TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Illegal DJ's
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by SnuggLe on Nov-26-2003 14:40:

quote:
Originally posted by magrec
LB

Ik ben zelfs van mening dat als als men een feest organiseerd waar tiesto zou moeten draaien volgends de flyers maar er gewoon een onbekende dj is die er draait en men kan de dj niet zien maar menhoort wel allemaal "tiesto" plaatjes dat 95% van het publiek het niet door heeft.

Whahaha, geweldig ja
Denk dat dat inderdaad zo is. 90 % van de populariteit van een DJ is zijn naam. Ik heb het zelf ook hoor.

Posted by Chicane on Nov-26-2003 14:41:

Junkie XL zat op DV verdacht veel met zn cdspeler te kutten achter zijn hoge podium

Posted by Cmdr_Keen on Nov-26-2003 15:24:

Volgens mij draait Dana alleen maar op die manier.

Posted by Stegay on Nov-26-2003 15:37:

quote:
Originally posted by raoel
Het ergste is dat ze gewoon van CD draaien.
als het nu "echte" DJ's waren, maar zelfs dat niet.

haha was in Kos, stonden we in een discotheek, stond zo'n mannetje achter de draaitafels druk te doen, maar er zat gewoon een Euphoria CD in die ik toevallig ook had. Dus ik kon precies de tracklist en overgangen voorspellen, maar die tent had volgens mij niks door en ging uit zn dak. Was alleen wel even lastig voor die DJ toen ie echt moest gaan mixen omdat de cd afgelopen was.

Posted by Jappio on Nov-26-2003 16:28:

quote:

Nog even dit!
De redaktie van deze site heeft niet de intentie om iets of iemand te schaden met de inhoud van deze site. Mocht je gebruik willen maken van materiaal van deze site (tekst, logo's, foto's of welk ander materiaal dan ook) dan verzoeken we je contact op te nemen via het webformulier (zie "mail ons").
De inhoud van deze site berust niet ten alle tijden op de waarheid.
Alle foto's op deze site zijn gemaakt door Jack Undercover
(Tenzij anders vermeld.)
Voor info over deze foto's mail naar:

sja staat onder disclaimer

lijkt me ook eerlijk gezegd wel een sterk verhaal, kan me niet voorstellen dat er niemand doorheeft dat tiesto niet draait maar 1 of andere gast.

naja anyways goed verzonnen

Posted by SnuggLe on Nov-26-2003 16:46:

Ik wilde het net zeggen ja... Niet echt de waarheid dus.

Posted by Flippe on Nov-26-2003 18:04:

beetjte lame actie
maar wel handig om zo geld te verdienen

Posted by -TAIS- on Nov-26-2003 18:32:

quote:
Originally posted by Pjotr G
En een mix CD-tje opzetten in n club.....uh huh....nee dat zou hier werken NOT

Ik kan me nog een set van Pavo herinneren een paar jaar terug in een of andere toko (de Plaza di Christo in Apeldoorn, niet echt bijster slim publiek, maar toch) waar hij ook gewoon een mixcdtje opzette en 4 nummers lang door liet lopen, terwijl die wat zat te faken (ik stond er toevallig naast). Iedereen die gewoon uit z'n plaat ging hoor!

Posted by jp on Nov-26-2003 18:33:

Ik kreeg gedachtenspinsels over dj's zonder verblijfsvergunning toen ik het topic zag. Pim zou het zeker niet gewild hebben. Gelukkig viel het uiteindelijk allemaal mee...

Posted by Pjotr G on Nov-26-2003 20:01:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Ik kan me nog een set van Pavo herinneren een paar jaar terug in een of andere toko (de Plaza di Christo in Apeldoorn, niet echt bijster slim publiek, maar toch) waar hij ook gewoon een mixcdtje opzette en 4 nummers lang door liet lopen, terwijl die wat zat te faken (ik stond er toevallig naast). Iedereen die gewoon uit z'n plaat ging hoor!

ja maar jou viel t toch op maar goed idd, veel mensen zal het niet opvallen in de zaal, maar zoiets vind ik wel heel erg. T enige dat je hoeft te doen is wat plaatjes aan elkaar mixen en zelfs dat laat je na. Ga dan lekker iets anders doen!

Posted by Djeebie on Nov-26-2003 20:13:

Het lijkt me sterk dat het hele verhaal waar is, maar als het zo is vind ik het toch wel humor hoor. Gelukkig vinden meer mensen dat

Lekker belangrijk dat die jongens 's zomers 4 x per maand in ��n of andere vage toko in het buitenland draaien onder de naam van een bekende dj. Als ik op zo'n makkelijke manier 1500 dollar kon verdienen dan zou ik er toch echt wel hard over na denken hoor.

