TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Alee! Groeten uit Holland!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ja, wij zijn allemaal saaie mensen die debateren over de efficientie van het overheidssysteem... Sorry.. |

papa, ben jij dat?
Originally posted by SnuggLe |
hahaha... Als ik al snode plannen had m.b.t. forumoorlogen dan was het met de Nederlanders en de Belgen samen TEGEN die Engelsen haha...
En aangezien Snuggle gta nummer zoveel is mogen die Duitsers ook nog wel mee doen 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Cool cool, we get the girl Pumaz |
Re: Alee! Groeten uit Holland!
| Originally posted by SnuggLe Oh, en de Korrekelder en de Vuurtoren in Brugge zijn lache tenten |
ach langzamerhand nemen wij het forum hier toch over...
| Originally posted by arj1o1 ach langzamerhand nemen wij het forum hier toch over... |
| Originally posted by Mister_Michel Dat denk je maar, wij hebben nog onze geheime wapens palschmir en onze goeie vriend: !!! |
ja, zeker mijn goeie vriend, ik zou hem niet kwaad maken moest ik van u zijn... Ik heb hem trouwens al ingelicht... en hij kon der niet mee lachen... ![]()
| Originally posted by SnuggLe Ga je nu alweer je moeder erbij betrekken! Doe eens niet! |

| Originally posted by SnuggLe Ik meld me ook aan voor dat team! Ik ga infiltreren! Was ook al aan het slijmen bij de duitsers, daarom ben ik gta 73 ![]() En als ze het niet doorhebben: BATS! Aanvallen in de rug |
ola, die hollanders beginnen een plaag te worden, ik stel voor dat we wraakacties nemen, en threads van hun beginnen hijacken... Wie stelt zich kandidaat? (hollanders gelieve zich te onthouden)
I'm in position 
black squirrel on its nest... i repeat.. on its nest!
I'm in
TESTING

allie allo 
Wat de neuk?
Sinds waneer hebben onze zuiderburen een Forum? 
| Originally posted by Biohazard Wat de neuk? Sinds waneer hebben onze zuiderburen een Forum? |
| Originally posted by Tiger777 ola, die hollanders beginnen een plaag te worden, ik stel voor dat we wraakacties nemen, en threads van hun beginnen hijacken... Wie stelt zich kandidaat? (hollanders gelieve zich te onthouden) |
| Originally posted by Tiger777 Wij moeten een preventieve oorlog beginnen. We moeten aanvallen nog v��r wij aangevallen worden. We moeten ons verdelen in commando's van 3. We hijacken Threads van de hollanders en veroveren zo hun forum. Team 1(het elite-team): Nabistai Tiger777 Dark Apostle (Zij hebben het meeste ervaring in hijacken) Team 2(Supreme hijack Team): Pooley Cygnus X Eagle Team 3(senior hijack Team): Be Fusion Miss Z Pumaz Nieuwe recruten dienen zich te melden bij CygnusX |
| Originally posted by Biohazard Wat de neuk? Sinds waneer hebben onze zuiderburen een Forum? |

| Originally posted by [BE]FusioN`-- Damn hollanders zijn snel ![]() Ik denk dat de oorlog al gewonnen is voor ze doorhebben dat ze de braban�onne staan te zingen |
ik denk dat het tijd word dat wij tegenacties gaan plannen
| Originally posted by robin ik denk dat het tijd word dat wij tegenacties gaan plannen |