TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by JayBee on Jan-07-2004 17:48:

Iomed att Armin faktist är medlem på TA så...


___________________________________________________________________
" It's a genre that is strongly based on emotion. "
___________________________________________________________________




___________________________________________________________________
" I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio;
I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. "

___________________________________________________________________




Posted by jofawe on Jan-07-2004 17:58:

quote:
Originally posted by JayBee
Iomed att Armin faktist är medlem på TA så...
__________________________________________________________________
" It's a genre that is strongly based on emotion. "
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
" I'm not talking about commercial trance that you would hear on the radio;
I don't consider that to be true trance music. I'm talking about true trance. "

___________________________________________________________________


Erhm.. är det inte han den där snubben som har den oehört populära "trance" radioshowen A State of Trance på Id&T???

ehum..


Posted by ScuL on Jan-08-2004 00:20:

quote:
[01:10] <[MiB]> SteeVee: Då jag ett flertal gånger hammnat bakom dej i trafiken, har jag konstaterat att varje gång har jag fått ståkuk. Måste va för att du kör som en fitta.


Posted by dj_hysterix on Jan-08-2004 01:05:

HAHHAHAHHAHA


Posted by ScuL on Jan-08-2004 01:37:

sista för idag!

quote:
ps @ Mindshooter: är din avatar en bild av dig? i så fall är du otroligt vacker


av nya Swe-TA CJ InterCity i den här tråd.


Posted by MiB on Jan-08-2004 03:34:

[04:33] <@mindshooter> ...brukar prata i mobilen i sömnen..och glömma det..

hahaha den va fan bra.. inte ofta man brukar komma ihåg va man säger i sömnen =)


Posted by JayBee on Jan-08-2004 15:16:

den här var bra


" Ska jag spela någonstans i mars? Det var mer än jag visste "

~Airbase


Posted by JayBee on Jan-15-2004 13:13:

quote:
Originally posted by Dragonfly
Nordiska män är fan ta mig riktiga män!




: )


Posted by JayBee on Mar-13-2004 16:44:

quote:
Originally posted by Gate 42
Men jag är inte kräsen, så länge det blir en kryss till så blir jag glad


Posted by reveal on Mar-19-2004 13:29:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Av en ren tillfällighet var det denna dagen ingen av oss som hade 240 kronor i mynt undanstoppade i bakfickan


Hela parkeringshistorian är grymt rolig


Posted by JayBee on Mar-25-2004 07:58:


By Steve " "


Posted by Aendy on Jul-01-2004 14:24:

quote:
Originally posted by Sorrow
Ah, ouais..

Est-ce que tu viens ā Stockholm?


quote:
Originally posted by rudEgirL
well my french aint the best Im from nyc


Dagens höjdare, så går det när man ska briljera....


Posted by Aendy on Sep-21-2004 19:42:

quote:
Originally posted by jofawe
Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg)


Posted by jofawe on Sep-21-2004 19:46:

quote:
Originally posted by Aendy
quote:
Originally posted by jofawe
Första var 1989, då var jag i Åsa (strax söder om göteborg)



ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg?


Posted by Aendy on Sep-21-2004 19:48:

quote:
Originally posted by jofawe
ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg?


Ja...


Posted by Cloudburst on Sep-21-2004 20:01:

quote:
Originally posted by jofawe
ERhm .. du vet väl att orten Åsa ligger ca 3mil söder om Kungsbacka och 4 mil norr om Varberg?


Har polare i Åsa.
Har campat och badat i Åsa.
Har vart full och spelat fyllefotboll i Åsa.
Har vart full och spelat fylleminigolf i Åsa.
Har vart full och käkat fyllepizza i Åsa.


Ja, se där...


Posted by jofawe on Sep-21-2004 20:08:

quote:
Originally posted by Aendy
Ja...



jag förstår fortfarande inte ... suck..


Posted by DjAviander on Sep-21-2004 20:18:

Inget forumcitat men dock, min polare kläckte ur sig det här helt underbara:
quote:
Sagt av min polare Linn: För att vara gratis, var det jävligt prisvärt!


Posted by St_Andrew on Sep-21-2004 21:35:

quote:
Originally posted by Aendy



Posted by Cloudburst on Sep-21-2004 22:26:

Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn...


Posted by CJ InterCity on Sep-22-2004 01:35:

quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn...

hah! jag fattade inte heller förrän nu


Posted by jofawe on Sep-22-2004 15:18:

quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, ManB00bs jag får förklara... läs Åsa som ett kvinnonamn...



jo jag trodde det men jag fann det ändå inte så roligt..
men men .. ni har lite lustig humor :P


Btw:
Jag har ett citat från en .. icke namngiven SWETA :P
quote:

"Jag har fått min andel av tjockisar"


Posted by CJ InterCity on Sep-22-2004 16:04:

jaaa vem kan det vara


Posted by dbl on Sep-22-2004 18:39:

quote:
Originally posted by jofawe
jo jag trodde det men jag fann det ändå inte så roligt..
men men .. ni har lite lustig humor :P


du som har dålig humor bara.. hahahaha


Posted by CJ InterCity on Sep-22-2004 23:11:

quote:
Jag vet att det är non-stop, men när öppnar dom?

stolle


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.