Posted by Jesse on Nov-26-2003 21:49:

quote:
Originally posted by Stegay
haha was in Kos, stonden we in een discotheek, stond zo'n mannetje achter de draaitafels druk te doen, maar er zat gewoon een Euphoria CD in die ik toevallig ook had. Dus ik kon precies de tracklist en overgangen voorspellen, maar die tent had volgens mij niks door en ging uit zn dak. Was alleen wel even lastig voor die DJ toen ie echt moest gaan mixen omdat de cd afgelopen was.

Heb ik ook meegemaakt in Salou! Alleen dan met de CD van Ti�sto @ Innercity..wel makkelijk je geld verdienen

Posted by basvh on Nov-26-2003 22:01:

quote:
Originally posted by Chicane
Junkie XL zat op DV verdacht veel met zn cdspeler te kutten achter zijn hoge podium
Marco V moest eerder stoppen aangezien het DAT-tapeje van Junkie XL anders te ver zou uitlopen en dan sister bliss en tiesto te laat zouden beginnen

Posted by moogwai on Nov-26-2003 22:13:

Idd een erg maf verhaal... stelletje gekken Maar of het helemaal klopt is betwijfel ik ook, dat gedeelte met Ferry In Israel lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar je voordoen als een bekende dj zou zeker kunnen in van die vage clubs ver in het buitenland lijkt me.

Posted by eieregooie on Nov-27-2003 02:08:

Mooi verhaal, that's all

Posted by Teknikol on Nov-27-2003 07:13:

eindelijk weer eens een nieuwe discussie mbt dj'en! vinyl of cd? nee, Corsten of Cursten!

Posted by BaRTeZ on Nov-27-2003 12:31:

wat een verhaal zeg! Wel slim gedaan, eerlijk is eerlijk. Maar tis wel een streek, haha

Posted by mahwang on Nov-27-2003 16:23:

quote:
Originally posted by Stegay

euhm welke tent was dat? Fashion? in dat geval moet ik dat cd-tje ook hebben haha

ontopic: Dit hele verhaal is trouwens onzin. Komt van DJ-fanclub waar (de ons welbekende) Jack Undercover webmaster van is en volgens mij heeft hij nog nooit een zinnig of serieus woord uit zijn computer gekregen.

Wel grappig om te lezen overigens. En het zal me niets verbazen als dit mensen op ideeen brengt.

Posted by pooley on Nov-28-2003 00:24:

H�h� grappig om te lezen maar geloofwaardig, misschien in ee ndisco in burkina faso ofzo maarja ...

Posted by Cmdr_Keen on Nov-28-2003 10:41:

quote:
Originally posted by mahwang
...
Wel grappig om te lezen overigens. En het zal me niets verbazen als dit mensen op ideeen brengt.

Ik wilde net met ID&T gaan bellen om te vertellen dat wel als Tiesto wil gaan draaien op Innercity. Toch niemand die dat merkt...

Posted by BelgianGuru on Jan-15-2004 14:07:

Pff dit is pure kut. Ik heb zo ooit een promo CDtje gemailed naar een discotheek een beetje verderop. Ga ik er in de zomervakantie eens lekker grooeven, en was het op men eigen CD

Posted by Ries'79 on Jan-15-2004 15:21:

quote:
Originally posted by magrec
Het laat gewoon zien hoe overhyped dj's zijn

Ben het hier helemaal mee eens!!!! Tis eigenlijk belachelijk wat voor hoge bedragen er betaald worden voor dj's! Of het verhaal waar is of niet, het laat mij alleen maar zien dat het niet om de muziek gaat maar omn een DJ NAAM HYPE!! en t kutte is ik doe er vrolijk aan mee!

SANDER KLEINENBURG ADDICT!

Posted by MaGiK54 on Jan-15-2004 16:24:

Wat een MOFO's zeg, had het stukkie nog niet gelezen.

Posted by Opti on Jan-18-2004 03:46:

ik wil me ook wel opgeven, zou ik voor Ken Ishii of Yoji Biomehanica door kunnen gaan?

Posted by Flippe on Jan-18-2004 09:18:

quote:
Originally posted by Optimus
ik wil me ook wel opgeven, zou ik voor Ken Ishii of Yoji Biomehanica door kunnen gaan?

Voor yoji zou moeten kunnen...
Moet je alleen wel even weten hoe hij dat kapsel heeft gemaakt!

Pages (3): « 1 [2] 3 »