TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Iomed att Armin faktist är medlem på TA så...
___________________________________________________________________
" It's a genre that is strongly based on emotion. "
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
" I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio;
I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. "
___________________________________________________________________
| quote: |
| Originally posted by JayBee Iomed att Armin faktist är medlem på TA så... __________________________________________________________________ " It's a genre that is strongly based on emotion. " ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ " I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio; I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. " ___________________________________________________________________ |
| quote: |
| [01:10] <[MiB]> SteeVee: Då jag ett flertal gånger hammnat bakom dej i trafiken, har jag konstaterat att varje gång har jag fått ståkuk. Måste va för att du kör som en fitta. |
HAHHAHAHHAHA

sista för idag!
| quote: |
ps @ Mindshooter: är din avatar en bild av dig? i så fall är du otroligt vacker |
[04:33] <@mindshooter> ...brukar prata i mobilen i sömnen..och glömma det..
hahaha den va fan bra.. inte ofta man brukar komma ihåg va man säger i sömnen =)
den här var bra 
" Ska jag spela någonstans i mars? Det var mer än jag visste
"
~Airbase
| quote: |
| Originally posted by Dragonfly Nordiska män är fan ta mig riktiga män! |
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 Men jag är inte kräsen, så länge det blir en kryss till så blir jag glad |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Av en ren tillfällighet var det denna dagen ingen av oss som hade 240 kronor i mynt undanstoppade i bakfickan |
By Steve "
"
| quote: |
| Originally posted by Sorrow Ah, ouais.. Est-ce que tu viens ā Stockholm? |
| quote: |
| Originally posted by rudEgirL well my french aint the best Im from nyc |
| quote: |
| Originally posted by jofawe Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg) |
| quote: |
| Originally posted by Aendy quote: Originally posted by jofawe Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg) |
| quote: |
| Originally posted by jofawe ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg? |
| quote: |
| Originally posted by jofawe ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg? |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Ja... |
Inget forumcitat men dock, min polare kläckte ur sig det här helt underbara:
| quote: |
| Sagt av min polare Linn: För att vara gratis, var det jävligt prisvärt! |
| quote: |
| Originally posted by Aendy |
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... 
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... |
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn... |
| quote: |
"Jag har fått min andel av tjockisar" |
jaaa vem kan det vara 
| quote: |
| Originally posted by jofawe jo jag trodde det men jag fann det ändå inte så roligt.. men men .. ni har lite lustig humor :P |
| quote: |
Jag vet att det är non-stop, men när öppnar dom? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.