TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto's Flight 643 - The Clip
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Da Violator Hebben jullie de love-parade special gezien op TMF? Daarin zag Amanda er ook beterz uit hoor, alleen jammer dat ze geen 'kleinere' outfit aan had, godverdomme wat een geil wijf! |
| Originally posted by arno haha, ja die special had ik gezien, en ik heb me weer s helemaal doodgelachen om die theo. Staat daar zo'n duits wijf heel geil te dansen omdat ze op de camera is, gaat theo tegen dr zeggen dat ze teveel oksel haar heeft. En zij maar denken dat ze in beeld is omdat ze zo geil danst. Echt lache was dat. |
| Originally posted by Partyhardy! of wat dacht je van dat wijf dat zat te pissen in de bosjes? dat was pas lomp! |
Ja op DV was het weer is wat anders. Tijdens FC stond ik naast vrouwtjes te pissen aan de ene kant en aan de andere kant stonden gasten. Haha lol.
En op Sensation stond een vriend van mij te pissen in zo'n pisbak en toen ging er een wijf in zo'n pisbak naast hem zitten. Haha hij moest echt lachen. En zij maar roepen tegen iedreen. "wat kijken jullie nou, ik moet toch ook naar de wc" hahaha
ja ik heb armanda gezien in mallorca en nog zelfs een kort babbeltje gemaakt.Maar ze is echt godselekker!!! ze had ook nog een vriendin bij zich en die was ook erg erg goed te doen hoor maar armanda was wel queen hoor 
| Originally posted by Akira ja ik heb armanda gezien in mallorca en nog zelfs een kort babbeltje gemaakt.Maar ze is echt godselekker!!! ze had ook nog een vriendin bij zich en die was ook erg erg goed te doen hoor maar armanda was wel queen hoor |
Ik heb de clip van Flight 643 nu ook gezien.. is echt wel een coole clip
... mooie locatie in Israel waar die clip is opgenomen...
Opzich is die 2:50 minuten durende versie wel kort.. maar dat begin met.... "Your attention please, all passengers for Flight 643 destination magik muzik immediately boarding at gate number seven" is wel cool.. zeker als je net als mij voor het eerst hebt gevlogen
alleen jammer dat ik geen "Flight 643" had
Maar ja Flight 643 hoort eigenlijk alleen maar in een vette mix thuis...
En Theo @ The Love Parade was zeker vet... beetje duitsers voor de gek houden 
hehehe... dit las ik net in het Black-hole gastenboek:
Om bij iedereen alle onduidelijkheid weg te nemen over Nederlands bekendste vluchtnummer (gaat ie naar London of LA of Ibiza, blablabla) heb ik even de vraag aan de KLM zelf voorgelegd en dit is hun antwoord:
"De vlucht KL643 is een directe vlucht, die dagelijks wordt uitgevoerd en gaat van Amsterdam naar New York. Vliegveld John F. Kennedy"
| Originally posted by moogwai hehehe... dit las ik net in het Black-hole gastenboek: Om bij iedereen alle onduidelijkheid weg te nemen over Nederlands bekendste vluchtnummer (gaat ie naar London of LA of Ibiza, blablabla) heb ik even de vraag aan de KLM zelf voorgelegd en dit is hun antwoord: "De vlucht KL643 is een directe vlucht, die dagelijks wordt uitgevoerd en gaat van Amsterdam naar New York. Vliegveld John F. Kennedy" |
bij de originele versie hebben ze er in het begin een filter opgezet, wat in de loop van het liedje steeds minder wordt. hierdoor heb je op ongeveer 3/4 van het liedje een ware climax (filter helemaal weg) -moet je maar eens op letten als je flight 643 thuis hebt- maar in de clip gaat het daar helemaal niet maar om dat melodietje maar dat is niet zo veel vind ik
dat vind ik 
trouwens, die radio/video edit is gemaakt door cor fijneman. ook wel grappig om te weten toch
mzzl
DAMN
Die clip van Flight 643 is echt heel vet!! Alleen errug jammer dat ie zo kort is..
Ik denk dat ik toch maar wat meer naar TMF gaan kijken, want ik heb nog geen Armanda gezien 
| Originally posted by IvanTanis trouwens, die radio/video edit is gemaakt door cor fijneman. ook wel grappig om te weten toch mzzl |
| Originally posted by moogwai "De vlucht KL643 is een directe vlucht, die dagelijks wordt uitgevoerd en gaat van Amsterdam naar New York. Vliegveld John F. Kennedy" |

Wat een leuke weetjes allemaal 

Om nog ff terug te komen op die Loveparade met mental Theo. Echt lache met die Duitse geit met dat okselhaar. , en dan theo meteen : Ik rij met me auto nog liever door de stront dan dat ik daar met me fiets overheen moet.
-=LOL=- En met dat wijf die in de bosjes ging pissen was ook erug lache. En die Amanda , tja lekker wijf maar ze heeft volgens mij wel kapsones. Maarja dat hebben veel meiden die weten dat ze er lekker uit zien.
{-_-}