted by eieregooie on Dec-01-2003 02:15:

quote:
Originally posted by Miss Z
(yep the one and only ei and in real life is 'm toffer mensen, geloof me! )

Alsof ik op 't forum nie tof genoeg ben zeg

Kzal nog es 1000km rijden

Hehe... nee, twas geslaagd hoor en ik ben er vrijdag zeker weer bij

Posted by eieregooie on Dec-01-2003 02:16:

quote:
Originally posted by VJ-LuPuS
I'll be there mixing video's

Mag ik ook in beeld?

Posted by teknasia on Dec-01-2003 16:27:

I'll be there!!! 10min rijden en ik ben aan de Versuz!!!

kga al rond 20u richting trance-festijn!!

mja kga voornamelijk voor M.I.K.E. maar tis mooi meegenomen om tiësto ook aant werk te zien

Ferry Corsten @ Versuz was feestje

Posted by Meltoz on Dec-01-2003 16:54:

quote:
Originally posted by teknasia
I'll be there!!! 10min rijden en ik ben aan de Versuz!!!

kga al rond 20u richting trance-festijn!!

mja kga voornamelijk voor M.I.K.E. maar tis mooi meegenomen om tiësto ook aant werk te zien

Ferry Corsten @ Versuz was feestje

Ferry @ Versuz was inderdaad helemaal TOP

Dus ben er zeker van dat't opnieuw e dikke party wordt!!!
All the TA'rs in full action

Posted by Eagle` on Dec-02-2003 20:32:

Kunnen misschien wat vroeger afspreken met gans de bende erges in hasselt voor we versuz binnengaan, de mannen en vrouwen van daar kunnen ons wa rondleiden in hasselt(ben nog nooit in de limburg geweest ), kwestie van de buurt wa te verkennen (lees: café's ) Misschien, ik zeg maar iets, rond 9 uur aan centraal station afspreken in hasselt ofzo.

edit: bommer inet nog steeds naar de kloten
edit2: offer van 2 pinten voor de man of vrouw die me Sincere op vinyl kan bezorgen tegen vrijdag , still stands

Posted by pooley on Dec-02-2003 20:38:

Ik kom met de auto samen met ne groep vrienden normaal.
Dus ikke moeilijk

Posted by Jakhira on Dec-02-2003 20:49:

Ik vind Eagle's idee wel goed, en ik ben ook van mijn leven ni in Limburg geweest (denk ik toch)

Posted by eieregooie on Dec-03-2003 00:42:

quote:
Originally posted by Eagle`
Kunnen misschien wat vroeger afspreken met gans de bende erges in hasselt voor we versuz binnengaan, de mannen en vrouwen van daar kunnen ons wa rondleiden in hasselt(ben nog nooit in de limburg geweest ), kwestie van de buurt wa te verkennen (lees: café's ) Misschien, ik zeg maar iets, rond 9 uur aan centraal station afspreken in hasselt ofzo.

edit: bommer inet nog steeds naar de kloten
edit2: offer van 2 pinten voor de man of vrouw die me Sincere op vinyl kan bezorgen tegen vrijdag , still stands

Had al met Zehra afgesproken van tevoren ff te meeten in Hasselt, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd uiteraard Ik weet alleen nog niet precies hoe laat ik er ben...

En als je die Sincere nog moet hebben laat het ff weten, ik kan misschien wel voor je meenemen dan Dat er niet opeens 3 man met die vinyl staan hehe...

Posted by Eagle` on Dec-03-2003 08:27:

quote:
Originally posted by eieregooie
Had al met Zehra afgesproken van tevoren ff te meeten in Hasselt, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd uiteraard Ik weet alleen nog niet precies hoe laat ik er ben...

En als je die Sincere nog moet hebben laat het ff weten, ik kan misschien wel voor je meenemen dan Dat er niet opeens 3 man met die vinyl staan hehe...

okay dat is genoteerd ei, dat worden dan 2 lichte biertje voor de nederlander , deel es effe mee hoeveel ie kost uiteindelijk, dat ik genoeg geld meebreng

Posted by cyberia on Dec-03-2003 14:59:

quote:
okay dat is genoteerd ei, dat worden dan 2 lichte biertje voor de nederlander , deel es effe mee hoeveel ie kost uiteindelijk, dat ik genoeg geld meebreng

wel tegenwoordig kan je in Nederland pinten krijgen voor 1€(nog te duur voor hollands bier maja), dus tel effe uit hé 2x1€ = humpf... ik heb da geweten ze

Posted by pooley on Dec-03-2003 18:06:

Just ff gesprekje met een vriend gehad die vrijdag ook naar Mike & Tiesto gaat.

Der is nog volk bijgekomen en zoals ik al zei, het gaat daar dus bomvol zitten omdat mensen gewoon ""tiesto"" willen zien...
voorbeeldje: avondje zillion, na 1 uur zeggen ze, muziek staat te luid en khoor da ni graag, hop die mensen weg.
Anderen zitten dan te zagen om de muziek dat wij draaien de vrijdag avond (trance night) en da wilt dus meegaan :/

kwordt er fucking pissed van #@|
kwou dit ff kwijt dus

Ik ga hard mogen pushen om optijd daar aan de deur te staan zonder een uur in de fille te moeten staan :/

Posted by CygnusX on Dec-03-2003 18:53:

Bekijk het positief pooley : Des te meer mensen de muziek niet leuk of te hard vinden, des te meer plaats wij hebben na een tijdje

Posted by Eagle` on Dec-03-2003 19:47:

quote:
Originally posted by cyberia
wel tegenwoordig kan je in Nederland pinten krijgen voor 1€(nog te duur voor hollands bier maja), dus tel effe uit hé 2x1€ = humpf... ik heb da geweten ze

de prijs van Sincere eh Seba niet 2 pintjes, da weet ek ook wel

Posted by eieregooie on Dec-03-2003 19:48:

quote:

Ik beloof nog niks hoor, maar ik zal proberen er 1tje mee te nemen voor je

Posted by trancegirl79 on Dec-04-2003 11:22:

Ik kom ook!!!! met anderen Ta-fr! Misschien kunnen wij ons getroffen?

Wij komt nog?

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »